SLIDER

איפור ערב עם מוצרי Bourjois

מראה איפור ערב שתראו היום נוצר ברובו בעזרת מוצרי האיפור של Bourjois, אחד ממותגי האיפור (העממי) האהובים עלי. יש לי לא מעט מוצרי איפור של המותג ובחלק גדול מהם אני משתשמת על בסיס יומיומי. בניגוד להרגלי ללכת על איפורים רגועים ונייטרליים, שזה סוג של ללכת על בטוח, הפעם יצרתי מראה איפור מודגש מאוד ודרמטי שיתאים לערב. הרעיון הזה התבשל לו לאט לאט עד שהתגבש סופית ויצא לפועל במהירות שיא. אני יכולה להשוות את זה לתהליך של הפיכת ההשראה למשהו ממשי.
הפעם, חוץ מהמראה הסופי, צילמתי גם את רוב השלבים של איפור העיניים וכעת נשאר לי רק לפתוח בפניכן את תיק האיפור "הצרפתי" שלי ולהתחיל במלאכה!
התחלתי ליצור את המראה מאיפור העיניים, כדי שבסיום העבודה לנקות את כל השאריות של הצלליות שבדרך כלל "נושרות" אל מתחת לעיניים ולהניח את המייק אפ על עור נקי.
בשלב הראשון, השתמשתי בעפרון עיניים מסדרת "Smoky" בגוון 81 Sparkling Navy (סגול עם תת-גוון כחול עם שימר ורוד). יש לו מרקם רך שגובל במרקם של צללית קרם והוא נמרח ממש בקלות. העיפרון הזה לא מיועד ליצירת קווים חדים או ציור של איילינר מדוייק, אלא מתאים ליצירת מראה איפור מעושן, כאשר לאחר ההנחה מטשטשים את העיפרון עם המברשת הקטנה שנמצאת בקצה השני שלו.
בשלב הראשון ציירתי פס עבה עם העיפרון, שדומה מאוד לפס איילינר מאוד עבה.
לאחר מכן טישטשתי את הגבול העליון של העיפרון בעזרת המברשת הקטנה. שימו לב שלא מטשטשים את כל העיפרון אלא את הגבול העליון בלבד, אחרת הגוון יתקבל הרבה יותר דהוי ממה שהוא אמור להיות. בכל מקרה, אחרי הטישטוש, חזרתי והנחתי עוד שכבה של העיפרון כדי להגיע לצבע רווי יותר ושוב פעם טישטשתי את הגבול העליון.
כדי לקבע את העיפרון וגם כדי להעמיק את הגוון עוד יותר, השתמשתי בצללית האפויה מס' 04 Noir Precieux. הצלליות האפויות הן אחד ממוצרי הדגל של Bourjois ואחד המוצרים האהובים עלי באופן כללי. את 04 קניתי לפני כשנה בחו"ל, לפני הגעתו של המותג לארץ.
יש לה פיגמנט מדהים ומרקם שנוח מאוד לעבוד איתו. המצלמה לא עושה חסד עם הגוון, שבמציאות נראה סגול עם תת-גוון כחול עם מיקרו שימר ורוד. הגוון כמעט זהה לזה של העיפרון לכן השילוב של שניהם ביחד - מנצח!
הנחתי את הצללית עם מברשת הנחה שטוחה ובטפיחות, כדי ליצור גוון אחיד ונטול כתמים. בגלל מבנה העפעף שלי הקו העליון של הצללית עוצר קצת לפני הקפל (crease) של העפעף, כדי שעם עין פקוחה יראו את הקו הסגול במלואו.
לאחר מכן שוב טישטשתי את הגבול העליון, הפעם של הצללית, בעזרת מברשת טישטושים E25 של Sigma. זאת התוצאה:
כדי להוסיף קצת עניין וגם כדי "לחמם" במעט את המראה, הוספתי צללית בגוון ברונזה ג'ינג'י: מס' 54 Marron Glace.
גם אותה הבאתי מחו"ל והיא מגיעה באריזת limited edition מצויירת, אבל בפארמים המקומיים תמצאו אותה כעת באריזה הרגילה והמוכרת.
הנחתי אותה בטפיחות ועצרתי קצת מעל הקפל (כדי להשאיר לי מקום לטישטוש שיגיע לעצם הגבה).
כדי להדגיש ולהעמיק את המראה עוד יותר, השתמשתי בעיפרון שחור מסדרת Khol&Contour והנחתי אותו על מעקה העין (waterline) העליון והתחתון.
למרות שהעיפרון מבטיח עמידות ל-16 שעות, העמידות שלו לא יוצאת דופן ולא שונה מאף עיפרון אחר שיצא לי לנסות. כלומר, על מעקה העין הוא מחזיק כשעה במצב המושלם ולאחר מכן מתחיל לדהות ולהיעלם. במידה ורוצים לשמור על המראה המושלם, עדיף להשתמש באיילינר ג'ל למטרה הזאת.
אני לא מדגישה את ה-waterline, אלא אם כן מדובר במראה ערב, לכן ברוב המקרים אני משתמשת בעפרונות ליצירת מראה מעושן עדין או קו איילינר מטושטש. אני מאוד אוהבת את המרקם הרך של העיפרון הזה, יש לו פיגמנט רווי וכל כך ונוח לעבודה.
השתמשתי בצללית מס' 10 כדי להוסיף קצת יותר ברק והנחתי אותה במרכז העפעף הנע מעל הצללית הברונזה. השלב הזה הוא לגמרי לא חובה, אבל הרגשתי שאם כבר הולכים על לוק דרמטי לערב, שימר לא יזיק וגם יקפיץ את הצבעים.
בגלל שמדובר בצללית אפויה שמלאה בשימר, היא מאוד קשה לעבודה. אם עובדים למברשת, יש הרבה "נשירה" של הצללית ושל השימר בעיקר ובסוף האיפור כל האזור של העפעף התחתון ומטה מלא בנצנצים קטנקנים. בנוסף, היא לא פיגמנטית ובפני עצמה כמעט ובלתי נראית על העפעף. לכן השימוש היחיד שלי בצללית הזאת הוא בתור שימר ואני מניחה אותה עם האצבעות בטפיחות קלות.

