SLIDER

Orly - Fancy Fuchsia

בפוסט של היום אמשיך את המגמה "הורודה" שנוצרה לאחרונה (מי שפיספסה, יכולה לקרוא את הפוסט "הורוד" של דנרה וגם  את הפוסט "הורוד" של מיטל). מדובר בלק ורוד "ברבי" נאוני שהתגלה במקרה באחד הביקורים בסופר פארם ומאז מככב אצלי. בתקופה האחרונה לא קניתי לקים של Orly, כי פשוט כבר יש לי את כל הצבעים שרציתי וקולקציות מעודכנות לצערי מביאים לנו פעם בחצי שנה במומוצע. חבל...
"Fancy Fuchsia" יצא בולקציית אביב 2011 שנקראת "Precious" שלשם שינוי כן הגיעה לסופר פארם, אבל זכתה ממני לפיהוק גדול והתעלמות טוטאלית. לטעמי הקולקציה הזאת הייתה לא ממש מקורית וגם ללא נושא משותף בין הצבעים. "Sapphire Silk" הכחול teal כמעט זהה ל-"Ski Teal We Drop" של OPI שכבר יש לי, "Gilded Coral" הוא מסוג הלקים שאני פשוט אלרגית אליהם ולא תמצאו אותם באוסף שלי, "Royal Velvet" נראה טוב, אבל מה זה לא קייצי.
"Fancy Fuchsia" הלך לאיבוד בקולקציה הזאת וברוב התמונות ברשת נראה כמו סתם ורוד שכבר ראינו מיליון פעם. הבעיה היא שהלק הזה פשוט הכי לא פוטוגני שיש!
מדובר בורוד פוקסיה כמעט נאוני, בוהק ודומיננטי שהמצלמה (או המסך) לא מצליחה להעביר את היופי שלו וברוב התמונות הוא נראה כמו ורוד בייבי בנאלי. לעומת זאת, כשראיתי אותו על המדף בסופר פארם ממש התלהבתי ממנו.
המרקם שלו הוא טיפקסי אבל ממש לא טיפוסי, כי המריחה שלו מאוד נוחה ואחידה. מספיק 2 שכבות לאטימות מלאה. הגימור הטבעי שלו מאט (כמו כל לק נאוני), לכן חייבים שכבה של טופ/מייבש לק כדי להגיע לגימור גלוסי. העמידות סבירה.
אני מתה על הצבע וגם על הנוכחות שלו והספקתי להשתמש בו די הרבה גם במניקור וגם בפדיקור. בגלל שהלק הוא כמעט נאוני (כי הוא לא צעקני כמו נאוני אמיתי) הוא גורם לעור להיראות שזוף יותר ממה שהוא באמת.
באוסף שלי אין לקים שדומים לו, לכן עשיתי השוואה עם 2 לקים ורודים של Orly כדי להמחיש את היופי של "Fancy Fuchsia":
הראשון הוא "Basket Case" (מצד שמאל) שהוא סוג של ורוד פוקסיה גם, לק מקסים בפני עצמו ואחד הותיקים שיש לי. בהשוואה ל-"Fancy Fuchsia" הוא פתאום נראה מאוד שקט ואפילו נוטה לסולידי, למרות שבמציאות הוא לא.
השני הוא "Cupcake" ( מצד ימין), ורוד בייבי אמיתי. אי אפשר לבלבל ביניהם.

