SLIDER

הכוכבים של אפריל

אפריל היה החודש של התחדשות והיה אפשר להרגיש את האביב באויר! זאת אחת התקופות האהובות עלי בכל השנה שבה אני מרגישה סוג של התעוררות מרעננת אחרי החורף הקודר. זה מתבטא אצלי לא רק במצב רוח טוב ומרומם, אלא גם בשינויים בסגנון האיפור והגוונים השולטים וכמובן בלקים שאני בוחרת. אז היום תראו את הנבחרת המנצחת שלי לחודש אפריל ולתקופת האביב בכלל.

אתחיל מאיפור העיניים.
איפור העיניים שלי בתקופה הזאת היה לרוב מאוד נקי וקל לביצוע, כאשר העיקרון הוא מאוד פשוט: להשתמש בצללית שתשלוט על כל המראה.
הראושנה השתאימה באופן מושלם למטרה הזאת היא "Modern Pewter" מקולקציית הצלליות החדשה של MAC שנקראת " In Extra Dimension".
באופן כללי זאת קולקציה שמאוד סיקרנה אותי. מדובר במרקם חדש של הצלליות עם פורמולה שמוגדרת על ידי MAC כ-liquid powder ואמורה להרגיש "רטובה" כשמניחים את הצללית, עם פיגמנט עז וברק רב מימדי.
מאוד אהבתי את העיצוב של הצלליות, אבל קצת פחות התחברתי לגוונים שבתור אחת עם לא מעט צלליות באוסף לא ממש חידשו לי. בסופו של דבר הלכתי על "Modern Pewter" בגוון ירקרק מוזהב ששימשה אותי המון החודש בתור צללית יומיומית והתאהבתי בה.
לא ממש התלהבתי מהפורמולה שלה ולא כל כך הרגשתי שוני בינה לבין הצלליות האפויות (המינרליות) של MAC שיש לי. הנחתי אותה מעל בסיס (פיינטפוט "פיינטרלי" הקבוע שלי) עם מברשת הנחה שטוחה בטפיחות ובניתי את הצבע לאט לאט עד שקיבלתי גוון רווי ואחיד. הברק שלה אכן משגע ובעיני היא מסוג הצלליות שיפה לה solo, הכי יפה ללא תוספות אחרות, לכן רק הוספתי איילינר שחור/חום כהה ומסקרה. דבר נוסף שאני אוהבת באיפור מהסוג הזה הוא שאפשר "ללבוש" אותו גם עם שפתון עדין וגם עם שפתון דומיננטי וזה עובד בשני המקרים.