אחרי שסיימתי עם הצלליות, עברתי לאחד האלמנטים המרכזיים של המראה הזה: הריסים!
התחלתי ממסקרה:
"Volume Glamor Ultra Black" היא המסקרה הראשונה של Bourjois שיצא לי לנסות. היו לי ציפיות מאוד גבוהות ממנה שברובן הפכו לסוג של אכזבה.
למרות שמדובר במסקרה שמבטיחה אפקט דרמטי ועיבוי של הריסים עם פיגמנט שחור עמוק, בפועל מדובר במסקרה עם פורמולה עדינה (שמזכירה לי את המברשת של "High Impact" של קליניק). היא נמרחת בקלות ולא יוצרת גושים ולא מתפוררת, אבל מצד שני לא יוצרת שום דרמה וכדי להגיע לעיבוי ריסים מכובד, נדרשות 3 שכבות לפחות.
באיפור הזה הנחתי שכבה אחת של המסקרה, כי לאחר מכן השתמשתי בריסים מלאכותיים שיצרו את המראה הדרמטי הסופי.
זאת הייתה הפעם הראשונה שהדבקתי ריסים מלאכותיים שלמים והיום אני יכולה להגיד שזה היה הרבה יותר קל ממה שחשבתי. השתמשתי ב-demi whispies המעולים של Ardel ודבק שקוף של Andrea. לסרטון הסבר על ההנחה של ריסים מלאכותיים לחצו כאן.

