SLIDER

מסקרות של קליניק: "High Impact" ו-"High Impact Curling"

אני משתמשת במסקרות של קליניק כבר הרבה שנים, ואין לי ולא היו לי מסקרות אחרות מאז. יש לזה כמה סיבות. העיקרית היא שברגע שגיליתי אותן לא המשכתי לנסות אחרות, וגם יחסית לאיכות המעולה שלהן המחיר ממש סביר (יוצא לי לשלם בסביבות 85 ש"ח כשיש מבצעים. ורוב הזמן יש). המסקרות של קליניק גם היפואלרגניות, ולמרות שאין לי שום רגישות בעיניים ולא אלרגיות טוב לדעת שהסיכוי שזה יקרה בגלל מסקרה די קלוש.
המסקרה הראשונה של קליניק שניסיתי היא "High Impact" הירוקה. קניתי אותה בהמלצה של חברה לעבודה שהייתה מכורה למוצרים שלהם, ומאז שניסיתי פשוט המשכתי לקנות אותה שוב ושוב.
אני הכי אוהבת את המברשת ה"שמנה" והצפופה שלה שמפרידה בין הריסים בצורה מושלמת. גם אם יוצא הרבה חומר כשהיא חדשה לא נוצרים גושים. אני אוהבת לבנות אותה בשתיים שלוש שכבות למראה ריסים קצת מודגש יותר, כי בשכבה אחת היא ממש עדינה וטבעית. הייתי מגדירה אותה יותר כמאריכה את הריסים ופחות מעבה, אלא אם כן מוסיפים כמה שכבות.
ההסרה שלה די קלה, גם אם שמים הרבה שכבות. אני בדרך כלל מורידה אותה עם מסיר איפור עיניים של קליניק (בקבוק ירוק-טורכיז) או עם מסיר איפור עיניים של אהבה. אם אני ממש מתעצלת אז במקלחת עם מים.

את המסקרה השניה יצא לי לנסות לגמרי במקרה, כי קניתי אותה בטעות במקום הירוקה. היא נקראת "High Impact Curling" (הכסופה). מאז כבר הספקתי לרכוש אותה כמה וכמה פעמיים, כרגע אני משתמשת גם בירוקה וגם בכסופה לסירוגין.
מה שדומה בשתי המסקרות האלה זה רק השם שלהן.
אני יותר אוהבת את המברשת של הכסופה, היא יותר עדינה ויותר קל להגיע איתה לזווית חיצונית ופנימית של העין בלי שבטעות היא תימרח על העפעף. המסקרה הזאת גם מעבה וגם מאריכה ומעגלת את הריסים.
המרקם עצמו יותר "עבה", כבר בשכבה ראשונה מתקבל מראה ריסים מודגש. אני אף פעם לא שמה יותר מ-2 שכבות כי אז אפשר בקלות להגיע למראה מוגזם ובובתי. לקראת הסוף שלה היא עלולה להיות קצת גושית, לדעתי היא גם מתייבשת טיפה יותר מהר מהירוקה, אבל זה עיניין סובייקטיבי ואני מאמינה שאצל כל אחת זה יהיה שונה.

הכסופה היא עמידה, אבל לא waterproof. האמת היא שלא מצאתי מילה "עמידה" על האריזה שלה, אבל כן כתוב באתר של קליניק. ברגע ששמים אותה היא לא נמרחת ולא זזה מהמקום. גם בקיץ כשחם וקצת מזיעים וגם בחורף בגשם. בסה"כ אפשר להגיד שהיא די מתנהגת כמו מסקרה עמידה במים. אבל, אם מרטיבים אותה וקצת משפשפים עם האצבע - היא תתחיל לרדת.  העניין הוא שהיא יורדת בגושים קטנים ובחתיכות קטנות ולא נמרחת בהסרה כמו מסקרה רגילה, לכן גם בהסרה שלה אין סיכוי לעיגולים שחורים של שאריות מסקרה מסביב לעיניים.
אני מורידה אותה עם מים במקלחת. מסיר איפור עיניים רגיל יכול להוריד אותה אבל זה לוקח מלא זמן (ומסיר לאיפור עיניים עמיד התקמצנתי לקנות :). ניסיתי עם שמן - לא עבד. היום גם גיליתי שקליניק עצמם ממליצים להוריד אותה עם מים חמים וצמר גפן.

לסיכום: מי שמחפשת מראה ריסים טבעי ואולי קצת מודגש, הייתי ממליצה בחום על "High Impact" הירוקה.
מי שאוהבת מראה ריסים מודגש ואולי אפילו דרמטי או מי שהעמידות של המסקרה הרגילה לא מספיקה לה - "High Impact Curling" תהיה ההמלצה שלי במקרה הזה.