ואסיים עם שיר, שיהיה לכן יום ורוד :)
18 תגובות

איפור היום - Camouflage

מראה האיפור של היום נוצר בהשראת צבעי הסוואה ובנוי סביב איפור עיניים בגוונים האלה. המקור להשראה הייתה הצללית החדשה שלי של אסתי לאודר בגוון ירוק זית שנקראת "Camouflage".
כרגיל, אלך לפי הסדר ואציין את כל המוצרים שנדרשו ליצירת המראה.
1. מייק אפ: "Dual Balancing Foundation" של שיסיידו
המייק אפ הזה נרכש די מזמן, אבל עדיין לא נגמר כי אני לא משתמשת בו הרבה.
המרקם שלו מאוד נעים וההנחה נוחה, גם עם מברשת וגם עם האצבעות. מתקבל כיסוי בינוני וגימור מבריק שחייב פידור. יש לו ריח נעים וכמעט לא מורגש.
אהבתי אותו בעיקר בחורף, כשהעור היה רגיש עם איזורים של יובש כי הוא הרגיש לי מעולה ולא היה כבד ומייבש כמו Double Wear Light של אסתי לאודר. הבעיה היחידה שהייתה איתו בחורף היא הגוון: I20 שיש לי הוא הכי בהיר והיה נראה לי קצת כהה מידי וצהוב מידי בשבילי.
בקיץ הגוון שלו נראה עליי מעולה, אבל העמידות לא כל כך טובה. לקראת סוף היום אני מתחילה לראות איזורים שבהם המייק אפ דהה ובחלקם גם נעלם. זה לא משהו נורא או ממש בולט לעין, אבל אני לא אוהבת לראות את זה במראה.
לסיכום: מייק אפ טוב, אבל לא אחד שאקנה שוב. לדעתי יכול להתאים יותר לבעלות עור רגיל עד יבש, אבל תמיד תקחו דוגמית לפני שאתן קונות.
מחיר: 314 ש"ח (את שלי קניתי במבצע של 50%).
לקיבוע המייק אפ השתמשתי בפודרה שקופה "Smooth Criminal" של חברת "מינרלז" (בגלל שרק התחלתי להשמש בה, הסקירה תגיע בהמשך)

2. קונסילר: "Select Moisturecover" של MAC (גוון NW20). קונסילר מעולה, קליל ומכסה כהויות (כתבתי עליו כאן).

3. איפור עיניים
א) הבסיס - פיינטפוט "Painterly" של MAC
ב) צללית "All That Glitters" של MAC: הנחתי אותה בשלישי הפנימי של העפעף העליון וגם של העפעף התחתון.
ג) Pure Color Eyeshadow של אסתי לאודר בגוון "Camouflage" 
הצללית מגיעה באריזת פלסטיק שקופה שקצת מזכירה לי קוביית קרח, גודלה 4.5*4.5 ס"מ. בפנים יש מראה קטנה ומיותרת ואפליקטור ספוגית מיותר לא פחות.
המרקם הוא "Satin", כלומר היא נראית כמעט מאט, אבל יש בה מיקרו-שימר זהוב שלא מבחינים בו, אבל הוא גורם לצבע להיראות "חי". הצללית פיגמנטית ומאוד נוחה לשימוש, נראית מאוד אחידה על העפעף וניתן לטשטש אותה בקלות.
די הפתעתי את עצמי עם הבחירה שלה, כי ירוק אפילו לא קרוב ללהיות הצבע האהוב עליי, לא באיפור ולא בלקים. היא עשתה לי את זה לגמרי והתגלתה כאחת הקניות המוצלחות.
הזמנתי את "Camouflage" מ-strawberrynet.com (היא עלתה 43 ש"ח במבצע וכרגע חסרה במלאי, אך שווה לעקוב).
הנחתי אותה על כל העפעף העליון (עד הקפל) וטישטשתי את הגבול בינה ולבין "All That Glitters".

ד) צללית "Mulch" של MAC
אחת הצלליות האהובות עליי! מאז שקניתי אותה אני משתמשת בה כמעט כל יום בשילובים שונים.
הצבע של "Mulch" הוא חום ברונזה בינוני ומעט שימרי (גימור - Velvet). בגלל הגוון הנייטרלי היא משתלבת נפלא כמעט עם כל צללית, השילובים האהובים עליי הם עם זהב, ורוד שימרי, אפרסק וכמובן ירוק זית.
הנחתי את הצללית הזאת על כל העפעף התחתון וגם בפינה החיצונית של העפעף העליון (עד הקפל).