אחרי ההדבקה, עברתי עם ג'ל ליינר שחור קרוב מאוד לריסים לאורך כל העפעף וגם בחלק החיצוני של הצללית וטישטשתי את הגבול שלו כדי לא ליצור קווים חדים ולמזג אותו אל תוך הצללית הסגולה. בנוסף, הנחתי את הצללית הסגולה על כל העפעף התחתון בעזרת מברשת עיפרון E30 של Sigma ומיזגתי אותה עם העיפרון השחור שהנחתי במעקה העין לפני כן.

המראה הסופי:
אחרי שסיימתי עם איפור העיניים, הגיע תורו של הבסיס: מייק אפ וקונסילר.
אחד המייק אפים האהובים עלי הוא Healthy Mix  של Bourjois (לסקירה שלו תקליקו כאן). כרגע הוא כבר נגמר לי וללא ספק ירכש שנית מתי שהוא בקרוב.

הקונסילר מסדרת Healthy Mix של המותג הוא מוצר יחסית חדש בתיק האיפור שלי.
מדובר בקונסילר עם מרקם קרמי, אך לא כבד, שנמרח בקלות ומתקבע תוך דקה. הוא מבושם קלות עם הניחוח הזהה למייק אפ. הוא מגיע באריזת טיובה לחיצה בכמות של 10 מ"ל. בגלל שבכל שימוש נדרשת כמות זעירה של החומר, הקונסילר הזה יספיק להמון זמן.
החסרון המרכזי של הקונסילר הזה הוא מבחר הגוונים. מה שנמצא כרגע בסטנדים בארץ הם הגוונים הבהירים: 51, 52, 53, כאשר 51 הוא כמעט לבן, 52 הוא בז' נייטרלי בהיר ו-53 הוא בז' נייטרלי. ברשותי 52, שמשמש אותי בתור קונסילר לאזור מתחת לעיניים. מבחינת הגוון הוא אפילו טיפה בהיר לי מידי ובפעם הבאה הייתי הולכת על 53. בנוסף, בגלל שהקונסילרים מגיעים בצבעים נייטרליים, הם לא יסתירו כהויות בולטות ולא יתקנו את הגוון.

על הלחיים: סומק אפוי מס' 15 Rose Esclat:
הסמקים של Bourjois גם הם אחד ממוצרי הדגל של המותג. הם מגיעים באריזה פיצית, יחסית לאריזות של הסמקים שאנחנו רגילות לראות, והיא זהה בגודלה לזו של הצלליות ומכילה 2.5 גרם. בפנים תמצאו מברשת קטנטנה שמבחינתי חסרת שימוש לחלוטין.
הסומק שברשותי מגיע בגוון ורוד עדין ומרקם מאט עם זוהר מאוד עדין, שנותנים הסמקה מאוד טבעית. הגוון שלו מאוד פרקטי ומתאים כמעט לכל מראה איפור. בנוסף, הוא מבושם קלות בניחוח ורדים עדין.

בגלל המראה הדרמטי שיצרתי באיפור העיניים, את השפתיים השארתי טבעיות ורק הדגשתי אותן עם גלוס ורדרד עם מראה טבעי ולא דומיננטי: מס' 46 מסדרת 3D Effet.
המרקם של הגלוס די עשיר, אך עם זאת לא דביק בכלל. הגוון שברשותי הוא ורוד "עתיק" שימרי, שנראה מאוד טבעי על השפתיים. גם כאן מדובר במוצר מבושם שמגיע עם ניחוח מתוק, כמו של סוכריה. ביומיום אני פחות משתמשת בגלוסים, במיוחד בתקופת הקיץ. לעומת זאת במראה ערב, שבו בדרך כלל אני נוטה ללכת על איפור עיניים דרמטי ולא ההיפך, אני מעדיפה את הגלוסים שנוטנים הדגשה מאוד עדינה של השפתיים ולא גונבים את הפוקוס מהעיניים.

