SLIDER

איפור היום - Burnt Amber

התגעגעתן לפוסטים של "איפור היום"? גם אני!
היום אני הולכת להראות לכן את אחד מאיפורי העיניים האהובים עלי, מעושן עדין בגווני חום ברונזה, שעשיתי לא מעט בחודשים האחרונים. הפעם בחרתי לשלב שפתון דומיננטי באיפור היומי, בניגוד להרגלי הקבוע להשאיר את השפתיים טבעיות או להשתמש בשפתון עדין ונייטרלי.
אתחיל מהבסיס: המייק אפ שאתן רואות הוא לא אחר מ-Colorstay של רבלון בגוון 180 Sand Beige, הכוכב החדש שלי. אני מניחה אותו מיד אחרי קרם הלחות עם האצבעות, כדי לקבל כיסוי טוב ועדיין לשמור על מראה עור טבעי ולא מקומח. בנוסף, אני חושבת שהמייק אפ הזה מצליח להיראות יחסית טבעי בגלל שהעור שלי במצב טוב בתקופה הזאת, הוא חלק ואני לא סובלת מ-break outs או אזורים של יובש, כמו שקורה לי מידי פעם.
התמונות צולמו בסוף היום וניתן לראות שהעמידות של המייק אפ מצויינת והכיסוי האחיד נשמר. מה שכן, בסוף היום הפנים כבר הבריקו ודרשו פידור כנראה בגלל השילוב של המייק אפ עם קרם הלחות ואם הייתי משתמשת בלחות יותר קלילה או נטולת שומן רוב הסיכויים שזה לא היה קורה.
הקונסילר: "Miniralized" של MAC בגוון NW20. (הסקירה וההשוואה איתו תגיע בהמשך).

פודרה: "Stay Matte" של Rimmel לקיבוע המייק אפ
בחרתי בגוון 001 שקוף, אבל ניתן להשיג את הפודרה גם במספר גוונים שונים. את שלי הזמנתי מ-asos.com וכרגע ניתן להשיג אותה גם בארץ במחיר של כ-60 ש"ח לפני ההנחות.
האריזה עצמה מאוד פשוטה ומרגישה די זולה. מכסה הפלסטיק השקוף לא מדברג אלא מתלבש מלמעלה ויוצא ממש בקלות, דבר שמונע ממני לקחת את הפודרה בתיק האיפור היומיומי שלי. למרות שבסה"כ מדובר במוצר של חברה עממית, הייתי מצפה מהאריזה שלה להיות לפחות קצת יותר עמידה ונוחה לשימוש.
הפודרה עצמה כאמור נטולת צבע ורק עוזרת לקבע את המייק אפ ותורמת לעמידות שלו. הגימור לא מתקבל מאט ולא נראה מקומח או כבד, אלא טבעי ורק נטול הברקות לא רצויות. זהו אחד הדברים שאני אוהבת בפודרה הזאת, אין צורך לחשוש מלהגזים בהנחה שלה. מבחינת הביצועים היא די מזכירה לי את הפודרה השקופה של TheBalm.
ההבטחה היא שליטה בשומניות העור של עד 5 שעות. בפעול הפודרה אמנם כן מונעת הברקות, אבל לא ממש שולטת בשומניות העור, לכן בעלות עור מעורב (כמוני) ושמן יצטרכו לחדש אותה כל כמה שעות.
אני בסה"כ מאוד מרוצה ממנה ומשתמשת בה כרגע על בסיס יומיומי. בקיץ ככל הנראה אצטרך לעבור לפודרות קצת יותר כבדות ממנה, שבאמת שולטות בשומניות העור ותורמות לעמידות המייק אפ לאורך היום (כמו פודרת "Blot" של MAC לדוגמא), למרות תנאי מזג האויר הקשים של ארצנו.

איפור העיניים הוא אחד הקלים לביצוע!
השתמשתי בשתי צלליות מפלטת רביעיה של Proshop (את שתיהן כבר הזכרתי בכמה הזדמנויות בתור הפייבוריטיות שלי).
משמאל לימין: Burnt Amber. Copper, Champagne, Ginger
* להארה של עצם הגבה ושל הפינה הפנימית השתמשתי בצללית הבהירה "Champagne". אני משתמשת בה כל יום ומשלבת אותה בתור צללית להארות בכל מראה שאני עושה, בגלל שהיא כמעט ובלתי נראית על העור שלי ורק נותנת לי זוהר עדין ומחמיא במקומות הרצויים. מידי פעם אני גם מניחה אותה על עצמות הלחיים בתור הייליטר עדין. בלי להגזים, זאת אחת הצלליות האהובות עלי בכל האוסף.
* את "Burnt Amber" החומה הנחתי על כל העפעף העליון (עד הקפל) וגם על כל העפעף התחתון ואז טישטשתי את הגבולות כדי לקבל מראה מעושן.

