SLIDER

מייבש לק - חלק 2

כמו שאתן יודעות, מייבש לק הוא חלק בלתי נפרד משיגרת הטיפוח שלי והוא אחד המוצרים שאני לא יכולה בלעדיהם. לפני יותר משנה כתבתי על המייבשים הנבחרים שלי וכבר הגיע הזמן לפוסט מעודכן בנושא.
נכון להיום יש לי 3 מייבשי לק, ששניים מהם נמצאים בשימוש קבוע.

אתחיל מ-"Good To go" של Essie
כרגע הוא המייבש האהוב עלי ואני כבר עם הבקבוק השני שלי.
המרקם שלו קצת נוזלי ובהתחלה קל להגזים בכמות החומר שמניחים על הציפורן, אבל התכונה הזאת לא פוגעת בביצועים שלו. ההנחה מאוד קלה והמייבש יוצר שכבה אחידה ולא עבה שמתייבשת תוך מספר דקות. היבוש המלא קצת תלוי בפורמולה של הלק ונע בין כמה דקות לרבע שעה גג (במקרה של הלקים המעצבנים האלו שמתייבשים נצח).
בנוסף ליבוש המהיר הוא גם משדרג את המראה של הלק והופך את הגימור שלו לגלוסי מאוד, חלק ואחיד יותר.
המברשת טיפונת צרה מידי ממה שהייתי רוצה ולא תמיד אני מצליחה לאסוף מספיק חומר כדי לכסות את כל הציפורן בבת אחת, אבל בגלל הפורמולה המעולה ובגלל שאני עובדת איתו מהר זה לא מפריע לי.
בכמה ביקורות קראתי ש-"Good To Go" מסמיך החל מחצי בקבוק ויוצא מכלל שימוש, אבל אצלי זה לא קרה. גם אחרי חצי בקבוק המייבש תיפקד מצויין, ללא בועות או בעיות הנחה ורק כשהגעתי בערך לשלוש רבעי בקבוק הוא הסמיך והחלפתי אותו לחדש.
שורה תחתונה: מייבש לק מעולה ומומלץ בחום!
מחיר: סביב ה-10$ כולל משלוח ב-eBay.

הבא בתור הוא "Poshe"
 בדומה ל-"Good To Go" של Essie, המייבש של "Poshe" קיבל אינספור שבחים והמלצות ברשת לכן הייתי חייבת לנסות גם.
גם כאן מדובר במייבש עם ביצועים מרשימים בהחלט.
הפורמולה קצת יותר עבה ומזכירה לי את "Insta Dri" של Sally Hansen (שאגב לא שיניתי את דעתי עליו). השילוב עם מברשת עבה הופך את המריחה לקלה ומהירה. הגימור שנוצר מאוד אחיד וסופר גלוסי, מראה שבעיני הופך כל מניקור למוקפד ואפילו יוקרתי יותר. בגלל הפורמולה הסמיכה יותר אני אוהבת במיוחד להשתמש ב-Poshe מעל לקים גליטריים, כי הוא מקנה להם גימור חלק ונעים יותר למגע, מאשר הגימור המחוספס שיש להם ללא טופ.
החסרון היחיד שלו מבחינתי הוא הריח החריף. אחרי שימוש ממושך במייבש של אסי עם ריח עדין ביותר, "Poshe" הפתיע לרעה וכל פעם שאני משתמשת בו אני פותחת את החלון בחדר. עניין הריח הוא מאוד אישי ויש בנות שהוא ממש לא מפריע להן, אני הרגשתי שהריח של "Poshe" יותר חריף משאר המייבשים שניסיתי.
שורה תחתונה: מייבש מעולה ומומלץ, אבל לא מומלץ למי שרגישה לריחות.
מחיר: כ-10$ כולל משלוח ב-ebay (לא ניתן להשיג בארץ).