עוד כמה תמונות עם המראה הסופי:
מראה איפור ערב הוא חגיגי בעיני ושמור לאירועים מיוחדים, לכן מאוד נהניתי ליצור אחד כזה.
ומה הוא מראה איפור הערב המועדף עליכן?
מה דעתכן על מוצרי Bourjois ומה הוא המוצר האהוב עליכן של המותג?
שתפו בתגובות!


*גילוי נאות: העיפרון הסגול, צללית מס' 10, הסומק והגלוס התקבלו מיח"צ של המותג.

36 תגובות

  1. קודם כל, את מהממת ברמות אחרות!!
    למרות שאני לא נוטה להתחבר לסגנון המעושן, דווקא ממש אהבתי ויצא מאוד מוצלח בעיניי...
    אהבתי:-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      שמחה לשמוע שאהבת! אני בדרך כלל אוהבת מעושן בעיקר על האחרות, כי עלי זה תמיד נראה לי מוגזם מידי לכן ניסיתי ליצור מראה קצת יותר לביש.

      מחק
  2. יש לך יופי נדיר!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  3. אנונימי28.7.2012, 14:08

    יפה שבא לבכות...! זה אפילו לא משנה איזה איפור את שמה, הכל יפה לך כי את יפה.

    השבמחק
  4. המראה הסופי יצא מהמם! איזה שילוב יפייפה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה שירי! כיף שאהבת, השילוב הזה של גוונים קרים וחמים הוא אחד האהובים עלי.

      מחק
    2. ושכחתי לכתוב - הריסים כל כך מוסיפים! חבל שאי אפשר כל יום לשים ריסים מלאכותיים :)

      מחק
  5. ואו, איזה יפה את! והלוק פשוט מהמם (:

    השבמחק
  6. יצא מגניב לגמרי! דיי שונה מהאיפור הרגיל שלך, אבל מיוחד ואלגנטי לגמרי. תודה רבה על ההשקעה במדריך :)

    השבמחק
    תשובות
    1. היה שווה לחכות לא? אבל מזל שלא הגענו לרקיעות רגליים :))

      מחק
  7. מהממת!
    מצחיק איך הגלוס נראה פוקסיה בטיובה ויוצא כמעט ניוד על השפתיים!
    כשראיתי את הטיובה נבהלתי קלות :)
    יצא מדהים והעור נראה בריא וזוהר. אין עלייך!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      הגלוס אכן נראה מאוד דומיננטי בטיובה אבל מתקבל שקפקף על השפתיים :) אני תמיד קצת "מוחקת" את השפתיים עם מייק אפ תוך כדי שאני עושה "בסיס" וזה גם עוד יותר מעדן אותו.

      מחק
  8. העיפרון השחור של בורז'ואה מהסדרה המטאלית טוב פי אלף (יש לי את שניהם) - נמרח כמו אייליינר ג'ל, ונשאר עמיד למעלה ולמטה שעות ארוכות, לעיתים אף יום שלם.
    הזה שיש לך בפוסט מעפן לגמרי לעומתו.

    השבמחק
    תשובות
    1. הי!
      לא ניסיתי את העפרונות המטאליים שלהם, חוץ מהסגול שהצגתי בפוסט. עלי אף עיפרון לא עמיד ליום שלם כשמונח בתוך העין (על ה-waterline), אבל אחרי הניסיון המוצלח עם הסגול בהחלט אלך לבדוק גם את השחור.

      מחק
  9. יצא מהמם! עשיתי לוק דומה לפני כשנה בבלוג ואני מסכימה שאיילנר מושגש כזה אבל מטושטש ממש מתקבל מדהים, במיוחד לעפעף כמו שלי.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! המראה הזה נראה מעולה עליך ואני חושבת שהוא יחמיא לרוב השנים (אולי חוץ מעפעף נפול באופן מובהק).