צללית נוספת שיצרתי איתה מראה דומה היא "Sahara Treasure" מס'021 של לוריאל מסדרת "Color Infaillible".
מדובר בסדרה מעולה של לוריאל, שמשום מה זכתה להתעלמות ממושכת ממני (באמת שאין לי הסבר למה) ואחרי שסופסוף החלטתי לנסות את הצללית הזאת ממש הופתעתי מהביצועים שלה! בחרתי בגוון בז' זהוב כדי ללכת על בטוח, כי הוא מסוג הגוונים שתמיד עובד עלי מצויין.
הצללית מגיעה בצנצנת פלסטיק עם פקק מתברג ופקק פנימי נוסף שדוחס את הצללית ומונע ממנה מלהתפזר. למרות שזה אולי נשמע מסורבל, קל מאוד לעבוד איתה! גם במקרה שלה אני משתמשת במברשת הנחה שטוחה וממש "מדביקה" את הצללית על העפעף בטפיחות וככה אני מוציאה ממנה את המיטב. גם במקרה שלה, "כל המוסיף - גורע" הוא החוק הנכון בעיני. היא מאוד מבריקה ונותנת מראה כמעט רטוב לעפעף, לכן מספיק להוסיף תיחום או איילינר ומסקרה כדי להשלים את המראה.
מימין - 21 של לוריאל, משמאל - "Modern Pewter" של MAC
ואם כבר דיברנו על איפור העיניים אי אפשר שלא לדבר על מסקרה!
אפשר להגיד שהחודש פשוט נמעס לי מכל המסקרות שיש לי, כי נשארתי עם אלו שאני לא ממש מתחברת אליהן ואלו שלא נותנות לי את מראה הריסים הדרמטי שאני אוהבת. המבצע המצויין שהיה ברשת אפריל על מוצרי האיפור של החברות היוקרתיות היה תירוץ מעולה להתחדש באחת המסקרות המדוברות והמומלצות ברחבי הרשת: "Volume Effet Faux Cils" של YSL. 
מה אני אגיד, אין כמו מסקרה יוקרתית (מכל הבחינות)! כמובן שאין על האריזה המוזהבת והיוקרתית של YSL, אבל במקרה הזה החיצוניות היא לא העיקר. זאת באמת אחת המסקרות המעולות שניסיתי אי פעם ותיכף אסביר למה.
ב-YSL מבטיחים הענקת נפח ומראה של ריסים מלאכותיים והמסקרה אכן עומדת בהבטחות האלו ובתור חובבת הדרמה בעיניים בחרתי בגוון "Noir Radical", שמתואר כשחור דרמטי והעמוק ביותר.
הדבר הראשון שהרגשתי כשפתחתי את המסקרה הוא ריח פרחוני שאני אישית מאוד אוהבת. הוא די חזק (כמו במסקרות של לנקום לדוגמא), לכן מי שידועה לה רגישות לבושם כדאי מאוד להיזהר ממנה.
הפורמולה מאוד עשירה ומרגישה מעט "רטובה", ניתנת לבניה בכמה שכבות לקבלת האפקט הרצוי. בשכבה אחת קיבלתי מראה ריסים די טבעי וטיפה מודגש ובשתי שכבות כבר הגעתי למראה ריסים  דרמטי. עוד יתרון של "Effet Faux Cills" הוא שהמסקרה הזאת מצליחה גם לעבות וגם להאריך את הריסים שלי תוך כדי הפרדה ועיגול. אני כל כך נהנית להשתמש בה שכרגע אני לא רוצה לחשוב על אף מסקרה אחרת!
המחיר שלה קצת כואב, 190 ש"ח, אבל אם מחכים למבצעים שווים ניתן בהחלט לרכוש אותה במחיר הרבה יותר ידידותי (את שלי לדוגמא קניתי בהנחה של 40%). היא שווה כל שקל.

תגלית נוספת של החודש היא סומק קרם של מייבלין מסדרת "Dream Touch Blush" בגוון 05.
כפי שבטח כבר הבנתן, החודש הייתי קצת sale junkie ואספתי לא מעט מוצרי איפור במחירים שווים במיוחד. הסומק של מייבלין הוא אחד מהם והוא עלה לי 30 ש"ח בלבד (במקום כ-80) והוא נרכש מתוך סקרנות נטו.
עד היום היה לי ניסיון עם 2 סמקים קרמיים (של MAC ושל YSL שעדיין לא הופיעו כאן בבלוג) ולא ממש התלהבתי מהרעיון ותמיד העדפתי את הסמקים האבקתיים הרגילים שלי על פניהם. מה שהכי הפריע לי היא ההנחה והטישטוש של הסמקים האלו שדורשים הקפדה, אחרת מתקבל  מראה כתמי ולא מחמיא.
להפתעתי הגמורה הסומק של מייבלין התגלה כמציאה אמיתית והפגין ביצועים מעולים וכבר הספיק להפוך לאחד הסמקים האהובים עלי באוסף. המרקם שלו קליל, הטישטוש נוח ביותר, הגימור טיפה מבריק ומקנה לפנים זוהר בריא.
אני הכי אוהבת להשתמש בו ליצירת המראה הטבעי, "no make up make up", בשילוב עם ה-BB Cream של גרניה ובתוספת של מסקרה בלבד.
סומק מומלץ בחום לכל מי שמחפשת סומק קרם נוח וקל לשימוש!

