SLIDER

פלטת צלליות "Au Naturel" של Sleek

פלטת הצלליות "Au Naturel" החדשה של "Sleek" יצא במסגרת קולקציית "Nude" לסתיו 2011. בחירת הגוונים בה לא ממש אופיינית ל-Sleek, שלרוב בוחרים להוסיף לכל פלטת צלליות שלהם צלליות צבעוניות בגוונים עזים לצד כמה צלליות נייטרליות. כאן קיבלנו פלטה נייטרלית לחלוטין ומאוד פרקטית שמתאימה לשימוש יומיומי וגם ליצירת מראה דרמטי ומעושן.
מאז שראיתי את התמונות הראשונות של הקולקציה מאוד רציתי את "Au Naturel" וכמובן שהזמנתי אותה ברגע שהיא יצא. שאר המוצרים בקולקציה, הסומק וה-Pout Polish לשפתיים, לא היו אטרקטיביים בעיני ואלו לא מוצרי חובה. מה שכן יש הרבה ביקורות טובות על הסמקים של Sleek ובטוח אנסה אותם בעתיד.
בחזרה לפלטה, Sleek כנראה התכוונו להוציא סוג של פלטת "Naked" עממית אבל הצליחו בזה רק באופן חלקי.
השורה העליונה בפלטה מורכבת מצלליות בגוונים נייטרליים בהירים, שבמבט הראשון נראים מאוד פרקטיים לאיפור יומיומי. הבעיה איתן היא הפיגמנט המאכזב, שלא כל כך אופייני ל-Sleek, שבדרך כלל מצטיינים בצלליות עם פיגמנט עז.
את הסווטצ' הזה נאלצתי לעשות מעל שכבה של מייק אפ, אחרת לא ראו את הצבעים בתמונה.
כפי שניתן לראות, חמשת הצלליות הראשונות שקפקפות וכמעט בלתי נראות על העור. מס' 6 היא היוצאת מן הכלל (כנראה בגלל שהיא במרקם שימרי ולא מאט) היא רוויה בפיגמנט ואני משתמשת בה בעיקר להארה של הזוית הפנימית של העין. שאר הצלליות כמעט ולא בשימוש ורק לעתים רחוקות אני משתמשת באחת מהן בתור בסיס נייטרלי לצלליות הכהות ומניחה אותה על כל העפעף.
על הכשלון של הצלליות הבהירות מפצות הצלליות שהכהות שבשורה התחתונה: כולן רוויות בפיגמנט, נמרחות כמו חמאה וכל הגוונים מאוד פרקטיים גם ליומיום ובמיוחד ליצירת מראה מעושן. האהובות עלי ביותר הן 8 ו-9, כאשר 8 היא סוג של תערובת בין ירוק זית וברונזה והיא לא כהה מידי ו-9 היא חום מאט כהה להדגשה של הקפל והיא גם הכי פיגמנטית מכולן.
הצללית השחורה סופר פיגמנטית גם, נראית ממש שחור פחם אמיתי. כשאני ממהרת אני משתמשת בה במקום איילינר ג'ל בעזרת מברשת זוויתית.

בסה"כ אני אוהבת את "Au Naturel", אבל היא לא must בעיני וקצת איכזבה בהשוואה לפלטות האחרות שיש ברשותי. היא תתאים מאוד לחובבות האיפור המעושן ליצירת לוקים כהים מגוונים ופחות תתאים למי שאוהבת מראה איפור נייטרלי ונקי ליומיום.

בפוסט הבא תראו "איפור היום" עם הפלטה הזאת. 
18 תגובות

טיפוח העור מסביב לציפורן

כל מי שעשתה מניקור מקצועי לפחות פעם אחת בחיים יודעת שטיפוח הידיים לא מסתיים רק במריחת לק. חלק בלתי נפרד מטיפוח הידיים והמניקור (גם המקצועי וגם הביתי) הוא הסרה וטיפוח של העור מסביב לציפורן שנקרא Cuticle. גם אם נקפיד על מריחה מושלמת של הלק זה לא יהיה שווה את זה אם הקוטיקולות שלנו במצב מוזנח ועור הידיים לא מטופח ויבש.

