SLIDER

התחדשויות אחרונות

חזרתי לארץ עם כוחות מחודשים, המון חוויות וכמובן עם כמה רכישות שאני הולכת להראות לכן היום!
אחרי הטיול השני לסין, אני לגמרי מאוהבת ב-Beijing ואם הייתה לי האפשרות הייתי חוזרת לשם שוב ושוב. אם תרצו פוסט off על הטיול (כמו שנה שעברה) תגידו לי בתגובות.

כל נסיעה לחו"ל מתחילה מביקור בדיוטי פרי.
האמת היא שלא הייתה לי רשימת קניות מוגדרת ורק חיפשתי להתפנק בבושם חדש. מבחינת האיפור, המייק אפ Vitalumiere Aqua והצלליות החדשות של שאנל היו על הכוונת שלי, אבל בסופו של דבר ויתרתי עליהם והלכתי על מייק אפ של גרלן "Lingerie de peau".
 זאת ההתנסות הראשונה שלי עם המייק אפ של המותג ובחרתי דווקא בו כי הוא מתואר בתור מייק אפ קליל שנראה ומרגיש כמו "העור השני" ובגלל המרקם הקליל. הלכתי על גוון 02 beige clair שהיה הכי בהיר במגוון (בחו"ל קיים גם 01 beige pale), שכרגע מתאים לי באופן מושלם, אבל היה יכול להיות קצת כהה מידי בחורף.
אני משתמשת בו כבר שבוע על בסיס יומיומי ומאוד אוהבת אותו: המרקם קליל, הנחה מהירה ומראה עור חי ובריא, מה עוד אפשר לבקש? המחיר לעומת זאת קצת כואב: 50$ (בדיוטי פרי) ובזמן שטסתי היה מבצע של שני בחצי מחיר שעליו ויתרתי ונכון להיום אני קצת מצטערת על זה.
סקירה מפורטת של Lingerie de peau תקבלו בהמשך, כדי שאתנסה בו לתקופה ממושכת ואוכל לחלוק איתכן גם את היתרונות וגם את החסרונות שלו.

המוצר השני שקניתי היה בושם מסדרת Aqua Allegoria של Guerlain בריח Mandarine Basilic.
חיפשתי בושם בניחוח קליל ורענן לקיץ הוא התאים לי באופן מושלם. כשמו, התו הדומיננטי בו הוא ריח של פירות ההדר עם תוספת של תווים "צמחיים". מאוד אוהבת אותו ונהנית להשתמש בו! החסרון היחיד שלו הוא העמידות.
המחיר: 73$ ל-125 מ"ל

בסין לא עשיתי שופינג מתוכנן והדברים המעטים שקניתי נרכשו באופן די ספונטני.
בגזרת הביגוד, הסתפקתי בחצאית מקסי של Vero Moda שעלתה בסביבות 300 ש"ח. חוץ ממנה לא קניתי כלום, כי המחירים בשווקים אמנם זולים אבל המראה והאיכות בהתאם. בקניונים האינסופיים לעומת זאת יש מבחר עצום של בגדים יפים, אבל גם המחירים בהתאם, החל מרמת המחירים של H&M הישראלי ועד המחירים הגבוהים של מותגי יוקרה. זאת בעצם הסיבה שאחרי כמה ביקורים בקניונים, ויתרתי על קניות הבגדים והשקעתי את הזמן בטיולים רגליים במקומות יפים.