ה) צללית "Mystery" של MAC
זאת צללית יחסית חדשה אצלי ואני משתמשת בה בעיקר להצללה בקפל העפעף ולפעמים גם להדגשה של קו הריסים העליון למראה "טבעי". היא בגימור "Satin" שאני אישית לא רואה הבדל מהותי בינו לבין גימור מאט, מה שכן היא ממש נוחה לעבודה ופיגמנטית לעומת צלליות בגימור מאט שיש לי ("Shadowy Lady" לדוגמא).
הנחתי אותה בקפל העפעף וטישטשתי כלפי מעלה.

ו) איילינר ג'ל: "Blacktrack" של MAC
(כבר כתבתי עליו בפוסט האיילינרים כאן)
מסקרה: "Hypnose Drama" של לנקום

המראה הסופי:
 4. סומק/ברונזר:
השתמשתי בברונזר "Bahama Mama" של "TheBalm" להצללה של עצמות הלחיים. שמתי לב שניתן לשלוט בעוצמה שלו ע"י שימוש במברשת רכה יותר. כרגע אני מניחה אותו עם מברשת פודרה F30 של סיגמה.
הסומק: "Luminous" של Milani. בחרתי בו כי הוא יחסית נייטרלי ועדין וגם נותן ברק מעט זהוב שמתאים לאיפור העיניים.

5. שפתיים: גלוס "Strange Potion" של MAC
הוא יצא במהדורה מוגבלת בקולקציית "Venomous Villains" בחורף 2010 וחזר שוב בקולקציית "Surf Baby" הקיץ.
(פעם היה עליו ציור חמוד שפשוט נמחק עם הזמן). למרות שהגלוס נראה כתום עם נטיה לקורלי די דומיננטי, על השפתיים הוא ממש עדין ודי נייטרלי.
הלוק הסופי:
24 תגובות

ברונזרים

ברונזר הוא מוצר איפור חובה  עבורי. בתור בעלת גוון עור די חיוור אני תמיד משתדלת לגרום לעור הפנים שלי להיראות יותר "חי" וטיפה יותר שזוף ממה שהוא באמת. את המטרה הזאת אני משיגה באמצעות מייק אפ מתאים (שבדרך כלל טיפה יותר צהוב מעור הפנים שלי כדי שלא יהיה הבדל בינו לבין הגוון של המחשוף) וגם במאמצעות השימוש בברונזר שמקנה זוהר בריא והשליה של שיזוף קל לפנים.
כמה דברים שחשובים מאוד כשמשתמשים בברונזר: חייבים להשתמש במוצר הזה במינון הנכון, כי אין דבר מכוער יותר משני פסים כהים ובולטים בצידי הפנים (זה עוד יותר גרוע כשהפס הוא כתום). טישטוש טוב, כדי להגיע למראה הרמוני. וגם מברשת מתאימה, שלדעתי זה עניין של העדפה אישית של כל אחת.
בנוסף, כדאי לזכור שתמיד אפשר להוסיף עוד ולבנות את הצבע בהדרגה, מאשר לשים כמות גדולה מהתחלה כי הרבה יותר קשה להוריד ולמתן את הכהות.
1. Stila Sun bronzing powder (גוון 02) נקנה בשנה שעברה ועד לא מזמן היה הברונזר היחיד שלי.
קודם כל אני מתה על המרקם שלו: הוא קליל, רך (אבל ממש לא מתפורר) ונוח מאוד לטישטוש. הגוון נייטרלי ולא כתום, לכן הוא מתאים לי גם להצללות (מתחת לעצמות הלחיים) וגם כפודרה להענקת גוון בריא יותר לעור שלי (אני מניחה ממש מעט ממנו על המצח והרקות, איפה שעור הפנים משתזף קצת יותר באופן טבעי).
לדעתי הברונזר הזה מתאים לבעלות עור בהיר (לדוגמא 01 או 02 ב-Double wear light של אסתי לאודר) ויהיה כמעט בלתי נראה על עור כהה יותר. אחרי שכמה בנות שאלו אותי את השאלה הזאת, נתתי את הברונזר להתנסות לחברה בעלת גוון עור הרבה יותר כהה משלי ועליה הוא היה בלתי נראה.
כרגע שוב ניתן לרכוש את הברונזר של סטילה במחיר מבצע (38 ש"ח) ב-strawberrynet.com.