אם אני ממהרת, ככה אני מסיימת את איפור העיניים ורק מוסיפה מסקרה. הפעם השקעתי קצת יותר והדגשתי את הזוית החיצונית של העפעף העליון עם "Carbonized" של MAC.
היא יצאה במהדורה מוגבלת לכן לא ניתן להשיג אותה כרגע. ניתן להשתמש בכל צללית חומה כהה ופיגמנטית ולא משנה אם היא בגימור שימרי פנינתי כמו זאת או גימור מאט.

איילינר: "Sepia Ink" של Bobbi Brown.
איילינר חום הוא חובה בכל אוסף בעיני וכאן מדובר באחד המוצלחים שניסיתי. בעבר כבר הראיתי מראה עיניים שונה איתו ונכון להיום אני משתמשת בו הרבה יותר מאשר באיילינר שחור. הגוון חום אפרפר, גימור מאט ועמידות מצויינת. ועוד בשורה משמחת (למי שעוד לא שמעה), החנות הראשונה של Bobbi Brown נפתחה בארצנו בחודש שעבר בקניון רמת אביב וכרגע המוצרים המעולים של המותג נגישים לנו. הג'ל ליינרים הם אחד המוצרים שאני ממליצה לבדוק בגלל האיכות המעולה וגם בגלל מבחר הגוונים הנאה.

מסקרה: "Sexy Curves Full Figure" של Rimmel.

גבות: צללית "Omega" של MAC
עד לא מזמן תמיד מילאתי את הגבות שלי עם עיפרון גבות מיוחד שנהגתי לקנות בחו"ל ולא מזמן הוא נגמר לי. הפעם החלטתי ללכת על האופציה הזמינה יותר ואחד הבטוחות מבחינתי ולרכוש לי את "Omega" שהומלצה אינספור פעמים ע"י האחיות Pixiwoo בתור צללית לגבות. היא בגוון חול (חום בהיר נטול גוון אדום) וגימור מאט ומשתלבת באופן מושלם עם צבע הגבות שלי ובהנחה קלילה עם מברשת זויתית היא כמעט ולא מורגשת ורק מדגישה את הגוון הטבעי של הגבות. למרות שהיא נראית בהירה, היא תתאים גם לבעלות גבות יותר כהות משלי.

המראה הסופי:
עם פלאש

רגיל

סומק/ברונזר:
*הסומק: "Papa don't peach" של Too Faced (שכבר הצגתי כאן)

*הברונזר: שוקולד של Bourjois.
הוא היה אחד הברונזרים הנחשקים שלי,עוד לפני שבורז'ואה הגיעו לארץ והזמנתי את שלי מאתר asos.com. גודל הציפיה כגודל האכזבה...
היתרון היחיד של הברונזר הזה מבחינתי הוא האריזה המקסימה והריח העדין של השוקולד.
הפיגמנט שלו לא מספיק עשיר לטעמי והמרקם לא מספיק רך, צריך להתאמץ כדי להוציא ממנו מספיק חומר עם המברשת.
לאור הביקורות המשבחות שיש עליו ברשת, אני די חוששת שהברונזר שלי פגום, כי כשקיבלתי אותו השכבה הראושנה שלו הייתה די קשה ואי אפשר היה להשתמש בו עד שלא הסרתי אותה עם הטישו. מאז הבעיה הזאת חוזרת על עצמה אחרי כל שימוש בברונזר.