שוק האיפור והטיפוח בסין זה סיפור בפני עצמו.
כל דבר שסינים עושים, הם עושים אותו בגדול ולפעמים גם בענק. כך קורה שאם רוצים לקנות בגד, תמצאו קניון של 5-6 קומות שמוקדש לעניין. אם תרצו תה, אין בעיה! תלכו לרחוב שלם שכל החנויות והקניונים שתמצאו בו יהיו עמוסים רק בתה. וככה כמעט עם כל דבר.
בכל קניון שביקרתי קומת הכניסה הייתה מוקדשת לקוסמטיקה וטיפוח. היו מקומות שאלו היו חברות עממיות (כמו מייבלין לדוגמא) וחברות המקומיות, והרוב היו מלאים בסטנדים של המותגים הבינלאומיים המוכרים לכולנו. כשאני אומרת "סטנדים", אתן בטח מדמיינות את הסטנדים הקטנים שיש בכל פארם מצוי, לכן תמחקו את הדימוי הזה כי אצל סינים, כמו שאמרתי, הולכים על זה בגדול.
כל מותג מקבל corner משלו וכל הקומה מורכבת מנציגויות של שלל המותגים הבינלאומיים שאחת כמונו יכולה לטייל שם כמה שעות טובות.
הסטנדים היו מאוד מסודרים ומושכים וגם נקיים, כמו בית מרקחת.
המחירים לעומת זאת לא אטרקטיביים בלשון המעטה. בחישוב גס אפשר להגיד שהמחירים זהים למחיר המלא בארץ, רק שבסין לא ראיתי אף מבצע בשום מקום. 
לצורך ההשוואה, הסמקים של Benefit, שמחירם ברשת עומד על כ-140 ש"ח (כולל משלוח לארץ) עולים בסין 174 ש"ח. המייק אפים של MUFE ושל גרלן - 312 ש"ח, מוצרי בובי בראון בכ-10% יותר יקריים לעומת מחירם בארץ.
היחידים שהיו סבירים מבחינת המחיר היו MAC, כאשר המחיר של המוצרים היה זהה לזה שיש לנו כאן.
היה ממש כיף לשוטט בין כל היופי והשפע הזה ולהתרשם מהמוצרים מקרוב, אבל בגלל המחירים הלא אטרקטיביים בסופו של דבר הגעתי לקופה רק עם מוצר אחד: מעגל הריסים האגדי של Shu Uemura.
שמעתי עליו כל כך הרבה שבחים והמלצות שהייתי חייבת אחד כזה משלי. הוא עלה בסביבות 100 ש"ח ולגמרי היה שווה את הכסף.
במבט הראשון הוא נראה זהה לכל מעגל ריסים אחר, כולל אלו שניתן למצוא בביוטיקר ואצל מותגים אחרים. מרגישים בהבדל כאשר מנסים אותו בפועל ואז אין מה להשוות: הוא עושה את העבודה מהר ובצורה הכי נוחה שיש. כרגע הוא נמצא אצלי בשימוש האישי, אבל אני מתכוונת להעביר אותו למזוודת האיפור שלי.

מוצר נוסף שליווה אותי במשך הטיול הוא קרם ההגנה של Biore
לא יודעת איך לא חשבתי על הנושא של הגנה מראש והצטיידתי בקרם הגנה לפנים בלבד (עליו נדבר בפוסט הבא) ולא דאגתי לקחת איתי גם קרם הגנה לגוף. כנראה שבתודעה שלי מזג האויר הסיני לא מצטייר כחם כמו בארץ ועם לחות גבוהה. טעות חמורה! רוב היום טיילנו בחוץ ואמנם היה מזג אויר נפלא, אבל עם זאת חם מאוד עם שמש שאי אפשר להתחבא ממנה. לכן לא היה מנוס מלרכוש קרם הגנה באחד הפארמים המקומיים.
Biore היה אחד המותגים שהכרתי בעבר לכן הלכתי על תחליב ההגנה שלהם עם SPF25 (אגב, כמעט ולא מצאתי מוצרי הגנה עם מקדם הגנה יותר מ-30). במקור הוא מיועד לפנים, אבל השתמשתי בו גם לגוף.
כל כך אהבתי אותו שקניתי לי עוד אחד! המרקם מימי וקליל, כמה דקות אחרי המריחה לא מרגישים אותו לחלוטין וגם אם קצת מזיעים בחוץ אין את הדביקות והאי נעימות שהרבה קרמים אחרים משאירים. חבל שאין אותו בארץ ורוב הסיכויים שזהו מוצר שמשווק עבור השוק האסיאתי, אבל אם תמצאו אותו, תדעו שהוא מעולה.