בגלל שרוב החודש שמרתי על איפור העיניים שלי יחסית רגוע ופשוט, הרבה פעמים הלכתי על שפתונים בגוונים דומיננטיים ובוהקים. אחד הפייבוריטים שלי היה "Rouge in love" של לנקום בגוון Rose Boudoir B340
הוא שייך לסדרת השפתונים החדשה של לנקום, שמבטיחה עמידות גבוהה ושלל גוונים אופנתיים. אריזה שלהם עשויה ממתכת ומאוד קומפקטית יחסית לשפתונים שאני מכירה והעיצוב של השפתון באופן כללי מרגיש צעיר ועדכני. כשבחנתי את הצבעים, B340 הוא זה שתפס לי את העין והוא "האחד" שנבחר על ידי כי בעיני הוא מושלם לאביב וגם לקיץ.
המרקם מרגיש יחסית לחותי, אבל אחרי שמניחים את השפתון מתקבל גימור שנראה ומרגיש כמעט מאט. הפיגמנט שלו רווי מאוד והגוון מתקבל אטום. העמידות אכן מרשימה והרגשתי שהשפתון השאיר גם הכתמה קלה אחרי שהוא ירד. החסרון היחיד שלו בעיני הוא הפורמולה שקצת מייבשת את השפתיים, לכן אם יש יובש מלכתחילה או שהשפתיים לא מתוחזקות טוב במהלך היום וסובלות מקילופים וסדקים, עדיף לוותר על השימוש בשפתון הזה כי הוא ידגיש כל פגם קטן.

מצאתי באוסף שלי עוד 2 שפתונים אהובים שמזכירים את B340 מבחינת הגוון:
מימין: "Rose Corset" של Bourjois (שכבר כיכב כאן בחודש פברואר) ודי מזכיר את B340 מבחינת הגוון והמרקם.
משמאל: "Coral Tonic" מסדרת Color Sensational של מייבלין שנוטה יותר לכיוון של כתמתם וגם בוהק יותר.
מימין לשמאל: "Rose Corset" של בורז'ואה, B340 של לנקום, "Coral Tonic" של מייבלין
כבר המון זמן אני בחיפושים אחרי שמפו ומרכך טובים. בסה"כ השיער שלי לא בעייתי וקל מאוד לתחזק אותו, אבל יש לו נטיה לשמנוניות והוא מאבד מהברק שלו מהר מאוד כבר למחרת החפיפה. ניסיתי הרבה מוצרים של המותגים העממיים יותר שנמכרים בשפע בפארמים וגם של המותגים המקצועיים ועדיין לא מצאתי את "האחד".
שמפו ומרכך של Gliss מסדרת Hair Repair היו אחד הפייבוריטים שלי תקופה די ארוכה בעבר והחודש, אחרי הרבה ניסיונות די כושלים עם מוצרים אחרים, חזרתי להשתמש בהם ואני מאוד מרוצה, השיער לא שמנוני ויש לו ברק בריא.
המסקנה שלי כאן היא פשוטה, שמפו יקר הוא לא בהכרח טוב ושמפו זול הוא לא בהכרח גרוע. הכל עניין של ניסוי וטעייה ורק חבל שאין לנו אפשרות לקבל דוגמיות של שמפו ומרככים לפני הקניה.

ואיך אפשר שלא לדבר על לקים?
החודש עברתי לגוונים האביביים והקלילים ואפשר להגיד שזנחתי את הלקים הכהים והאפלים שלי עד החורף הבא. טרנד צבעי הגלידה השתלט כנראה גם עלי, כי אין לי הסבר אחר לנבחרת הזאת:
מצד ימין: Van d'go של Essie האהוב.
באמצע: Lemon Fizz של China Glaze, שכיכב בפדיקור שלי
מצד שמאל: Orange it's obvious של Essie, לק כתום משגע מקולקציית האביב שיופיע בבלוג בהמשך.