בעבר עשיתי מניקור מקצועי פעם בחודש בממוצע, ולאט לאט עברתי למניקור ביתי נטו, כי בסך הכל אין לי בעיות רציניות עם הקוטיקולות או עם הציפורניים עצמן (חוץ מזה שרוב הזמן הן מאוד חלשות). במקרה של קוטיקולות קשות או פצועות (כמו במקרה של כסיסה או יובש קיצוני) הייתי מציעה להתחיל מסדרת טיפולי מניקור מקצועיים ובמקביל לפתח שיגרת טיפוח קבועה עם מגוון מוצרים משלימים שקיימים היום. במקרה של כסיסה והרגלים רעים אחרים זה ידרוש הרבה כוח רצון והרבה תמיכה, ובמקרים "קלים" יותר קצת סבלנות והתמדה. אבל תאמינו לי, ההשקעה הזאת משתלמת!
על קרם ידיים וחשיבותו כבר דיברנו בעבר (מי שפיספסה יכולה לקרוא כאן וכאן), והיום אתייחס רק לטיפוח וטיפול בקוטיקולות ואציג את המוצרים שבעזרתם אני עושה את זה.

1. Cuticle Oil (שמן לקוטיקולה) הוא המוצר הבסיסי ביותר לטיפוח העור מסביב לציפורן. השימוש בו מאוד פשוט: אני מניחה כמות קטנה (בדרך כלל מריחה קצרה עם המברשת) של השמן על בסיס ציפורן ואז עושה עיסוי לעור שמסביב לציפורן עד שהשמן נספג חלקי והאיזור מתחמם. חוץ מריכוך של העור, הפעולה הזאת ממריצה את זרימת הדם באיזור ותורמת לחיזוק של הציפורן.

רמת השימוש שלי במוצר הזה משתנה, יש תקופות שאני משתמשת בו כל יום ויש תקופות שאני מזניחה אותו לגמרי. ההשפעה של השמן היא זמנית, בדיוק כמו ההשפעה של קרם ידיים לכן כדי להגיע לתוצאות נדרשת התמדה. צריך לזכור שזהו מוצר משלים ולא אחד שמבטיח ניסים ונפלאות אחרי שימוש חד-פעמי.

עד היום ניסיתי 2 שמנים:
הראשון הוא שמן לקוטיקולה של Top Nail שקניתי אצל המניקוריסטית לפני הרבה זמן.
הוא עלה 14 ש"ח וקניתי אותו בעיקר בגלל הסקרנות.
השמן הזה לא עושה הרבה ובעיקר מלכלך, כי בקושי נספג בעור ועושה תחושה דביקה בידיים. הריח לא משהו גם.  לא ניסיתי עוד שמנים מאותה הרמה לכן לא אוכל להשוות אותו למוצרים אחרים.
ההצעה שלי, במקום לקנות שמן קוטיקולה פשוט (וזול), עדיף להשתמש בשמן זית טבעי: גם זמין יותר, גם הרבה יותר בריא והכי חשוב, עושה עבודה לא פחות טובה.

השני הוא שמן "Avoplex" של OPI
יש לי אותו כבר למעלה משנה ואני מאוד נהנית ממנו.
אתחיל מהמרכיבים: המרכיב העיקרים שלו הוא שמן אבוקדו (הראשון ברשימה) שידוע ביתרונותיו הרבים לטיפוח העור. אחריו נמצאים ברשימה גם שמן זרעי ענבים, שמן חמניה, שמן שומשום ועוד.
אני מאוד אוהבת את השמן הזה: יש לו מרקם יחסית קליל והוא נספג בקלות, לא עושה תחושה דביקה ויש לו ריח מעולה! בחורף שעבר השתמשתי בו כמעט כל יום וכרגע אני לאט לאט חוזרת להשתמש בו שוב אחרי הפסקה ארוכה.

המוצר החדש ביותר שיש לי הוא "Cuticle cream" של Ahava
אף פעם לא ראיתי אותו בפארמים ולא ידעתי על קיומו, מצאתי אותו במקרה בביקור האחרון בים המלח בחנות המפעל של Ahava. מבדיקה בכמה אתרים שמוכרים מוצרי "אהבה" הבנתי שמפסיקים לייצר את המוצר הזה.
הקרם מגיע בטיובה קטנה שמכילה 15 מ"ל. בניגוד לשמן, מאוד נוח לקחת אותו בתיק ולהשתמש ברגע שיש דקה פנויה. אופן השימוש בו זהה לזה של שמן. המרקם לעומת זאת יותר קליל, ממש לא דביק ונספג במהירות. הריח לא מורגש בכלל וגם ברשימת המרכיבים לא מצאתי "בושם".
מחיר: 20 ש"ח בחנות המפעל (או 25$ !!?? באתר Amazon.com)

בגלל האפקט הזמני של שמנים/קרמים לטיפוח הקוטיקולה אני לא מסתפקת רק בהם ופעם בשבוע (בדרך כלל) מסירה את העור הקשה באמצעות מכשיר להסרת העור.