אחרון חביב הוא "RapiDry" של OPI
 אני מאוד אוהבת את הלקים של OPI לכן מזמן רציתי לנסות גם את המוצרים המשלימים שלהם כמו מייבש לק, מחזק ציפורניים ובסיס לק. בינתיים התחלתי מהמייבש וכאן חיכתה לי האכזבה.
"RapiDry" (בדומה לטופ של CND) מתפקד כ-Top Coat רגיל ולא כמייבש וממש לא עושה את העבודה כמו שציפיתי ממנו. לא הרגשתי הבדל בזמן היבוש עם הטופ הזה ובלעדיו וזה דבר שממש לא פרקטי עבורי, כי אין סבלנות לחכות יותר מ-10 דקות עד שהלק מתייש.
הטופ מצוייד במברשת הרחבה האופיינית של OPI שדווקא מאוד נוחה לי. הפורמולה דלילה והוא יוצר שכבה דקה מעל הלק שלא ממש תורמת לברק שלו (בהשוואה לשני המייבשים האחרים). בנוסף, ברגע שמניחים את הטופ המברשת גוררת את שכבת הלק העליונה וחלק מהלק אפילו נשאר עליה וזה משהו בלתי נסלח מבחינתי. ניסיתי אותו עם לקים שונים, ניסיתי לחכות עד שניתן לגעת בלק ואז להניח את הטופ - כלום לא עזר.
שורה תחתונה: לא ממליצה על המייבש הזה, תשקיעו במייבשים אחרים שלוקחים אותו בהליכה (ולא חסר כאלה).

אני חושבת שהחיפוש שלי אחרי המייבש נגמר, למרות שיש אחד של זויה שהייתי רוצה לנסות, אבל הוא יקר יותר וקשה להשגה. המנצח שלי הוא ה-"Good To Go" של Essie שעושה את העבודה מעולה ואף פעם לא מאכזב.  

22 תגובות

  1. אני בינתיים אהבתי את פושה הכי מכל מה שניסיתי עד עכשיו (וניסיתי הרבה). דווקא לא הבחנתי בריח חריף איתו.... מוזר.

    השבמחק
    תשובות
    1. פושה מצויין! הריח זה מאוד אישי, אני לא סובלת אותו.

      מחק
  2. היה לי גם את המייבש של אסי ומאוד מאוד אהבתי אותו, אבל חירפן אותי שיום למחרת כבר הייתה התכווצות ניכרת של הלק בקצות הציפורניים... אני משתמשת עכשיו במייבש של זויה והוא מעולה! צריך קצת ללמוד להשתמש בו (בעיקר לשים שכבות דקות) והוא לא יקר בהרבה מזה של אסי, 12$ בערך...

    השבמחק
    תשובות
    1. מוזר עניין ההתכווצות, לא קרה לי איתו אף פעם.
      מאיפה הזמנת את המייבש של זויה?

      מחק
  3. אז ממה שאני מבינה מכל הרשימה הכי מומלצים מבחינתך הם הסאלי האנסן והאסי? אני אנסה את אחד מהם בפעם הבאה שאצטרך מייבש חדש, אולי נמצא תחליף לסשה המצויין אבל הרעיל...

    השבמחק
    תשובות
    1. שניהם מעולים! אני נוטה יותר לאסי כי הוא מספיק ליותר זמן ולא מסמיך אצלי כמו הסאלי. מה גם ש-"Insta Dri" בארץ יחסית יקר (יוצא בסביבות 55 ש"ח אחרי ההנחות), לכן עדיף כבר להזמין את אסי ב-EBAY וזהו.

      מחק
  4. לא ניסיתי את אסי- אולי באמת הוא יהיה הבא שאדגום.
    יש לי את פושה- ולא הבחנתי בריח חריף..
    אולי זה כי אני רגילה אליו?
    פוסט מעולה!!

    השבמחק
    תשובות
    1. הריח של פושה זה לגמרי אישי!
      תודה :)

      מחק
  5. את המייבש של אסי עוד לא ניסיתי. משתמשת קבוע ב POSHE ועד כה הוא המייבש הכי טוב שניסיתי (את insta dry ממש לא אהבתי). מסכימה איתך לגי המייבש של OPI - הוא פשוט רע.