עד כאן הנבחרת המנצחת שלי של חודש אפריל!
אם יש לכן מוצרים מנצחים שעשו לכן את החודש, שתפו בתגובות!

נ.ב. הבלוג ואני יוצאים לחופשה של שבועיים! אני שוב נוסעת לסין, לכן לא תהיה לי את האפשרות לתקשר איתכן כאן או בפייסבוק כי בסין השירותים האלו חסומים. אני אתגעגע, אבל גם אחזור עם החוויות החדשות וגם עם פוסטים של קניות.
שולחת לכן חיבוקים ונשתמע בעוד שבועיים!
צ'או!
32 תגובות

מי בחר לי את הבושם? Sensorium!

 Sensorium הוא מכשיר חדש, פרי פיתוח של קונצרן לוריאל, והוא למעשה "יועץ בישום" שעושה התאמה של ריח הבושם על פי העדפות הניחוחות שלנו וסגנון החיים וכל זה בעזרת שאלון פשוט וקצר. אחרי ניתוח התשובות סנסוריום מציג 3 בשמים שמתאימים לו/לה מבין מבחר המותגים: YSL, ג'ורג'יו ארמני, לנקום, דיזל, ראלף לורן ובשמי Cacharel. ישראל היא אחת מ-10 המדינות הראשונות בעולם בהן מושק המכשיר.
בתור חובבת בשמים ידועה, הייתי חייבת לבדוק את הפלא החדש מקרוב.
בכנות, באתי סקפטית. בגלל שאני מאוד אוהבת בשמים, אני מכירה המון בשמים וזוכרת את ריחות שלהם ולרוב נכנסת לפארמים כדי להתעדכן בבשמים החדשים שהרגע נחתו על המדפים. הטעם שלי בבשמים גם די ספציפי ולרוב אני הולכת על ניחוחות רעננים עם תווים פרחוניים ופירותיים קלילים ונמנעת מבשמים מאוד מתוקים או דומיננטיים מידי. סנסוריום די הפתיע אותי גם בקלות השימוש בו וגם בבחירה הסופית של הבשמים שנעשתה עבורי.

השאלון עצמו כאמור די קצר:
1. למי מיועד הבושם: גבר או אשה?
2. מה שחשוב לי יותר בבחירת הבושם הוא: תדמית או ניחוח? (שאלה קצת מוזרה לדעתי)
3. אם הייתי אחד מיסודות הטבע הייתי: אויר, מים, אדמה, אש?
4. ניחוח חושף את מה שאני אם הוא: חזק, קליל, רענן, טבעי?
5. מקום החלומות שלי הוא: מפתה, אלגנטי, טבעי?
6. איזה ניחוח את אוהבת במיוחד: קרמל, בריזת ים, תבלינים, ורדים
7. מה היא הפעילות המועדפת עליך: פעילות גופנית, טיולים, בילוי במסעדה, קניות.

אלו הבשמים שנבחרו:
"Elle" של YSL: הוא היחיד מבין השלושה שלא הכרתי עד כה. באופן כללי אני די מתעלמת מבשמי YSL, כי רובם מאוד מתוקים ולא מדברים אלי. מסתבר שפיספסתי אחד שדווקא מאוד לטעמי.
לשם שינוי מדובר כאן על בושם עם ניחוח מאוד רענן, נקי ועדין.

"Romance" של ראלף לורן: מדבור באחד הבשמים הותיקים, שנוצר ב-1998, כבר סוג של קלאסיקה. אני מאוד אוהבת אותו, הריח שלו מאוד קלאסי ואפילו אלגנטי בעיני ועם זאת קליל ולא "צעקני". בעיני הוא מסוג הבשמים שאי אפשר לטעות איתם, אבל מצד שני אפשר גם להשתעמם מהם בקלות אם כל הזמן מחפשים ניחוחות חדשים ומרגשים יותר .

