SLIDER

בקיץ הזה אהיה יפה וסמוקה

סומק הוא אחד ממוצרי ה-must have בתיק האיפור של כל אחת. יש לו את היכולת לשדרג כל מראה איפור ולהאיר את הפנים (במינון הנכון) או להרוס את כל הלוק (בשימוש מוגזם).

אף פעם לא הייתי הטיפוס של סמקים. תמיד אהבתי להתחדש בעוד צללית (אין אצלי דבר כזה "יותר מידי צלליות") מאשר לבחור סומק, המוצר הזה ממש לא עשה לי את זה ואפילו קצת חששתי משימוש בו.
עד לפני שנה היה בתיק האיפור שלי רק סומק אחד בצבע ורוד בייבי עדין ואת עולם הסמקים גיליתי בהדרגה, כולל כמה "תאונות איפור" בדרך. קשה לי לדמיין איך הסתדרתי עם גוון אחד בעבר כי כשמשנים את סגנון האיפור כל יום ומשתמשים בגוונים שונים של צלליות ושל מוצרים לשפתיים צריכים לבחור את גוון הסומק המתאים כדי שהאיפור יראה הרמוני.

היום יש לי מבחר די גדול של גוונים שונים וגימורים שונים של סמקים. בחרתי 4 מהם שלדעתי הכי מתאימים לתקופת הקיץ.

הראשון מבין הפבוריטים שלי בקיץ הזה הוא "Coralista" המפורסם של חברת Benefit. 
זהו אחד הסמקים שיש עליהם המון באז ברשת ושקוטף מחמאות בלי סוף אז הפלא הזה היה חייב להיות שלי! קניתי אותו בחנות של ספורה בסין ב-155 ש"ח, שזה מחיר די גבוה בהתחשב בזה שאפשר לקנות אותו באתר של החברה בכ-20 ש"ח פחות כולל משלוח לארץ. זאת גם הסיבה שזה המוצר היחיד של בנפיט שקניתי שם, כי הסומק הזה הוא סוג של מזכרת מהטיול.
לא אחדש שום דבר לאף אחת אם אגיד ש-"Coralista" הוא סומק מהמם.
חוץ מהגוון הורוד-קורלי היפיפה שלו יש לו מרקם מעולה שממש נוח וכיף לעבוד איתו. הגוון עצמו ממש לא דומיננטי וכמה שלא ניסיתי לא הצלחתי להגיע איתו למראה מוגזם או "ליצני". הגימור שלו לא שימרי וגם לא מט והייתי מגדירה אותו "פנינתי". המראה שמתקבל הוא ממש כמו הסמקה טבעית עם ברק "בריא".
Coralista: במילה אחת - LOVE!
הסומק השני התווסף לאוסף לא מזמן והוא מוגדר אצלי בתור ניסוי שהצליח: סומק קרמי בגוון "Something Special" של MAC.
הוא שייך לסמקים הקרמיים בגרסה החדשה שנקראת "Cremeblend Blush".
זהו סומק קרמי הראשון שניסיתי וממש התאהבתי בו וזה מוכיח שלחשש שלי מסמקים קרמיים לא היה שום בסיס מוצדק.
הגוון של "Something Special" נראה בעיניי ורוד בהיר עם נטיה קורלית קלה.
המרקם די קליל ולא דביק. אני מניחה אותו עם האצבעות: אחרי המייק אפ אני מניחה כמה נגיעות קלות של הסומק על תפוחי הלחיים ואז מטשטשת אותו בעדינות עד שמתקבל מראה אחיד. בגלל שהצבע שלו לא דומיננטי, מתקבלת הסמקה שנראית מאוד טבעית. בגלל שהעור שלי מעורב ובקיץ נוטה אפילו לשמן, אני תמיד מפדרת מעל.
בצד שמאל - סווטצ' ללא טישטוש, בצד ימין - אחרי הטישטוש
אני ממליצה בחום על הסומק הזה וגם על סדרת הסמקים הזאת בכלל כי זה מוצר ממש  כיפי וקל לשימוש.
"Something special" יתאים במיוחד לבעלות עור בהיר בגלל הגוון העדין שלו וגם למי שרוצה להשיג מראה של הסמקה הטבעית ביותר.
מחיר: 112 ש"ח