שפתון: Rouge Pur Couture של YSL בגוון "Fuchsia Innocent" מס'27.
קודם כל מדובר באחת הסדרות המשובחות של YSL עם מבחר טוב של גוונים מהכי נייטרליים ורגועים ועד הדרמטיים והדומינטיים. זהו אחד השפתונים האהובים עלי ובהחלט ארכוש בעתיד עוד גוונים מהסדרה הזאת.
מדובר בשפתון עם מרקם מאוד עשיר ופיגמנטי והגוון אטום לגמרי על השפתיים ללא כל מאמץ. הוא לא לחותי ובעל גימור סאטן כמעט מאט, לכן חייבים להניח את השפתון הזה על שפתיים נקיות מיובש וקילופים אחרת עדיף לא לטרוח. העמידות מצויינת.
הבחירה של הצבע כאן היא לא ממש אופיינית לי, כי לרוב תתפסו אותי עם שפתון חצי שקוף או גלוס בגוונים רגועים ונייטרליים. גוון הפוקסיה הזה פשוט עשה לי את זה לגמרי ומידי פעם אני ממש נהנית להקפיץ איתו את מראה האיפור הרגוע ואין פעם שלא החמיאו לי עליו.
המחיר קצת כואב, 180 ש"ח לפני ההנחות (את שלי קניתי באחד המבצעים של 50%).
המראה הסופי
שתפו בתגובות מה הוא מראה האיפור היומי האהוב עליכן כרגע וגם אם יש לכן בקשות למראה איפור מסויים שהייתן רוצות לראות בבלוג. 
שיהיה שבוע מקסים!

44 תגובות

  1. אהבתי!
    איזה עור מדהים, פשוט למות ממך!

    ויצא לי לקרוא על עוד כמה בנות עם אותה הבעיה עם הברונזר של בורז'ואה, אחת מהן כתבה לא מזמן בפורום בתפוז בקשר לזה..

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      כל כך התבאסתי מהברונזר ולא ידעתי אם זה רק אצלי או לא :/. טוב לדעת

      מחק
  2. גם לי וגם לאמא שלי יש את הברונזר הזה והבעיה, היא אותה הבעיה. אני שמתי לב, שאני מצליחה להוציא ממנו יותר חומר רק אם אני משתמשת במברשת קבוקי של הברונזר [נמכרת בנפרד], שהיא קשה יחסית ולכן, פחות נעימה.
    מאוד מוזר הקטע עם הברונזר ועוד יותר מוזר זה, שמהללים אותו ויחד עם זאת, הבעיה הזו חוזרת אצל הרבה אנשים.

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, מבאס משהו. אצלי הוא לא הסתדר עם אף מברשת, פשוט מתכסה בשכבה קשה ולא מוציא חומר. ניסיתי את הטסטר שלו במשביר והמרקם הרגיש לי שונה לגמרי ממה שיש לי, הרבה יותר רך וגם פיגמנטי. אולי יש הבדלים בין הברונזרים וחלק מהם באמת טובים, שלי מרגיש לי ממש פגום.

      מחק
  3. לא תקין כמה שאת יפה. לטיפולך!
    P:

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק!
      (את מנסה לרמוז שאת רוצה תמונה ללא איפור? ;)

      מחק
  4. מאוד אהבתי את המראה :) שילוב הצלליות נראה נהדר והשפתון בהחלט מקפיץ את המראה :)
    את הצללית לגבות רשמתי לעצמי - יכול להיות שהיא תתאים גם לי :)

    מפתיע אותי שהקולורסטיי נראה כל כך טבעי. חששתי לקנות אותו כדי שלא יקראה עליי מאט מת כזה, אבל איך שזה נראה - יכול להיות שאני אמצא את עצמי משתמשת בכזה, במיוחד בקיץ...

    השבמחק
    תשובות
    1. הצללית לגבות מעולה ואם את מניחה אותה ביד קלה נראית מאוד טבעית. אני לא זוכרת את צבע הגבות שלך, אבל יש לך בפלטת STORM של סליק את הצללית החומה במאט שהיא גם אחלה צללית לגבות!
      עם הקולורסטיי הגעתי למסקנה שהמראה הסופי תלוי במצב העור, קרם לחות שאת שמה לפני (ככל שיותר עשיר ככה הכיסוי יותר עדין ופחות מאט) וצורת ההנחה. מה שבטוח הוא ששווה לנסות!

      מחק
  5. האיפור כמובן מהמם, ואת כמובן מהממת! השפתון הזה מעלף עלייך, את חייבת לבחור גוונים כאלה יותר!
    ולגבי הברונזר - גם אצלי יש את התופעה הזאת, למרות שזה התחיל אחרי כמה וכמה שימושים ולא על ההתחלה כמוך. יש מוצרי אבקה שיוצרים מעליהם שכבת שמנוניות ש"סוגרת" אותם ופוגמת בביצועים. אני מוצאת שהוא עובד עבורי הכי טוב דווקא עם מברשת 106 החדשה של ביוטיקייר שמצליחה להוציא ממנו המון חומר בקלות- ועם כל שאר המברשות שלי לא. לכי תביני....