"Aqua di Gioia" של ג'ורג'יו ארמני: הוא לדעתי אחד הבשמים המוצלחים שיצאו לאחרונה והוא הפייבוריט שלי מבין השלושה והוא "האחד" שנבחר. מדובר בניחוח פרחוני ורענן ועם זאת "מתובל" קלות ונותן תחושה חמימה, אלגננטי ולא מצאתי לו "כפילים" במותגים האחרים.
למרות הסקפטיות שלי, הופתעתי לטובה! למרות שהשאלון נראה די בסיסי הבחירה של הבשמים קלעה במדויק לטעמי.

לדעתי מכשיר הסנסוריום נותן מענה מעולה למי שרוצה להתחדש בבושם חדש והולך לאיבוד בתוך מבחר האינסופי שקיים היום בפארמים. הבחירה היא מאוד ממוקדת ואין צורך בעזרה של הדיילות או בהתנסות בהרבה בשמים (מה שגורם לנו להפסיק להרגיש את הריחות אחרי 3 ניחוחות שונים פחות או יותר). באים, עונים ובוחרים, כמה פשוט- ככה פרקטי.

*גילוי נאות: הוזמנתי להשקה של המכשיר ע"י חברת יח"צ
5 תגובות

איפור היום - Burnt Amber

התגעגעתן לפוסטים של "איפור היום"? גם אני!
היום אני הולכת להראות לכן את אחד מאיפורי העיניים האהובים עלי, מעושן עדין בגווני חום ברונזה, שעשיתי לא מעט בחודשים האחרונים. הפעם בחרתי לשלב שפתון דומיננטי באיפור היומי, בניגוד להרגלי הקבוע להשאיר את השפתיים טבעיות או להשתמש בשפתון עדין ונייטרלי.
אתחיל מהבסיס: המייק אפ שאתן רואות הוא לא אחר מ-Colorstay של רבלון בגוון 180 Sand Beige, הכוכב החדש שלי. אני מניחה אותו מיד אחרי קרם הלחות עם האצבעות, כדי לקבל כיסוי טוב ועדיין לשמור על מראה עור טבעי ולא מקומח. בנוסף, אני חושבת שהמייק אפ הזה מצליח להיראות יחסית טבעי בגלל שהעור שלי במצב טוב בתקופה הזאת, הוא חלק ואני לא סובלת מ-break outs או אזורים של יובש, כמו שקורה לי מידי פעם.
התמונות צולמו בסוף היום וניתן לראות שהעמידות של המייק אפ מצויינת והכיסוי האחיד נשמר. מה שכן, בסוף היום הפנים כבר הבריקו ודרשו פידור כנראה בגלל השילוב של המייק אפ עם קרם הלחות ואם הייתי משתמשת בלחות יותר קלילה או נטולת שומן רוב הסיכויים שזה לא היה קורה.
הקונסילר: "Miniralized" של MAC בגוון NW20. (הסקירה וההשוואה איתו תגיע בהמשך).