(מקור)
קניתי אותו בחנות "דרך היופי" ב-22 ש"ח  והוא פשוט מעולה. לא צריך להתאמץ או להפעיל כוח כדי להסיר רק את העור הקשה והסבירות להיפצע ממנו נמוכה ביותר, לעומת הצבתות למיניהם שאם אין ניסיון ויד יציבה אפשר להיחתך בקלות.
ועוד דבר חשוב: אם אין לכן עור קשה ובעייתי מסביב לציפורן - אל תתחילו לחתוך אותו בכל זאת כי זה מעודד את הצמיחה שלו.     



במידה והעור במצב ממש לא טוב. במקרים ה"קלים" יותר אני משתמשת במוצרים שעוזרים לרכך ולהסיר בעדינות את העור הקשה ללא צורך בחיתוך.

הראשון שניסיתי הוא "Cutique" של Orly.
קניתי אותו די מזמן והשתמשתי ברובו.
הוא מבטיח לרכך את העור ולהסיר תאים מתים, להסיר כתמים שנגרמו משימוש בלקים צבעוניים/כהים.
החומר עצמו סמיך כמו לק בצבע חלבי, נטול ריח. מניחים אותו על הקוטיקולות או על כל הציפורן והעור מסביב במידה ורוצים לטפל גם בהכתמה, מחכים דקה, דוחפים את העור מסביב לציפורן עם מקל עץ או מכשיר יעודי ואז שוטפים במים חמים.
אני לא יכולה להגיד שהמוצר הזה עושה ניסים ונפלאות, לא ממש התלהבתי ממנו. הוא עשה את העבודה טוב, אבל לא התמודד עם העור הממש יבש (במיוחד בחורף). לגבי ההכתמה - לא שמתי לב לשינוי כלשהו, לא במניקור ולא בפדיקור.
בנוסף, הבקבוק שלו (כמו גם הבקבוק של המייבש לק של Orly שנראה זהה) ממש לא נוח וברגע שמגיעים לשליש שלו מאוד קשה להוציא ממנו את החומר.

משום מה כנראה שרק אני לא מתלהבת מ-Cutique, כי הוא מקבל ביקורות נלהבות ב-Makeupalley וברשת.

המוצר השני שיש ברשותי הוא "Cuticle Eraser" של CND. 
גיליתי אותו לראשונה בבלוג של מיטל והחלטתי להזמין לי אותו גם. (הוא עלה בסביבות 12$ ב-eBay)
המוצר הזה מיועד לשימוש יומיומי פילינג עדין (exfoliation) של הקוטיקולות (בזכות חומצת AHA שהוא מכיל) וגם הענקת לחות לאיזור. אין צורך בשטיפת הידיים מיד אחרי השימוש (כמו במקרה של "Cutique")
הייתי קצת גרידית והזמנתי לי את השפופרת הגדולה שמכילה 50 מ"ל של קרם, אבל הוא קיים גם בגרסה היותר קטנה של 15 מ"ל. בכל שימוש משתמשים בכמות מזערית של הקרם, כך שגם השפופרת הקטנה תספיק להרבה מאוד שימושים.

אני מאוד מרוצה מהמוצר הזה. הוא נוח מאוד לשימוש: מניחים טיפה קטנטנה על כל אצבע ואז מעסים אותו לתוך העור. הוא נספג במהירות והעור נראה ומרגיש חלק יותר. אני מניחה שבשימוש יומיומי המוצר הזה ימנע צורך בשימוש בחותך עור, זה רק עניין של סבלנות והתמדה. אני אישית לא ממש מקפידה להשתמש בו כל יום כי אני שוכחת.


כמה דברים לסיום:  ידיים הם "כרטיס ביקור" של כל אשה, ידיים יכולות להסגיר את הגיל שלנו וגם את ההרגלים הרעים שלנו. טיפוח הידיים הוא לא דבר מסובך וגם לא דורש השקעה רבה, הוא דורש בעיקר התמדה. שימרו על הידיים שלכן מטופחות ופנקו אותן, במיוחד בתקופה הקרה והיבשה שאנחנו נכנסים אליה עכשיו.  אם יש לכן טיפים מוצלחים שבעזרתם אתן שומרות על הידיים שלכן - שתפו בתגובות!
חורף נעים ומטופח לכולן!
28 תגובות
© Stars of Alex • Theme by Maira G.