הבא בתור נרכש לא מזמן וכבר הפך לאחד הסמקים האהובים עליי: "Cabana Boy" של חברת theBalm. 
הסומק מגיע באריזה מאוד קומפקטית (6*6 ס"מ) שעשויה מקרטון עם סגירת מגנט. אני ממש אוהבת את העיצוב המגניב שלו, נראה מאוד "girly". בפנים יש מראה קטנה (לא ממש שימושית אבל גם לא מפריעה). אני גם ממש שמחה שלא הוסיפו לו מברשת מיותרת.
הגוון הוא ורוד עם תת גוון כחול וגימור פנינתי, יפה ומאוד מחמיא. הפיגמנט שלו רווי לכן מומלץ להניח "ביד קלה" ולהעמיק את הצבע בהדרגה, במיוחד לבעלות עור בהיר כמו שלי כי קל מאוד להגזים איתו ולהגיע למראה "הליצני" המפורסם.
על האריזה מצוין כי ניתן להשתמש בסומק הזה גם בתור צללית. עדיין לא ניסיתי.
"Cabana Boy" - עושה חשק לנסות עוד סמקים של החברה.
נרכש ב-strawberrynet.com תמורת 71 ש"ח.

אחרון חביב הוא דווקא מהסמקים "הותיקים" שלי והוא עדיין בין הפייבוריטים: "Luminous" של חברת Milani.
הגוון שלו הוא סוג של duo-chrome ורוד-זהב וגימור פנינתי (או שימרי עדין). נראה מאוד טבעי והרמוני על הפנים ומשתלב יפה כמעט עם כל איפור. בדומה ל-"Coralista", כמעט בלתי אפשרי להגזים איתו.
האיכות מעולה והמרקם ממש נוח להנחה וטישטוש. אין ספק שהוא תמורה מצויינת עבור 6.5$ (קניתי באתר cherryculture.com)

ולסיום, ההשוואה של ארבעת הסמקים:
מימין לשמאל:
"Luminous"
"Cabana Boy"
"Coralista"
"Something Special"

21 תגובות

  1. גוונים יפים אחד אחד.

    MUST - הקורליסטה הזה צריך להיות שלי. אחרי הפואטיקה שלך פה החלטתי סופית. אמנם קניתי לאחרונה סומק ורוד של קליניק, ויש לי אחד ורוד אפרסקישל מאק בשבי גסיסה, אבל באיפור (ובגדים ונעליים ושעונים ותיקים ו...) כמושאמרת אין יותר מידי.

    סומק קרמי לא בשבילי - לא יודעת לעבוד איתו.

    הקבנה עושה רושם נפלא לנשיאה בתיק, איך המרקם שלו איכותי, או מעט "גרגרי"?

    אני בדיוק "עובדת" על פוסט חדש והצילומים הורגים רותי, קשה לתפוס את הגוון המדויק.

    השבמחק
  2. הסמקים נראים נהדר! :)
    תתחדשי על הקורליסטה - היא נראית כמו סומק נהדר :)

    אני מתכננת בעתיד לנסות סמקים של מילאני ו-NYX. כרגע נראה לי שאני צריכה הפסקה מקניית איפור, כי קצת נסחפתי :|

    השבמחק
  3. אוי אוי אוי אני רוצה את הקורליסטה!!! אבל אני חייבת להתאפק, לפחות לתקופה הקרובה.... :-(
    סומק קרם - פייבוריט. תמיד נמצא בעדיפות אצלי על פני אבקות.

    השבמחק
  4. הקורליסטה נהדרת ללא כל ספק. גוון מעולה שתמיד יראה מעודן.
    סמקים קרמים אני לא מסוגלת להניח עם האצבעות, זה לא יוצא לי טוב, תמיד נראה כמו כתם שלא מטושטש מספיק.
    לכן מניחה עם מברשת סטיפלינג כלשהי כמו למשל ה- 188.

    השבמחק
  5. מיכל ב.1.7.2011, 8:01

    הי,
    אני אוהבת יותר סמקים אפרסקיים עד חום בהיר, הוורודים נראים עלי כאילו שהזעתי לאחר מאמץ והלחיים הוורדרדות שלי בולטות. ראתי ביוטיוב את LILICENT סומק קרמי של "מאק", הוא גם נראה ורוד מדי, התלבטתי קשות ולאחר מספר בדיקות הטסטר קניתי אותו ואני אוהבת אותו מאוד, הוא מאוד טבעי עלי.

