SLIDER

OPI - Miami Beet

זה הלק של OPI הראשון שלי, שקניתי לפני כשנה בחו"ל (יחד עם "Elephantastic pink")
זה אחד הצבעים הקלאסיים והסולידיים יחסית שיש לי, אבל אף פעם לא נמאס לי מנו. בחורף שעבר הוא היה הצבע ששמתי הכי הרבה מכולם, ואני חושבת שגם העונה (בחורף הדימיוני שלי) אמשיך להשתמש בו גם.
בתאורת חדר רגילה


הגימור הוא קרמי-ג'לי, אטום בשתי שכבות וסופר גלוסי.
הצבע קצת בעייתי לתיאור בגלל שבכל תאורה הוא נראה אחרת. אני רואה אותו כבורדו-סגלגל עמוק, אבל לא כהה. בשמש הוא הכי מוצא חן בעיני כי נראה הכי בוהק.

זה גם אחד הלקים הבודדים שכל פעם שאני שמה אותו - אני מקבלת מחמאות, למרות שבעצם אין לו צבע מקורי כל כך. לדעתי, זה בזכות הגימור הגלוסי שלו, שנותן מראה "יוקרתי" יותר.
ולגבי המחמאות: שמתי לב שאם מישהי מחמיאה לי על לק, אז ברוב המקרים היא גם שואלת איזה לק זה בדיוק.
ואז יש לזה כמה וריאציות:
1. איזה יופי של לק!! מה זה של "שיק"?
2. איזה לק יפה!! של מי זה? איזה מספר זה?
3. איזה לק יפה! של איזה חברה זה? - OPI. -אהה......(לא מכירה).
את Essie לדעתי מכירים הרבה יותר בארץ, ואת China Glaze הכי פחות. המסקנה היא: אם חשבתן לרגע שיש מודעות כלשהי בעניין הלקים (מותגים, מרכיבים רעילים וכו) - טעיתן! השבוע גם יצא לי לדבר קצת עם בחורה שהיא בעלת דוכן של מניקור ופדיקור בקניון, וכששאלתי אותה אם הלקים שהיא מייבא הם 3FREE היא לא ידעה על מה אני מדברת בכלל.

בכל מקרה אני תמיד מאוד נהנית לקבל מחמאות מכל סוג על הלקים שלי (אבל אף פעם אין לי כוח להסביר מה זה OPI :).
באור יום
הלק מחזיק אצלי 4 ימים במצב מושלם. כרגע כבר עברתי איתו את חצי הבקבוק והמרקם עדיין מעולה ולא עבה בכלל.
עוד תמונה שלו, הפעם עם פלאש שמוציא ממנו את הצבע הבוהק:
יש לכן לק שאתן שמות הכי הרבה? או אולי אחד כזה שסיימתן את כל הבקבוק?
ועל איזה צבע קיבלתן הכי הרבה מחמאות?

14 תגובות

  1. לק בגוון קלאסי. יפה. לא מרגש.
    חוסר המודעות בארץ זה ידוע. מה שלא קיים בפארמים כמעט לא קיים בתודעה בכלל...

    השבמחק
  2. צבע יפה, וכמו שאמרת - לא הכי מיוחד. עם זאת, אני ממש מחבבת אותו. יש לי משהו דומה של אורלי שנקרא happily ever after עם טיפ טיפונת שימר. גם הוא בצבע סלק כזה. לא יוצא לי ללבוש אותו הרבה (אבל מצד שני לא יוצא לי ללבוש אף לק הרבה).
    לגבי מחמאות - זה תלוי ממי. הבוס שלי מאוד אוהב צבעי אדמה/חום/אפור/חאקי ומלוכלכים כאלה, ותמיד מחמיא לי על לקים בגוונים האלה . בן הזוג שלי בדר"כ מתרשם מסגולים, מטאליים וצבעים כהים.
    אין לי לק שאני משתמשת בו ממש הרבה. יש לי יותר מדי לקים בשביל שדבר כזה יקרה...