2. Clinique - Almost bronzer (גוון 02 medium/deep) נמצא אצלי די מזמן (לדעתי קרוב לשנתיים) ואני לא משתמשת בו.
הברונזר מגיע באריזה קומפקטית שמכילה גם מברשת די מיותרת, כי אי אפשר להגיע איתה לתוצאה אחידה ולא לגרום לברונזר להיראות כתמי (זה גם מה שאני חושבת על המברשות מהסוג הזה באופן כללי). 
הברונזר מורכב משני גוונים שניתן לערבב או להשתמש בכל אחד לחוד.
הבעיה היא שאני ממש לא אוהבת את המרקם שלו, עד כדי כך שאני חושבת שהוא פשוט גרוע. הוא מאוד דחוס ודי כבד, לא מספיק פיגמנטי ולרוב נראה עליי כתמי וזה לא משנה באיזו מברשת אני משתמשת. בעיה נוספת (מבחינתי בכל אופן) היא שימר שדי בולט לעין, שרק מדגיש את חוסר האחידות שלו על הפנים.
לא הצלחתי לעשות סווטצ' רגיל שלו (כמו שעושים בדרך כלל: מעבירים את האצבע על המוצר ואז מטשטשים על היד) כי המוצר הזה פשוט סירב להימרח ולהיטשטש על העור שלי. את הסווטצ' שאתן רואות בתמונה הצלחתי לעשות רק אחרי ששמתי מייק אפ בתור בסיס והנחתי את הברונזר עם מברשת.
לסיכום: מוצר ממש לא מומלץ ועדיף להשקיע את הכסף בברונזר אחר (מחירו היה בסביבות 160 ש"ח לפני ההנחות).

3. TheBalm - Bahama Mama שנקנה לאחרונה.
הוא מגיע באריזת קרטון מאוד קומפקטית (כמו כל מוצרי המותג) שאני אישית מאוד אוהבת וגם העיצוב הצבעוני שלה עושה לי את זה. (כמות: 7 גרם)
אני אוהבת אותו בעיקר כי הגוון שלו נטול כתום לחלוטין. אני משתמשת בו רק להצללות בגלל הוא די כהה.
אני ממש אוהבת את המרקם שלו: רך, עם פיגמנט מעולה וניתן לטשטש אותו בקלות. בהשוואה לברונזר של סטילה הוא קצת פחות "פודרתי" ויותר "עבה" ממנו. כרגע אני מניחה אותו עם מברשת קונטור F40 החדשה שלי של Sigma, שמצד אחד לוקחת טיפה יותר מידי חומר ממה שהייתי רוצה, אבל מצד שני מטשטשת את הברונזר בצורה מעולה.
לא הייתי ממליצה על "Bahama mama" לבעלות עור בהיר יותר משלי. אני משתמשת בו ממש בזהירות ובכמויות קטנות וגם מטשטשת אותו הרבה, כי קל מאוד להגיע איתו למראה מוגזם.
ניתן להשיג את הברונזר ב-strawberrynet.com (כרגע הוא חסר, אבל שווה לעקוב). מחיר: 65 ש"ח.

השוואה בין הברונזרים של Stila (משמאל) ו-TheBalm (מימין):
כרגע אני לא מרגישה שחסר לי עוד ברונזר באוסף ואני ממש מרוצה משני הברונזרים (של סטילה ושל TheBalm). אם הייתי צריכה בכל זאת לעשות לי wish list של ברונזרים הייתי בוחרת ב-"Hoola" של בנפיט, "Terracotta Inca" של גרלן ואולי גם ב-"Chocolate Bronzer" של Bourjois.