      מחק
  10. וואו, מהמם! לחלוטין נתת לי השראה להתאפר כך בפעם הבאה שיזדמן לי לעשות איפור ערב. אני תמיד תמיד מתחילה עם צללית בסיס על כל העפעף ולא בונה שכבות כלפי מעלה כמו שעשית כאן. בהחלט ינוסה!
    תודה על תות איכותי, מקווה שיהיו עוד כאלה בקרוב :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! :)
      במראה הזה צריך להשקיע זמן ודיוק, לכן הוא לגמרי ל-special occasions. אני כל פעם מצטערת שאני לא יוצאת מספיק כדי להתהדר בלוקים כאלה לעתים יותר תכופות.
      תנסי את השיטה, הכיף הוא שאת יכולה לשלב כל מיני גוונים במעברים הדרגתיים כאלה וזה יוצא מגניב! אני גם אוהבת למשוך את הצבע קצת יותר החוצה, זה נראה סקסי :)
      אני מקווה שיצא לי לעשות תותים כאלה בתדירות יותר גבוהה, כי אלו למעשה הפוסטים ההכי נחשקים לפי התגובות

      מחק
  11. האיפור עיניים לביש ומקסים!
    אגב זאת רק אני או שהסומק התקבל קורלי למדי יחסית לורוד שמוצג בקופסא
    ,

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      הסומק הזה נראה במציאות ורדרד, אולי עם נטיה קורלית ממש קלה אחרי שמטשטשים אותו טוב. יכול להיות שבמסך שלך הגוון נראה קצת שונה, כי אצלי הוא נראה ורוד בתמונות

      מחק
  12. שילוב מנצח עשית פה של גוונים קרים וחמים. מתה על זה ! יצא מהמם ואת מדהימה, פשוט אי אפשר להפסיק לבהות בתמונות שלך. מאוד אהבתי את גווני הצלליות, חייבת לבדוק אותן בסטנד של בורז'ואה. את העיפרון השחור יש לי ואני מאוד אוהבת אותו, עלי הוא מאוד עמיד. אני משתמשת בו כאייליינר ומקבעת עם צללית, האפקט הוא רך ועדין מאשר איילייינר רגיל. גם אני היום התאפרתי בגוונים קרים בשילוב עם חמים- אפור כסוף עם ברונזה וזהב עדין. הסומק מהמם והגלוס מקסים, בקיצור הצליח לך ! (מתי לא? תמיד האיפור שלך יפהפה :) ושאפו על ההשקעה בתמונות !

    השבמחק
    תשובות
    1. לידיה, תודה רבה על הפירגון והמחמאות!

      מחק
  13. אנונימי29.7.2012, 13:41

    מהממת!! אהבתי מאוד את שילוב הצבעים המקורי.בהחלט שילוב שמפתיע לטובה. גם לך הצלליות של לוריאל מסדרת
    infallible נושרות ומתפזרות? אשמח לטיפ איך לעבוד איתן אם יש לך.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!

      לגבי הלוריאל, יש לי 3 צלליות מהסדרה הזאת, כולן יחסית בהירות. אני תמיד עובדת איתן מעל בסיס, במקרה שלי זאת צללית קרם בגוון הגוף "Painterly" של מאק, אבל אפשר להשתמש גם בקונסילר. אני אוספת את הצללית עם מברשת הנחה שטוחה ואז נותנת מכה קלה למברשת כדי להוריד עודף של חומר ואז מניחה את הצללית בטפיחות על העפעף. עוד שיטה טובה היא להניח את הצללית בעזרת האצבעות גם כן בטפיחות קלות. לא מורחים את הצלליות האלו, כי אז הן ינשרו ולא ישאר צבע על העפעף, וגם כשמטשטשים, עושים זאת רק בגבול.
      מקווה שעזרתי :)