    השבמחק
  6. הקורליסטה אכן מהממת .

    עשית לי חשק לסומק של The Balm וגם לסומק הקרמי של מאק, כאילו שחסרים לי סמקים *g*

    הלומינוס נראה מאוד דומה לקורליסטה, לא?

    השבמחק
  7. עשית לי חשק מטורף לקורליסטה ;) יש לי הרגשה שזה בדיוק מה שאני מחפשת.

    יש לי יחסי אהבה-שנאה עם סמקים. אני מתאפרת כבר קרוב לשלוש שנים, ורק עכשיו אני מרגישה שהצלחתי למצוא את הטכניקה הנכונה בשבילי [יש לי בעיה- גם פנים עגולות וגם אדמומיות רצינית באזור הלחיים... הנחה לא מדויקת של סומק ואני נראית כמו ליצן]

    השבמחק
  8. טוב את קורליסטה ולומינוס היו לי ואהבתי. את לומינוס העברתי הלאה וקורליסטה שמרתי. אוהבת את כל הבחירות שלך ומבינה למה בחרת אותם, במיוחד לתקופה עכשיו.

    השבמחק
  9. לימור1.7.2011, 14:16

    בחירות מעולות!
    הקורליסטה המהמםםםם יש לי אותו,ואני רק מחכה להזדמנות לקנו לו את בלה במבה חברו הטוב..
    הקבאנה בוי גם נראה ממש יפה וגם הסומק קרם,אפשר לפדר מעליו?הפודרה לא "נדבקת"?או יוצרת בוץ?
    אני אוהבת סמקיםםםםם!

    השבמחק
  10. אתחיל מלהתייחס לכותרת - יפה את בכל מקרה!!! :)
    סומק הוא באמת מוצר מאסט במיוחד בשביל מישהי כמוני. לבנה מאוד..
    כשאני בלי איפור אני מאוד סמוקה, או נוטה לאדמומיות (כן, זה עובד נפלא עם העובדה שיש לי בכלל תת גוון צהוב) כשאני משפחטלת את הפנים עם מייקאפ מה שנוצר זה מראה אחיד ולבן, לבן מאוד..
    בימים שאני שוכחת לשים סומק (מתביישת לומר אבל לפעמים זה קורה לי חחח) אנשים קצת בוהים בי מוזר.. אבל זה עדיף על איך שהם מגיבים כשהם רואים אותי בלי מייקאפ! פחחח
    כמוך, גם אני לא טיפוס (עדיין :P) של סמקים ויש לי בגדול 2 (ועוד כמה דוגמיות) וגם ה 2 בגלל שאחד כמעט גמור.. וברור שצלליות זה הרבה יותר מעניין כי זה הרבה יותר מובחן.. מי ישים לב שאתמול היה לך סומק כזה והיום אחר? ובכלל סומק זה כמו מן ללכת עם להרגיש בלי.. חוץ מזה שבגלל שאני בחורה סמוקה גם ככה (בלי האיפור) נורא קשה לי לשים משהו "מאדים" על הפנים.

    אבל אני שמחה על הפוסט הזה כי ברור לי שאני צריכה לשדרג את עצמי קצת בעניין הסמקים, לפתוח לעצמי עוד עולם חדש, כי מה רע? (זאת רק אני או שיש צעקות מוחלשות מכיוון הארנק שלי?)

    אחלה מזכרת! אז עלה 20 ש"ח יותר, גם הכרטיס עלה לא מעט.. :P
    אני בהחלט שוקלת את הסומק הזה!

    יש לי גם סומק קרמי של מאק, ליידיבלאש אולי? הוא עדין מאוד ונוח לשים אותו מתחת לסומק אבן כשאני רוצה שהסומק יחזיק קצת יותר זמן. בתחושה שלי, סומק לא מחזיק עלי כל היום כמו המייקאפ ואיפור העינים..
    אני חושבת שהסומק שלי אפילו בהיר יותר משלך אבל גם יתכן והמרקם שלהם שונה כי אני לא חושבת ששלי מאיזשהו ליין חדש..