מה הברונזר האהוב ביותר שלכן, אחד שבשום אופן לא הייתן מוותרות עליו?
16 תגובות

שלישיית צלליות של Wet'n Wild בגוון "Silent Treatment"

Wet'n Wild היא חברת איפור אמריקאית "עממית" עם מגוון נאה של מוצרי איפור במחירים יחסית נמוכים.
המותג קיים כבר די הרבה זמן, אני זוכרת שכשהייתי טינאייג'רית השתמשתי בלקים שלהם. בארץ המוצרים של Wet'n Wild לא נמכרים בפארמים (למעט לקים שראיתי ברשת אפריל), אבל ניתן למצוא צלליות שלהם בחנויות תמרוקים שונות (תתקנו אותי אם אני טועה).
בזמן האחרון קראתי על צלליות הטריו של Wet'n Wild בכמה הזדמנויות ואחרי שמצאתי אותן ב-eBay במחיר אטרקטיבי (7$ כולל משלוח) החלטתי לתת להן צ'אנס.
הצלליות מגיעות באריזה קומפקטית (7*4.5 ס"מ) בכמות כוללת של 3.5 גרם. האריזה כוללת גם 2 מברשות זעירות (ספוגית ומברשת טישטושים רכה מאוד), שתיהן מיותרות מבחינתי, אבל יכולות להיות שימושיות למי שאוהבת להשתמש באפליקטור-ספוגית להנחת צלליות.
הזמנתי את השילוב הפרקטי ביותר לטעמי, שנקרא "Silent Treatment".
1. צללית להארות ("Browbone"). היא נראית ורודה-אפרסקית בפאן, אבל מתקבלת כמעט בצבע העור, נותנת גימור פנינתי ומוסיפה ברק כי יש בה שימר עדין. כמו שמוטבע עליה היא מעולה להארה של עצם הגבה וגם של הזווית הפנימית של העין.
יחסית לשתי הצלליות האחרות יש בה הכי פחות פיגמנט.
2. צללית להנחה על כל העפעף ("Eyelid"). הגוון שלה הוא סוג של Taupe, אבל עם נטיה ברורה לסגול. היא מתקבלת על העפעף כסגול עדין בגימור פנינה.
3. צללית כהה לקפל העפעף ("Crease"). הצבע שלה הוא תערובת של חום, אפור וסגול עם תוספת של שימר סגול ובורנזה (שלא רואים כשפניחים אותה על העפעף), בכל תאורה הצבע שלה נראה טיפה שונה. בפאן היא נראית חומה מושחרת, אבל אם מניחים אותה מעל הצללית הבהירה מתקבל גוון סגול מעושן. הכי הכי פיגמנטית
שלושת הצלליות מאוד נוחות לעבודה, לא מתפוררות ולא נושרות בהנחה עם מברשת.
עשיתי איפור עיניים מלא עם שלושת הצלליות. כרגיל, השתמשתי בפיינטפוט "Painterly" של MAC בתור בסיס. הצלליות החזיקו מעמד במשך יום שלם ולא נכנסו לקפל, אבל הגוון קצת דהה.
הנחתי את הצללית האמצעית על כל גלגל העין, בקפל ועל העפעף התחתון. בשליש החיצוני ועד אמצע הקפל הנחתי את הצללית הכהה (בצורת V) וטישטשתי המון, אחרת היה מתקבל מראה דרמטי מידי לאיפור יומיומי. בגלל הערבוב של שתי הצלליות התקבל גוון סגול. השתמשתי בצללית הכהה גם בתור איילינר וגם על העפעף התחתון והנחתי אותה צמוד לקו הריסים עם מברשת זוויתית. הנחתי את הצללית הבהירה על עצם הגבה ובזווית הפנימית של העין.
בסה"כ יש לצלליות האלו איכות טובה יחסית לחברה עממית. הצבעים קצת איכזבו, כי נראים יפים ובולטים יותר בפאן ומתקבלים הרבה יותר עדינים על העפעף.
אני לא הולכת להשתמש הרבה (אם בכלל) בטריו הזה, כי יש לי באוסף צלליות הרבה יותר אטרקטיביות גם מבחינת הגוון וגם מבחינת הפיגמנט. היחידה שיש לה פוטנציאל מבחינתי היא דווקא הצללית הבהירה להארות.

המסקרה שכרגע עומדת למבחן היא "Sexy Curves Full Figure" של Rimmel. 
11 תגובות
© Stars of Alex • Theme by Maira G.