    השבמחק
    תשובות
    1. תכלס, אם את מרוצה מ-POSHE אין סיבה להחליף אותו. הביצועים שלו ושל אסי זהים מבחינתי, רק המרקם טיפה שונה. OPI הוא אכזבה אנקית!

      מחק
  6. מסכימה איתך שה- ESSIE משובח, מאז ומתמיד הוא היה הטופ המועדף עלי.
    בנוגע ל- POSHE אני מעדיפה לדלג על טופ מאשר להשתמש בפצצת החנקן מימן הזו...
    משובח נוסף הוא ה- SECHE ולא מפריע לי בכלל שהוא לא 3free.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני גם לא אוהבת את הריח של POSHE ואזמין אותו שוב רק אם האסי לא יהיה זמין במיידי.
      את SECHE אני לא קונה כי אני מחרימה את כל אלו שהם לא 3FREE

      מחק
  7. אני משתמשת ב ESSIE והוא מעולה. ממש אוהבת אותו.

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא באמת מעולה ואני תמיד ממליצה עליו!

      מחק
  8. כבר לא מעט זמן אני מתכננת לנסות את ה-ESSIE. אולי בקרוב אזמין אותו באיביי, עם כל הדברים הטובים שנכתבים עליו.
    כרגע אני משתמשת במייבש של בוקי... :)

    השבמחק
    תשובות
    1. את לא תתאכזבי ממנו! קשה למצוא אותו ב-EBAY כי רוב הזמן הוא חסר או שהמוכרים לא שולחים לארץ.
      המייבש של בוקי זכור לי לטובה :)

      מחק
  9. אנונימי21.1.2012, 19:45

    תגידי, יש אחד שאת ממליצה במיוחד למניעת קילופים? יש לי את הסשה ויט אבל הוא גורם להתכווצות ולא עוזר ללק לשרוד בכלל :(

    השבמחק
    תשובות
    1. אין לי המלצה למייבש ספציפי שימנע את הקילופים. אני יודעת שעניין ההתכווצות קשור גם לאיזה לק את משלבת עם המייבש וגם בעמידות הלק בפני עצמו (לפורמולה שלו).
      עלי 90% מהלקים לא עמידים ליותר מ-3 ימים במצב המושלם ועם המייבשים של אסי ושל פושה אין לי נסיגה של הלק.

      מחק
  10. אני גם מאוד אוהבת את הפושה, אולי הכי ביותר מכל אילו שניסיתי.
    לא רוצה לנסות את אסי כי המברשת הזאת תטריף אותי!
    כרגע אני עם האייר דריי של CND ולא נופלת ממנו.. אפילו לא יודעת להסביר למה..
    על איזה מייבש של זויה שמעת? אני נאמנה לבסיס שלהם כבר בבקבוק השני אם לא השלישי (בחיי שאני לא זוכרת).

    השבמחק
  11. המברשת של פושה יותר רחבה לכן מאוד נוחה ואפשר להניח אותו ב"וויש" אחד. אסי קטנה וצריך להתרגל אליה, אני מסתדרת איתה יופי.
    אחרי הניסיון עם ה-SPEEDY של CND, לא בא לי לנסות את המייבש השני.
    לגבי המייבש של זויה, זה קצת הזוי, הייתי בטוחה שאת המלצת עליו אבל מסתבר שזה היה הבסיס :). בדקתי באתר, יש להם רק טיפות ליבוש וטופ רגיל.

    השבמחק
  12. היי,
    אני חיפשתי וחיפשתי מייבש מנצח ולדעתי POSHE מ ו ש ל ם. גם אם מורחים שכבה ממש נדיבה ושמנמנה - הדבר המדהים הזה מתייבש נורא מהר. מומלץ בחום

    השבמחק
    תשובות
    1. המייבש של POSHE מעולה מכל הבחינות, לי אישית רק קשה עם הריח

      מחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.