      מחק
  14. את פשוט מהממת! הלוק הזה מדהים ואני די בטוחה שאני אנסה לשחזר אותו די בקרוב.
    יש לי כמעט את כל המוצים שהשתמשת בהם, כאשר הקונסילר הוא מהחדשים שבמוצרי הבורז'ואה שברשותי והוא נהדר. באמת, באמת מעולה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה מותק!
      ברור לך שאם את משחזרת, אני מצפה לתמונה :)

      מחק
    2. אני מקווה שיצא שחזור מספיק טוב בשביל שתהיה גם תמונה :)

      מחק
  15. מראה יצא מ-ע-ל-ף אין דברים כאלה!!!
    ממש התחשק לי לנסות לעשות מראה בסגנון בבית רק שאני לא חובבת גדולה של עפרונות.. יש לי בדיוק אחד, שקיבלתי במתנה מחברה, שהוא במקרה של בורז'ואה.
    בהרבה דברים אחרים, אני ידועה כפחות אוהבת אותם. בכלל את הצלליות שלהם אני לא אוהבת בכלל.
    מה שכן, אני שוקלת לנסות את הקונסילר שלהם. אם את אומרת שה 52 מעט בהיר לך נראה לי שהוא יהיה בול בשבילי. כי במייקאפ אני חושבת שאני אמורה להיות 51 כי ה 52 קצת כהה-מתכהה עלי.
    מקווה שנראה עוד מראות שכאלה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לשמוע, תודה רבה! :)
      העבודה עם העיפרון היא די קלה, העיקר שיהיה רך וקרמי כי ככה יטשטש ממש בקלות. הבורז'ואה נהדרים וגם אלו של עפרה מהסדרה המטאלית. או שתוכלי להשתמש בצללית קרם צבעונית ולעבוד איתה על אותו העיקרון.
      52 בקונסילר יהיה לך מעולה, רק קחי בחשבון שהוא בגוון נייטרלי ופחות "אפרסקי" כמו שאנחנו רגילות במאק. הוא יסתיר כהויות קלות וגם ניתן להשתמש בו לתיקונים על עור הפנים כי הגוון נייטרלי.
      אני אשתדל להוציא עוד תותים :)

      מחק
    2. אבדוק בפארם את הגוון שלו.. אני מסוקרנת כי באמת מדברים עליו הרבה לאחרונה!

      הצלליות קרם הכהות שלי מאוד קרמיות.. לא בטוחה שאפשר ממש לשרטט איתן קו בצורה כזו.. אני צריכה לחשוב על זה..

      מחק
  16. קודם כל- את יפהפיה אמיתית, והלוק הסופי יצא מ-ה-מ-ם. בהחלט איפור ערב מושלם :) גם אני אוהבת להתאפר בסגנון דומה לערב- דגש בעיניים ושפתיים בהירות, אבל אני גם מאד אוהבת את המראה ההפוך- שפתיים אדומות ואיפור עדין בעין. זה משתנה בהתאם למצב רוח ולהופעה הכללית.
    עשית לי חשק לרכוש את ה-כ-ל... יופי באמת! :)
    תודה על הפוסט הכיפי, מאד נהנתי לקרוא!

    השבמחק
  17. אהבתי, יצא לך ממש מדהים!
    מה שכן הייתי מוסיפה שפתון עם מעט יותר נוכחות ;)

    השבמחק
  18. ממש אהבתי! האיפור מאוד יפה ולביש ואת לגמרי מהממת :)
    חוץ מהריסים המלאכותיים הייתי מנסה את זה :)

    השבמחק
  19. לוק הורס
    אהבתי מאוד את האיפור.
    יחד עם זאת אני לא אוהבת ריסים מלאכותיים זה אומנם יפה
    אך איך ניתן ללכת עם זה
    -פשוט מציק

    השבמחק
  20. מהממת! מהממת! מהממת!
    מתה על הריסים האלו עלייך.
    האריזות של המהדורה המוגבלת הזו של בורזואה הורסות

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.