את שני המוצרים הבאים קניתי בדיוטי פרי האוקראיני (שם היה לנו קונשקשן).
הראשון הוא שפתון של Chanel מסדרת Rouge Coco האהובה עלי בגוון 07 Chalys.
הוא יצא ב-2010 כחלק מקולקציית הסתיו של Chanel (שאגב גם ה-Paradoxal, הלק האגדי שלהם, יצא בה). אחרי שהגעתי הביתה וראיתי את התמונות של הקולקציה, גיליתי שאחד השפתונים האהובים עלי Rose Dentelle מאותה הסדרה שייך גם הוא לקולקציה הזאת.
מדובר בגוון קורלי כתמתם עם מיקרו שימר עדין. לשפתון יש נוכחות מרשימה על השפתיים והצבע מתאים באופן מושלם לתקופה הזאת של השנה.
מחיר: 25 יורו

והמוצר השני הוא הברונזר החדש של דיור: "Dior skin nude tan" 
הוא יצא ממש לא מזמן במסגרת קולקציית "Croisette" של Dior לקיץ 2012. הוא אחד הברונזרים היפים שראיתי בזמן האחרון ואפשר להגיד שלא עמדתי בקסמיו, כי עם יד על הלב, אני לא באמת צריכה עוד ברונזר.
כבר די הרבה זמן אני עוקבת אחרי הקולקציות והחידושים של דיור בתחום האיפור, אבל זאת למעשה הפעם הראשונה שרכשתי מוצר של המותג.
אין ספק, שקודם כל העיצוב והאריזה החיצונית תורמים לחווית השימוש וזה כל כך כיף לשלוף אותו כל פעם מאריזת הקטיפה שלו! מצורפת אליו גם מברשת קבוקי קטנה ועגולה שמרגישה מאוד רכה ונעימה. הברונזר עצמו מגיע במרקם קטיפתי עדין, שאפילו בהנחה "נדיבה" נראה מעולה וניתן לטשטש אותו בקלות. הוא לא מאט, אלא נותן גימור חי וזוהר בזכות המיקרו שימר הזהוב שאמנם ניתן לראות בבירור בתמונה, אבל הוא בלתי נראה על העור.
בקולקציה 6 גוונים, כאשר אני בחרתי ב-003 Cinnamon.
מחירו בדיוטי פרי היה 38 יורו, כאשר בארץ המחיר לא הרבה יותר גבוה ועומד על 216 ש"ח וכבר ראיתי את הקולקציה בסופר פארם השבוע. שווה בדיקה!

עוד התחדשות, הפעם מתנה שקיבלתי מקרובת משפחה: בושם "Miss Dior Cherie" של דיור
הוא מסוג הבשמים שלא הייתי קונה לעצמי לבד ועם זאת אני מאוד אוהבת את הריח המתוק שלו. קיבלתי את גירסת ה-EDP המרוכזת יותר ולבושם הזה יש נוכחות וגם עמידות מרשימה מאוד עלי. בינתיים אני משתמשתבו בעיקר בערב ושומרת אותו לתקופה הקרה יותר של השנה שאני כבר מתגעגעת אליה.
אלו היו ההתחדשיות שלי מהחודש האחרון ואני מאוד מרוצה מכל מוצר.
בפוסט הבא נדבר על אחד הנושאים החשובים: הגנה מפני קרינת השמש המזיקה.

שיהיה לכן סוף שבוע מהנה וחג שבועות שמח!

12 תגובות

  1. beauty_mark25.5.2012, 0:41

    וואו, אני לא יודעת מאיפה להתחיל, קודם כל, ברור שרוצה פוסט OFF על סין, עשית לי חשק לא נורמלי!
    הסטנדים נראים כמו חלום רטוב של כל חובבת איפור וטיפוח, הייתי יכולה להסתובב שם שעות, במיוחד עם כל המוצגים ש"קשה" להשיג כמו שו אמורה, תתחדשי על הכל!
    אגב, הסדרה הזו של שפתוני שאנל אהובה עלי מאוד!

    השבמחק
  2. תתחדשי! המעגל של שו אומורה באמת עושה את העבודה יפה!
    מעניין לראות שהמחירים בסין כל כך גבוהים לעומת הונג קונג - הביאו לי משם את המעגל ריסים הזה והוא עלה כ-65 ש"ח, וכל דבר כמעט שבדקו לי עלה במחירי ארה"ב ולא במחירי ישראל...
    השפתון נראה מעניין במיוחד - כבר מחכה לראות אותו בפעולה!