    השבמחק
  3. דנרה: אני מסכימה לגמרי

    ווניטי: יש לי את הלק הזה של ORLY גם, והאמת לא חשבתי על זה בכלל אבל הם ממש ממש דומים! האורלי טיפה יותר כהה ונוטה יותר לסגול (והשימר כמובן), אבל זה רק אם מחפשים הבדלים בכוח.

    השבמחק
  4. היה לי את הלק הזה עבר הוא עבר דירה.. (רותי, הוא אצלך?)
    בסופו של דבר מצאתי אותו משעמם גם אם הוא כזה מיוחד ויפה.
    אגב, הוא גם הלק של OPI הראשון שהיה לי :)
    הגיע בהזמנה יחד עם OPI Purple with a Purpose שאני עדיין מאוד אוהבת.
    יש בלק הזה משהו מיוחד אבל לא יודעת למה, לא התחשק לי עליו באיזשהו שלב.. עוד שהיו לי בקושי 10 לקים..
    אין ספק שהוא יפה עליך! אני גם אוהבת אותו בשילוב עם הציפורניים הארוכות שלך!

    בארץ אין בכלל מודעות לעניין. חבל על הזמן. אני לא תמיד בן אדם נחמד אז אולי בגלל זה אנשים שאני לא מכירה לרוב לא פונים אלי חחח
    מי שמכיר אותי יודע את השריטה ויודע שאני מזמינה מחו"ל אז לא ממש טורחים לשאול "איזה מספר".
    ומי שלא מכיר ומחמיא לאו דווקא ימשיך לשאול, תלוי בפרצוף שלי חחח
    לפעמים לא בא לי להיות נחמדה.. אני מודה :P

    אגב, שלחתי מייל לסאלי הנסון לברר אם המדלל לקים שלהם הוא 3FREE. וקיבלתי "מה????" (רק במנומס יותר) בחזרה. הסברתי למה הכוונה וקיבלתי תגובה בחזרה משהו כמו "אה, לא הבנתי שלזה את מתייחסת" (אחרי שכתבתי את פירוט הרכיבים הבעייתיים) ובהמשך "המוצר לא מכיל את הרכיבים האלה".
    אז זה לא ממש "רק" בארץ....

    השבמחק
  5. מיטל: איזה קטע!
    הוא לא מטריף ולא מרגש, אבל מצד שני קלאסי ולא משעמם. יש עוד הרבה שדומים לו, אני פשוט מאוד אוהבת את הפורמולה ואת המברשת של OPI.

    אני גם אהבתי את האורך שהציפורניים הגיעו אליו, אבל היום קיצרתי אותן כי זה גם היה לא נוח, גם סדקתי איזה 3 מהן וגם קניתי לי משהו שכנראה הולך להיות כמו הקינדל אצלך :)

    אני גם לא בדיוק הטיפוס החברותי מחוץ לעבודה.. :)

    בושות - זאת שהתכתבת איתה מסאלי הנסן - בושות

    השבמחק
  6. תתחדשי על ה"קינדל" את הולכת ממש להנות!! :)

    באסה שהיית צריכה לקצר את הציפורניים.. אבל אני משערת שזה מה יש.. והן עוד יתארכו בחזרה..

    השבמחק
  7. זה לא קינדל קינדל, אבל זה משהו שרציתי לקנות כבר שנים ודחיתי. אבל אני כן נהנית מאוד!

    השבמחק
  8. בפוסט הבא :) אני רוצה לצלם אותו!

    השבמחק
  9. מחכה בסבלנות :)
    (ראית שהעלתי פוסט?)

    השבמחק
  10. אכן לק סולידי וכזה שאפשר להישען עליו ברגע שרוצים משהו מוכר. כרגע אצלי פרדוקסל הוא כזה.

    השבמחק
  11. מרינה: הצבע שלו זה די ללכת על בטוח, אבל האיכות מעולה. פרדוקסל מהמם, אני לא מופתעת שאת רוב הזמן איתו :)

    השבמחק
  12. הציפורניים שלך מושלמות!
    הצבע ממש מחמיא ונראה מוצלח מאד.

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.