    לגבי חברת The Balm לא זכרתי אם הם עושים או לא ניסויים (חשבתי שכן, אבל לא הייתי בטוחה אם אני לא מבלבלת עם חברה אחרת..) אז משמח שהם לא עושים! :) הסומק נראה מקסים, אבל אני מפחדת מסמקים רווים אפשר להבין למה! מה שכן, אני בהחלט הייתי מנסה כצללית, נראה לי מעניין לאללה!

    המילאני יפיפה!

    מההשוואה אני מעדיפה את המילאני והקורליסטה על הקבנה בוי. וה Something specialנראה מעולה! במחשבה שניה לדעתי יש מצב שבפועל הוא בהיר יותר מאשר מה שיש לי, אבל קשה לי להחליט כי הרבה זמ לא השתמשתי בו וגם אני שמה אותו עם מברשת ("188" של סיגמה).

    סומק נוסף שמעניין אותי לראות - לא יפתיע במיוחד - האורגזם של נארס.
    אני חושבת שהסומק הבא שלי יהיה או הקורליסטה או האורגזם ואפשר להבין למה..

    השבמחק
  11. מיטל, המיזם הבא: קורליסטה ו\או אורגזם של נארס?

    השבמחק
  12. עם איך שהיום נראה, תרשמי לך אותו לאחרי הקיץ, אני סמוקה מבלי לצאת מהבית! שיו איזה חום!!

    השבמחק
  13. אפרת: מפגש פסגה? (עם קורליסטה גם :)
    כאיפור באמת אין יותר מידי ואני בקטע של סמקים בזמן האחרון. דווקא צבע אפרסקי, לא שימרי אין לי.
    מחר אני מתכננת קפיצה ל-MAC לראות את הקולקציה ואבדוק גם את הסמקים על הדרך.
    Cabana Boy לא גרגרי בכלל ויש לו מרקם חלק.
    לצלם טוב זה קשה. אני תמיד יוצאת עם לפחות 100 תמונות בסופו של דבר שמהן אני בוחרת אולי 5-6.

    Irena: תודה!
    אם אני לא יודעת איזה סומק לשים אני בדרך כלל הולכת על קורליסטה, בין היתר גם כי יש לו מרקם מעולה.
    אני אולי אנסה את הסמקים הקרמיים של NYX גם, למרות שזה שיש לי כרגע מספיק לי.
    כולנו נסחפות עם האיפור לפעמים... :)

    IsraelMakeup: קורליסטה מהממת!
    אני מעדיפה את הסמקים הרגילים, אבל נחמד לפעמים לגוון עם סומק קרם או להשתמש בו כבסיס לסומק.

    דנרה: עדיין אין לי מברשת סטיפלינג לכן אין לי איך להשוות, אבל אני מגיעה לתוצאה אחידה עם האצבעות.

    השבמחק
  14. מיכל ב.: הי!
    ראיתי את הסווטצ'ים של Lilicent והוא נראה ממש דומה ל-Something Special שיש לי. גם עדין מאוד והגוון מאוד יפה.

    מירב999: כמו שאפרת כתבה, אף פעם אין יותר מידי איפור :)
    קורליסטה ומילאני דומים אבל ממש לא דיופים. למילאני יש הרבה יותר ברק זהוב

    אלטר אגו: קורליסטה מאוד עדינה ולא דומיננטית, נראה לי שלא יהיה לך ממה לחשוש בהנחה שלה.
    אני נמנעתי מלשים סומק רוב חיי (ואני לבנה כמו קיר) כי חששתי להיראות כמו ליצן :)

    מרינה: דווקא את לומינוס אני אוהבת לא פחות מהקורליסטה.

    השבמחק
  15. לימור: תודה! אני גם מאוד רוצה את Bella Bamba, נראה לי שאם היה אז בספורה הייתי קונה גם אותו. חבל שהם יקרים כל כך, אוףףף.
    אני תמיד מפדרת אחרי שאני מניחה מייק אפ וסומק קרמי, אחרת אני ממש מבריקה. יש לי כרגע את הפודרה בתפזורת של קליניק שהיא בסדר, אבל פעם הבאה אני אקנה פודרה שקופה. זה ממש לא נראה כתמים או "בוץ" אחרי זה כי אני שמה ממש קצת מהסומק וגם מטשטשת אותו טוב לתוך המייק אפ.