    השבמחק
  3. תתחדשי על הכל! כיף לשמוע שנהנת ומחכה לפוסט OFF עם מלא תמונות. כמובן שגם סקירות יתקבלו בברכה ;)

    השבמחק
  4. הגזמת, גם גנבת את הריח האגדי שלי וקנית את הבושם ש-ל-י, גם את המייקאפ ש-ל-י- וגם קנית את הפודרה שחלמתי עליה... סתם צוחקת: פוסט יפה, זה בדיוק מה שאני הייתי קונה (רגע זה מה שאני קונה בעצם זה הבושם שלי, המייקאפ שלי, המעגל שלי....)

    השבמחק
  5. ברוך שובך, התגעגענו :)
    וכמובן תתחדשי על כל הרכישות המגניבות.
    נראה לי חוויה מדהימה לטייל בבייג'ין. אני מניחה שאם הייתי נכנסת לקומת איפור כזו בטח היו צריכים לגרור אותי משם החוצה בכוח ;) ידעתי שהמחייה שם נחשבת יקרה, מעניין לראות שיש מקומות יותר יקרים ממדינת ישראל.

    השבמחק
  6. איזה כיף שחזרת!
    אני אשמח לפוסט על סין, כי אולי בהמשך אגיע לשם!
    אני ממש רוצה את המעגל הזה- כולן מדברות עליו:)
    המייקאפ נקרא מעולה, אמתין לאיפור שלך איתו ועם הברונזר והשפתון:)

    השבמחק
  7. קודם כל תתחדשי על הרכישות, סין בהחלט נראית אטרקטיבית מבחינת המבחר הקוסמטי(גם אם לא מבחינת המחיר..), ומה לא היית נותנת בשביל להיכנס לקניון כאן בארץ ולהיתקל בדוכן של בנפיט :) הברונזר של דיור נראה מהמם - פרסמתי היום בבלוג החדש שלי פוסט על ברונזרים, את מוזמנת לבקר, והייתי שמחה לצרף גם אותו לחבורה !

    השבמחק
  8. תתחדשי על הקניות !
    הברונזר של דיור נראה ממש כמו תכשיט,
    והאודם של שאנל נראה מושלם, אהבתי את הגוון,
    מחכה לפוסט על הנסיעה :-)

    השבמחק
  9. קודם כל - איזה כיף שחזרת! היית חסרה :-)
    תתחדשי על הכל, רכישות שוות אחת אחת! תמיד אפשר לסמוך עליך לרכוש באופן ממוקד ואיכותי.
    הברונזר הזה של דיור עושה לי חלושעס, אבל אני לא (לא!!) צריכה עוד ברונזר, באמת. אני אמשיך לנסות לשכנע את עצמי שאני לא צריכה אותו...
    באסה שהמחירים בסין כאלה לא משתלמים. אני רגילה ליסוע לחו"ל כדי לקרוע את הצורה בשופינג. לא הייתי שורדת טיול על טהרת הטיולים D-:
    מחכה לפוסט OFF! את חלק מהתמונות כבר ראיתי באינסטגראם, אבל מחכה להסברים מפורטים :-)

    השבמחק
  10. שמחה שנהנית בחופש שלך!
    אנסה לשאוב קצת מאווירת החופש והקניות שלך (אז חובה פוסט OFF!!!) כיוון שהטיול שלי בוטל :(

    חשבתי שהאמריקאים הם אילו שטובים בגדול-ענק מסתבר שהסינים העתיקו גם את זה! חחחח
    נראה לי שהייתי הולכת לאיבוד בחוויה שכזאת ונשארת פשוט פעורת פה וידיים ריקות :)

    אני באמת מחפשת ספריי הגנה שלא יהיה מעיק.. בפוסט של ישראלה היא כתבה על שניים שעשויים להיות רלוונטי עבורי..
    אבדוק אותם ואדווח..

    הפרדוקסל יצא ב 2010?? את בטוחה? מרגיש לי כאילו היה אתמול חחח
    השפתון יפיפה! מחכה לפוסט איפורי איתו!

    הברונזר מעלף! ממש מבאס להשתמש בו ולהרוס את הכיתוב ;) בעיה ידועה...

    השבמחק
  11. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  12. אווו הלנז'רי מדהים!ותתחדשי על הכל.. האמת ניסיתי אותו בעקבות המלצה שראיתי בבלוג של דנרה ומאז הוא המייק אפ שלי.. באפריל ראיתי אותו במאתיים שקלים בהנחה של חצי מחיר, אין, התימחור בארץ של גרלן פשוט אכזרי.. תהני ממנו!

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.