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה תודה :)!
      אני תמיד נמשכת לשפתונים כאלה, אבל בסוף משתפנת והולכת על טבעי.
      התיאור שלך מתאר במדויק את מה שקורה לי עם הברונזר, מעצבן משהו. פעם הבאה אבדוק את 106, אולי יהיה לי מזל דווקא איתה.

      מחק
  6. מיכאלה14.4.2012, 22:31

    אהבתי את השפתון עלייך ! אל תחששי להעז בשפתיים. מאד הולם אותך.
    המייק אפ באמת נראה כל כך עדין עלייך, כנראה שזה העור שלך... איך הנחת אותו?
    הצללית לגבות מעניינת למרות שאני כהה יותר.
    עלייך היא נראית בול, קשה לי להאמין שגם עליי.
    בנחלט שילוב יפה העיניים הניטראליות והמעושנות עם הורוד בזוקה הזה!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני תמיד מנסה להעז קצת יותר, לאט לאט אתרגל גם לשפתיים קצת יותר דומיננטיות :)
      הופתעתי מהמייק אפ הזה לגמרי! אני מניחה אותו תמיד עם האצבעות ומטשטשת טוב. העור במצב מעולה כרגע (חמסה), זאת לדעתי גם אחת הסיבות שכל המייק אפים נראים טוב עכשיו, גם הכבדים יותר כמו הקולורסטיי.
      הצללית לגבות די אוניברסלית ומתאימה גם לגבות יותר כהות משלי, אלא אם כן צבע הגבות שלך נוטה לשחור אז תצטרכי ללכת על צללית בגוון חום אפרפר יותר כהה מה-OMEGA.

      מחק
  7. זה לא חוקי היופי הזה. אין לי מה להוסיף.

    השבמחק
  8. וואו! מראה מאוד טבעי אך עם פאנץ'. האודם ממש מקפיץ את המראה.
    את מהממת!

    השבמחק
  9. איזה יופי בהחלט יש השראה לנסות מחר :)

    השבמחק
  10. Beauty mark15.4.2012, 7:06

    את יפיפייה!!
    האיפור מקסים!
    את חייבת להעלות עוד כאלו ולחזור לאיפור היום,
    לעיתים קרובות יותר (-;

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      אני תמיד משתדלת לצלם איפורים שיצאו מוצלחים לטעמי, עכשיו אני מקווה שיהיו קצת יותר פוסטים כאלה כי התאורה מאפשרת (בחורף זה היה סיוט לגמרי).

      מחק
  11. אנונימי15.4.2012, 8:48

    פשוט שלמות! וכל מילה נוספת מיותרת!

    bijoula

    השבמחק
  12. מ.הממת! אני עם לובה , זה לא תקין , לטיפולך [בעיקר בקנאה שלנו] אודה :-D . אהבתי מאוד את השילובים. מצד שני , הכל יפה עלייך [גרררר...]

    ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק! גם אני אוהבת אתכן :)!

      מחק
  13. מהמם!!! ממש אהבתי את השילוב של השפתון הבוהק עם הברונזה! המייקאפ נראה כל כך יפה עלייך :)

    השבמחק
  14. אוי... ממש מאכזב לשמוע על הברונזר של בורז'ואה, במיוחד אחרי כל כך הרבה ביקורות מהללות. כנראה שהוא ירד מהוויש ליסט שלי :/

    אה... וכמובן שאת מהממת

    השבמחק
    תשובות
    1. הברונזר אכן מבאס :/ מכל הברונזרים שניסיתי, אני תמיד חוזרת לזה של STILA מס' 2, הוא המנצח מבחינתי.

      תודה!

      מחק
  15. אני אלרגית לגבות צבועות. אני חושבת שעוד לא עלו על הנוסחה שזה יראה טבעי. אבל אצלך בתמונה הם ממש יפות.טוב שלא מלאת את הגבות. הם נראות טבעי ויפה.
    עד שלא יצאו נוסחה מנצחת אני לא צובעת את הגבות בחלק הקצת קרח שיש לי בתחילת הגבה.
    אולי תעשי פוסט בנושא אם יש לך נוסחה מנצחת וטבעית?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חושבת שאם ממלאים נכון את הגבות זה יראה מאוד טבעי ואף אחד לא יידע שזה איפור. בתמונות שאת רואה אני עם צללית OMEGA של MAC איתה מילאתי "קרחות" בגבות שלי.
      יש בנות מעטות שיש להן גבות מושלמות ומלאות שאין צורך במילוי שלהן.
      אין לי נוסחא מנצחת, רק להתנסות ולראות מה הוא המוצר הנכון ביותר עבורך. הדבר היחיד שאני לא אוהבת זה איפור קבוע בגבות, נראה הכי לא טבעי שיש עם השנים.