פודרה: "Stay Matte" של Rimmel לקיבוע המייק אפ
בחרתי בגוון 001 שקוף, אבל ניתן להשיג את הפודרה גם במספר גוונים שונים. את שלי הזמנתי מ-asos.com וכרגע ניתן להשיג אותה גם בארץ במחיר של כ-60 ש"ח לפני ההנחות.
האריזה עצמה מאוד פשוטה ומרגישה די זולה. מכסה הפלסטיק השקוף לא מדברג אלא מתלבש מלמעלה ויוצא ממש בקלות, דבר שמונע ממני לקחת את הפודרה בתיק האיפור היומיומי שלי. למרות שבסה"כ מדובר במוצר של חברה עממית, הייתי מצפה מהאריזה שלה להיות לפחות קצת יותר עמידה ונוחה לשימוש.
הפודרה עצמה כאמור נטולת צבע ורק עוזרת לקבע את המייק אפ ותורמת לעמידות שלו. הגימור לא מתקבל מאט ולא נראה מקומח או כבד, אלא טבעי ורק נטול הברקות לא רצויות. זהו אחד הדברים שאני אוהבת בפודרה הזאת, אין צורך לחשוש מלהגזים בהנחה שלה. מבחינת הביצועים היא די מזכירה לי את הפודרה השקופה של TheBalm.
ההבטחה היא שליטה בשומניות העור של עד 5 שעות. בפעול הפודרה אמנם כן מונעת הברקות, אבל לא ממש שולטת בשומניות העור, לכן בעלות עור מעורב (כמוני) ושמן יצטרכו לחדש אותה כל כמה שעות.
אני בסה"כ מאוד מרוצה ממנה ומשתמשת בה כרגע על בסיס יומיומי. בקיץ ככל הנראה אצטרך לעבור לפודרות קצת יותר כבדות ממנה, שבאמת שולטות בשומניות העור ותורמות לעמידות המייק אפ לאורך היום (כמו פודרת "Blot" של MAC לדוגמא), למרות תנאי מזג האויר הקשים של ארצנו.

איפור העיניים הוא אחד הקלים לביצוע!
השתמשתי בשתי צלליות מפלטת רביעיה של Proshop (את שתיהן כבר הזכרתי בכמה הזדמנויות בתור הפייבוריטיות שלי).
משמאל לימין: Burnt Amber. Copper, Champagne, Ginger
* להארה של עצם הגבה ושל הפינה הפנימית השתמשתי בצללית הבהירה "Champagne". אני משתמשת בה כל יום ומשלבת אותה בתור צללית להארות בכל מראה שאני עושה, בגלל שהיא כמעט ובלתי נראית על העור שלי ורק נותנת לי זוהר עדין ומחמיא במקומות הרצויים. מידי פעם אני גם מניחה אותה על עצמות הלחיים בתור הייליטר עדין. בלי להגזים, זאת אחת הצלליות האהובות עלי בכל האוסף.
* את "Burnt Amber" החומה הנחתי על כל העפעף העליון (עד הקפל) וגם על כל העפעף התחתון ואז טישטשתי את הגבולות כדי לקבל מראה מעושן.

אם אני ממהרת, ככה אני מסיימת את איפור העיניים ורק מוסיפה מסקרה. הפעם השקעתי קצת יותר והדגשתי את הזוית החיצונית של העפעף העליון עם "Carbonized" של MAC.
היא יצאה במהדורה מוגבלת לכן לא ניתן להשיג אותה כרגע. ניתן להשתמש בכל צללית חומה כהה ופיגמנטית ולא משנה אם היא בגימור שימרי פנינתי כמו זאת או גימור מאט.

איילינר: "Sepia Ink" של Bobbi Brown.
איילינר חום הוא חובה בכל אוסף בעיני וכאן מדובר באחד המוצלחים שניסיתי. בעבר כבר הראיתי מראה עיניים שונה איתו ונכון להיום אני משתמשת בו הרבה יותר מאשר באיילינר שחור. הגוון חום אפרפר, גימור מאט ועמידות מצויינת. ועוד בשורה משמחת (למי שעוד לא שמעה), החנות הראשונה של Bobbi Brown נפתחה בארצנו בחודש שעבר בקניון רמת אביב וכרגע המוצרים המעולים של המותג נגישים לנו. הג'ל ליינרים הם אחד המוצרים שאני ממליצה לבדוק בגלל האיכות המעולה וגם בגלל מבחר הגוונים הנאה.

מסקרה: "Sexy Curves Full Figure" של Rimmel.