    מיטל: תודה :))
    אני לצערי לא סמוקה בשום מצב.
    בדרך כלל אם רואים אותי לא מאופרת (שזה נדיר) מתחילים לשאול אם הכל בסדר ואם אני מרגישה טוב :).
    זאני מסכימה עם מה שאמרת על הסומק שלא מבחינים בהבדל ביניהם ביומיום, אבל מצד שני זה משדרג את המראה מאוד.
    לארנק שלי יש כבר שלקת במיתרי הקול מרוב הצעקות...
    ladyblush גם יצא עכשיו בגרסה החדשה והתלבטתי בינו לבין הסומק שקניתי. הוא אפילו עוד יותר טבעי.
    טוב לדעת ש-THEBALM לא עושים ניסיויים. לא נראה לי שתאהבי את הסומק הזה כמו שאת קורליסטה, הוא הרבה יותר דומיננטי וגם הגוון שלו "קר" יותר . יש להם את Hot Mama שהבולשת כתבה עליו בזמנו שהוא נדמה לי הדיופ של NARS אורגזם.

    השבמחק
  16. המארז של הקורליסטה נראה לי קצת "אובר" לכן אני נוטה יותר לאורגזם, אבל האמת שאני באמת לא יודעת איזה מהם אני רוצה יותר. ואולי אני צריכה להשאיר את זה באמת לאחרי הקיץ כשהסומק לא יהיה *לי* כ"כ מובחן חחח
    למרות שהיום קלטתי שאני ממש חיוורת. זה מצחיק כי עד היום לא קלטתי את זה עד כדי כך על עצמי.. טוב אולי זה בא גם עם זה שהייתי חולה כל השבוע..

    השבמחק
  17. מפגש פסגה (עם קורליסטה) באמצע יולי, מתאים!
    אם הקורליסטה לא דומיננטית וורד אפרסקי - מתאים לי, 130 ש"ח לא יקר קצת בשבילה?

    השבמחק
  18. the late bloomer5.7.2011, 14:17

    edenable יקרה
    לא כל כך קשור לדיון הסמקים אבל רציתי להגיד לך שיש לך בלוג מעניין וכייפי.

    וחוץ מזה, רציתי לעדכן אותך לאחר דיון בפורום איפור והתייעצות איתך בנוגע לברונזר מאט לבהירות עור. שהזמנתי את bahama mama של the balm. הוא באמת מאט, האריזה חמודה, המחיר מעולה, אבל... הוא מאד מאד כהה לטעמי וגם אם אני מניחה אותו ביד קלה ומרפרפת הוא יוצא כתמי. לבנות כהות יותר הוא יכול להיות מצוין אבל הוא בערך טון או שניים כהים יותר מהברונזר מאט של מאק (שהוא בעצמו לא בהיר במיוחד)
    אשמח לשמוע ממך אם נתקלת בברונזר מאט חדש ומומלץ.

    אני ממשיכה לחפש :)

    השבמחק
  19. the late bloomer: היי! תודה רבה, איזה כיף! :)

    הזמנתי את הברונזר של THEBALM גם אחרי שדיסקסנו עליו. הוא באמת כהה אבל לא הייתה לי בעיית הנחה איתו ולא כתמים. אני מניחה אותו עם מברשת גדולה כמו של סומק (כי יש לי פנים די גדולות) ואז מטשטשת בתנועות סיבוביות. וגם לפני שאני מניחה אותו אני נוגעת עם המברשת ביד כדי שאם יש עודף חומר על המברשת הוא ירד.
    יכול להיות שהעור שלך יותר בהיר משלי? אני 01 ב-DWL של אסתי לאודר ואמורה להיות NW15 ב-MAC.

    אם אמצע ברונזר מאט נוסף - ברור שאעדכן :)

    השבמחק
  20. מאיפה אמרת שאפשר לרכוש א הקורליסטה ב 20 שקליפ?

    השבמחק
    תשובות
    1. כבתי, שאפשר לרכוש את קורליסטה בכ-20 פחות ממה שהוא עולה בסין.

      מחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.