שבוע טוב!
12 תגובות

סקירת קרמי הידיים

בזמן שהחורף בארץ פשוט מסרב להגיע, העור שלי כבר מזמן מתנהג כאילו זה -20 מעלות בחוץ. ואני מתכוונת ליובש, שממוקד אצלי בכפות הידיים והרגליים ובפנים. קרם פנים שלי (של אסתי לאודר) היה טוב מאוד במזג אויר קיצי של ספטמבר, אבל כרגע ממש לא אפקטיבי ואני בחיפוש אחרי קרם פנים. אותו הדבר קורה לי עם קרם רגליים (של סבון של פעם), שפשוט מרגיש לי עכשיו לא מספיק יעיל. כמובן שברגע שאמצא את "האחד" אעדכן.

בקרם ידיים אני משתמשת כל השנה. בקיץ - בתדירות יותר נמוכה, ובחורף כל הזמן וכל היום. לכן כשמגיע חורף אפשר למצוא אצלי בין 3 ל-6 קרמי ידיים שלרוב אני משאירה אחד או יותר בבית, אחד בתיק ואחד בעבודה. אחד הדברים שאני לא יכולה לסבול זה תחושה של ידיים יבשות, שעושה לי צמרמורת.
הבעיה בשבילי היא למצוא קרם ידיים שבאמת יהיה יעיל בשבילי בתקופת "החורף" (הדמיוני, כרגע).
נכון להיום ניסיתי המון קרמי ידיים שונים. בפוסט הזה אתייחס רק לאלו שיש לי כרגע.

1. Yes To Cucumbers Hand Cream
זהו קרם ידיים עם "נתוני הפתיחה" המרשימים ביותר שיש לי. מדובר במוצר שמבוסס בעיקר על שמנים מן הצומח, לא מכיל: חומרים משמרים (Parabens), שמן מינרלי (Petroleum) או SLS.

השתמשתי בקרם הזה בקיץ והוא היה בסדר גמור. המרקם שלו קליל והוא נספג בקלות, הריח ממש עדין ונעים.
הבעיה היא שהוא ממש לא אפקטיבי לעור יבש. מצאתי את עצמי שמה אותו כל 10 דקות ולא מרגישה שום אפקט, כאילו לא שמתי כלום.

2. ד"ר פישר: קרם ידיים וציפורניים "חלב יסמין"
מבטיח: להעניק לחות לעור רגיל עד יבש, להזין בויטמינים ומרכיבים מעשירי לחות.
נרכש ב-10 ש"ח (מחיר מבצע) באחד הפארמים.
בפועל: קרם נחמד, עם ריח עדין ונעים. לא יעיל במיוחד לעור יבש שלי. נספג מהר מאוד והיה לי צורך לשים אותו שוב לעתים קרובות.


מרכיבים לא רצויים: 
1 - 2-Bromo-2-Nitropropane 1,3 Diol (חומר משמר שמשחרר פורמלדהיד = מסוכן)
2- PEG 100 (אסור לשים על עור פגוע או מגורה)

שורה תחתונה: בגלל חוסר היעילות שלו עבורי וגם בגלל נוכחות 2 מרכיבים לא בריאים שאחד מהמם אפילו מוגדר כמסוכן - לא ירכש שנית.


3. ד"ר פישר: Sensitive קרם ידיים וציפורניים לעור רגיש
מבטיח: לחות ל-24 שעות, הזנה, טיפול בציפורניים, מניעת יובש בעור.
נרכש ב-10 ש"ח (מחיר מבצע) באחד הפארמים.
בפועל: קרם ידיים חביב מאוד. נטול ריח ונספג טוב. כמובן שההבטחות קצת מוגזמות מידי וממש לא הייתי מגדירה אותו כקרם לעור יבש. אבל יכול להיות שלעור רגיל הוא יהיה טוב מאוד.

מרכיבים לא רצויים: 
DMDM Hydantoin - שייך לאותה הקבוצה של חומרים משמרים מסוכנים.

שורה תחתונה: את הקרם הזה אני מחבבת. הוא לא יעיל לי לחורף אבל היה מצוין בקיץ.
"טיפול בציפורניים" - בעיניי אין חיה כזאת, במיוחד כשאני תמיד עם לק.
העובדה שמכיל חומר משמר מסוכן ממש מבאסת. לא נראה לי שארכוש אותו שוב.