גבות: צללית "Omega" של MAC
עד לא מזמן תמיד מילאתי את הגבות שלי עם עיפרון גבות מיוחד שנהגתי לקנות בחו"ל ולא מזמן הוא נגמר לי. הפעם החלטתי ללכת על האופציה הזמינה יותר ואחד הבטוחות מבחינתי ולרכוש לי את "Omega" שהומלצה אינספור פעמים ע"י האחיות Pixiwoo בתור צללית לגבות. היא בגוון חול (חום בהיר נטול גוון אדום) וגימור מאט ומשתלבת באופן מושלם עם צבע הגבות שלי ובהנחה קלילה עם מברשת זויתית היא כמעט ולא מורגשת ורק מדגישה את הגוון הטבעי של הגבות. למרות שהיא נראית בהירה, היא תתאים גם לבעלות גבות יותר כהות משלי.

המראה הסופי:
עם פלאש

רגיל

סומק/ברונזר:
*הסומק: "Papa don't peach" של Too Faced (שכבר הצגתי כאן)

*הברונזר: שוקולד של Bourjois.
הוא היה אחד הברונזרים הנחשקים שלי,עוד לפני שבורז'ואה הגיעו לארץ והזמנתי את שלי מאתר asos.com. גודל הציפיה כגודל האכזבה...
היתרון היחיד של הברונזר הזה מבחינתי הוא האריזה המקסימה והריח העדין של השוקולד.
הפיגמנט שלו לא מספיק עשיר לטעמי והמרקם לא מספיק רך, צריך להתאמץ כדי להוציא ממנו מספיק חומר עם המברשת.
לאור הביקורות המשבחות שיש עליו ברשת, אני די חוששת שהברונזר שלי פגום, כי כשקיבלתי אותו השכבה הראושנה שלו הייתה די קשה ואי אפשר היה להשתמש בו עד שלא הסרתי אותה עם הטישו. מאז הבעיה הזאת חוזרת על עצמה אחרי כל שימוש בברונזר.

שפתון: Rouge Pur Couture של YSL בגוון "Fuchsia Innocent" מס'27.
קודם כל מדובר באחת הסדרות המשובחות של YSL עם מבחר טוב של גוונים מהכי נייטרליים ורגועים ועד הדרמטיים והדומינטיים. זהו אחד השפתונים האהובים עלי ובהחלט ארכוש בעתיד עוד גוונים מהסדרה הזאת.
מדובר בשפתון עם מרקם מאוד עשיר ופיגמנטי והגוון אטום לגמרי על השפתיים ללא כל מאמץ. הוא לא לחותי ובעל גימור סאטן כמעט מאט, לכן חייבים להניח את השפתון הזה על שפתיים נקיות מיובש וקילופים אחרת עדיף לא לטרוח. העמידות מצויינת.
הבחירה של הצבע כאן היא לא ממש אופיינית לי, כי לרוב תתפסו אותי עם שפתון חצי שקוף או גלוס בגוונים רגועים ונייטרליים. גוון הפוקסיה הזה פשוט עשה לי את זה לגמרי ומידי פעם אני ממש נהנית להקפיץ איתו את מראה האיפור הרגוע ואין פעם שלא החמיאו לי עליו.
המחיר קצת כואב, 180 ש"ח לפני ההנחות (את שלי קניתי באחד המבצעים של 50%).
המראה הסופי
שתפו בתגובות מה הוא מראה האיפור היומי האהוב עליכן כרגע וגם אם יש לכן בקשות למראה איפור מסויים שהייתן רוצות לראות בבלוג. 
שיהיה שבוע מקסים!
44 תגובות