      מחק
  16. מהממת! זה גם סוג של איפור GO TO אצלי רק שאני משתמשת בסאטין טאופ ונייקד לאנץ. אהבתי את השפתיים!

    השבמחק
  17. אנונימי15.4.2012, 19:54

    הברונזר מושלם בטוח שיש בו תקלה או התייבשות כי אני ממש אוהבת אותו!!!

    השבמחק
  18. באמת התגעגעתי לפוסטים של "איפור היום" :)
    כרגיל, אני ממש אוהבת את האיפור שאת עושה, תמיד עדין ואלגנטי ומחמיא לך מאוד.
    אני זוממת על איזו רביעיית צלליות של פרושופ, אני עדיין לא בטוחה איזו. כבר סימנתי לי את "שמפיין", ואני עדיין לא בטוחה איזה שלוש אחרות לבחור לי.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מבטיחה שאשתדל לעשות פוסטים כאלה יותר, עכשיו גם התאורה מאפשרת (בחורף זה היה פשוט בלתי אפשרי).
      השמפיין חובה לדעתי ואני גם מאוד ממליצה על BURNT AMBER! גם אני זוממת על עוד פלטה, רק, כמוך, לא מצליחה לבחור צבעים.

      מחק
  19. האיפור יצא מקסים ואת מהממת! אני לא מתה על שפתונים ורודים מאוד אך השפתון הזה פשוט נותן שואו מעלף פה, יפה לך במיוחד. האייליינר החום משגע והנחת אותו נהדר ובשילוב עם הצלליות שבחרת המראה מושלם! מתה על הפוסטים האלה של איפור היום- כן ירבו :)אפרופו ברונזר, אם את מחפשת ברונזר טוב ובא לך להשקיע (לדעתי זה מוצר שכדאי להשקיע בו, והוא מחזיק המון זמן....) לכי על הברונזר של שיסיידו החדש. האיש שלי רכש לי אותו בדיוטי פרי לפני מס' חודשים בגוון 2 Medium. מעולה! מצרפת לך קישור לתמונה שלו http://reviews.sephora.com/8723/P280948/reviews.htm

    השבמחק
  20. תודה רבה! אני אשתדל להשקיע קצת יותר בפוסטים מהסוג הזה:)
    הברונזר נראה מעולה, יבדק בהזדמנות הקרובה! תודה על ההמלצה!

    השבמחק
  21. בכייף :) אני שמחה תמיד להמליץ על מוצרים שאני נהנית מהם. לילה טוב :)

    השבמחק
  22. אלכס, מצאתי את זה באתר של שיסיידו http://www.shiseido.com/bronzer/9990000000073,default,pd.html&cgid=makeup-face-powderblush#!i%3D0%26color%3D00073_1 תראי את המבצע שיש להם שם (רשום באדום, תקליקי עליו) - נראה שווה. בדיוטי פרי של ישראל המוצר עלה לבעלי יקר יותר- 48.90$ כך שהחיסכון משמעותי אם את קונה דרך האתר שלהם את מקבלת גם דוגמיות ופאוצ' איפור...לא בדקתי אפשרויות משלוח....שווה בדיקה

    השבמחק
  23. מקסים!!
    גם אני מאוהבת בצלליות של פרושופ, רק שאצלי אילו גוונים אחרים ;)
    אהבתי את השפתון לדעתי מאוד מחמיא לך, ובמראות כאלה באמת שאין סיבה לא ללכת על שפתון שכזה :)
    לא ניסיתי שפתונים של YSL, אולי אתפתה לנסות ;)

    השבמחק
  24. מחמיא לך ממש המראה הזה, וכן התגעגענו לפוסט איפורי!
    את השפתון ראיתי עלייך במציאות, והוא עוד יותר יפה מהתמונות.
    הזכרת לי שיש לי את הברונזר הזה, זה הזמן להוציא אותו מהמגירה והתחיל להשתמש בו:)

    השבמחק
    תשובות
    1. ברח לי באמצע!
      אני כן מחבבת אותו, ליום יום בעיקר שאני לא אוהבת שיהיה בולט.
      חבל שאצלך זה לא ככה=\
      הפלטה של פרושופ נראית טוב!

      מחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.