4. Fenjal Classic Hand Cream
הבטחות: קרם ידיים איכותי בעל מוניטין, המגן על הידיים מפני פגעי מזג האויר (קור, רוח, שמש) המייבשים את העור. אינו שמנוני ונספג במהירות.
נרכש ב-9 ש"ח
בפועל: אני ממש אהבתי אותו, קרם מעולה לידיים יבשות שבאמת שומר על הידיים מהתייבשות ואני מחדשת אותו רק אחרי שאני שוטפת ידיים (ולא כל 10 דקות). הוא מגיע בשפופרת מתכת כמו של פעם. לא מתאים למי שרגישה לריחות: אני קוראת לו ריח "סבתוש" כי הוא ממש מזכיר את הבשמים ה"כבדים" של פעם, ריח די חריף. המרקם מאוד סמיך ו"שמן".

מרכיבים לא רצויים: 
1. Fragrance - זה המרכיב המיותר ביותר בקרם הזה. אם לא היה כל כך מבושם הוא היה יכול להיות מושלם מבחינת הביצועים שלו.
2. FD&C BLUE 1 - צבע מלאכותי (קנצרוגן)
3. Parafin (שמן מינרלי) השנוי במחלוקת.

שורה תחתונה: קרם ידיים מעולה לידיים יבשות, נותן תחושה טובה. לא מתאים לאנשים שרגישים לריחות או אנשים עם אלרגיות. יכול להיות מושלם כל עוד לא קוראים את המרכיבים שלו. נכון לעכשיו אני ממשיכה להשתמש בו, אבל לא יודעת אם ארכוש אותו שוב.


5. ד"ר פישר: עלמה
הבטחות: נמרח בקלות ונספג במהירות, מועשר בויטמינים וקמומילה לשמירה על לחות העור לאורך זמן. להקלה מיידית במקרה של עור יבש.
נרכש ב-10 ש"ח (מחיר מבצע) באחד הפארמים.
בפועל: בתחושה הקרם הזה מאוד דומה ל-Sensitive של ד"ר פישר גם. מאוד נחמד, עם ריח עדין ונספג מהר. אם הייתי צריכה לבחור בין שניהם - הייתי הולכת על "Sensitive" כי הוא נטול ריח. במצב של יובש - הוא דורש חידוש לעתים קרובות ("והקלה" לא הרגשתי).

מרכיבים לא רצויים: 
DMDM hydantoin שכבר הזכרתי.

שורה תחתונה: הקרם נרכש בעיקר בגלל הכמות הגדולה כדי שיהיה לי תמיד בחדר. חוץ מזה לא מצאתי בו שום דבר יוצא דופן, בדיוק כמו במקביל שלו (מס' 3 ברשימה שלי). לא נראה לי שארכוש אותו שוב.


6. Moraz Polygonum Hand Cream
הבטחות: נותן לחות והגנה לעור, הידיים. על בסיס צמח הפוליגונום. מגן על כפות הידיים ושומר אותן רכות, גמישות ונעימות למגע.
נרכש כבר פעם שניה (מחיר רגיל 35 ש"ח, כרגע במבצע ב-10 ש"ח)
בפועל: קרם ידיים נהדר, שניסיתי לגמרי במקרה. מקיים את מה שהוא מבטיח ובשבילי נכון להיום עובד הכי טוב. יש לו ריח ממש עדין ונקי. הוא נספג לאט יחסית לקרמים האחרים ומשאיר סוג של שכבה חלקה על הידיים ויוצר תחושה נעימה. לעומת הקרם של Fenjal שאני גם מאוד אוהבת, הוא לא "שמן" או כבד. אני לא מרגישה צורך לשים את הקרם שוב ושוב במהלך היום.

מרכיבים לא רצויים: אין

שורה תחתונה: נכון להיום זה הקרם שאני הכי אוהבת, והוא איתי בתיק בכל מקום. לדעתי פחות יתאים למי שאוהבת קרמים שנספגים מהר או כאלה שמהר מאוד לא מורגשים על הידיים. בשבילי הוא עובד מצוין וכמובן ארכוש אותו שוב כשיגמר.


לסיכום: קרם ידיים הוא מוצר מאוד אינדיבידואלי (כמו כל קרם), לכן כל אחת צריכה למצוא את האחד שעובד בשבילה ומתאים לצרכים שלה. קיימים בשוק מיליון סוגים של קרמים לידיים, ולנסות את כולם בחיפוש אחרי הקרם המושלם זה בלתי אפשרי. זאת גם אחת הסיבות שהתחלתי לקרוא את תוויות המרכיבים של הקרמים - כדי לצמצם את האפשרויות.
בנוסף לזה, אני מתכננת לנסות עוד קרמים לידיים, שנמצאים תחת קטגוריית "קוסמטיקה טבעית" או "צמחי מרפא" שיש במחלקה נפרדת ברוב הפארמים (כמו הקרם של Moraz).

מה אתן מחפשות בקרם ידיים שלכן ואיזה אתן הכי אוהבות?
29 תגובות
© Stars of Alex • Theme by Maira G.