אסתי לאודר Revitalizing Supreme


“Beauty is an attitude. There’s no secret. Why are all brides beautiful? Because on their wedding day they care about how they look. There are no ugly women – only women who don’t care or who don’t believe they’re attractive.” – Estee Lauder
חברת "Estee Lauder" נוסדה בתחילת שנות ה-40 בארה"ב על ידי אישה שאפתנית אחת עם אהבה גדולה ליופי וטיפוח. זה התחיל מארבעה מוצרי טיפוח בלבד (קרם רב שימושי, קרם ידיים, שמן לניקוי העור ותחליב פנים) ואג'נדה מאוד פשוטה, שכל אישה יכולה להיות יפה. עם השנים מוצרי הטיפוח של אסתי לאודר התחילו להימכר בחנויות הנחשבות בארה"ב ובשאר העולם, תוך כדי הרחבה של ליין המוצרים מבישום ועד מוצרי הטיפוח לגבר, ושם המותג "אסתי לאודר" הפך לסמל של איכות וחדשנות בתחום האיפור והטיפוח. הידעתן שאסתי לאודר היא זאת שהחלה את השיטה השיווקית המוכרת היום של צירוף דוגמיות לכל רכישה וגם הייתה הראשונה שנתנה שמות לצבעי השפתונים שלה. היום קונצרן אסתי לאודר הוא אחד הגדולים בעולם שמכיל בתוכו הרבה מותגי איפור וטיפוח כמו MAC, Bobbi Brown, קליניק ועוד והמותג "Estee Lauder" ממשיך את מסורת ארוכת השנים שלו וממשיך לפתח ולייצר מוצרי טיפוח איכותיים וחדשניים. בחודש שעבר השיק המותג קרם אנטיאייג'ינג חדש: Revitalizing Supreme.
אז מהו "Revitalizing Supreme" לדברי אסתי לאודר?
"הקרם נועד למלא את כל צרכיה של אישה המחפשת מוצר שמתמודד עם סימני ההזדקנות הרבים. קרם זה מתקדם ורב-תכליתי לא רק מגיב לצרכיו המתשנים של עור אלא גם מעכב את סימני ההזדקנות הרבים, לרבות קמטים וקמטוטים, אובדן מוצקות, עמימות ויובש.
לאחר סקרים נרחבים ומחקר גנטי חדשני, פותח הקרם שמפעיל מחדש את יכולתו הטבעית של העור להתחדש ולהישאר צעיר ע"י הפעלה של הגן NRF2 שמפעיל מספר רב של מנגנוני אנטי אייג'ינג בעור ומסייע בהחייאת העור מבפנים. הקרם מתאים לכל סוגי העור, לא קומדוגני, נבדק דרמטולוגית ואופתלמולוגית ואף עמיד בכל תנאי מזג האויר."
עד היום השתמשתי בקרמי לחות רגילים שמתאימים לסוג העור שלי, ביניהם גם "Hydrationist" המצויין של אסתי לאודר. מה שחשוב לי קודם כל בקרם הלחות שלי הוא התחושה שהוא נותן לאחר השימוש, הקרם שלי חייב לתת לעור רכות וגמישות בלי להרגיש כבד או דביק מידי, הוא חייב להיספג מהר ולעבוד טוב עם המייק אפים שלי.
אני בת 29, העור שלי מעורב, שנוטה לשמן בקיץ, אבל מצד שני ממש לא בעייתי ולא עושה לי צרות (אלא אם כן אני "מתעסקת" איתו, אבל זה כבר סיפור אחר לגמרי). עדיין אין לי קמטים ואני מזהה קמטוטים זעירים באזור המצח ומסביב לעיניים בימים שאני עייפה או לא ישנה טוב. אני עדיין לא מחשיבה את עצמי בתור קהל היעד למוצרי אנטי אייג'ינג, אבל בהחלט נמצאת בגיל שכבר "מותר להתחיל".
ניסיתי את הקרם במשך חודש רצוף, בוקר וערב, ולהלן החוויות והמסקנות.
החיצוניות כאמור היא לא העיקר, אבל אי אפשר להתעלם מהעיצוב היוקרתי של צנצנת הקרם. כיף להסתכל עליה וכיף לקשט איתה את שידת האיפור.
הדבר הראשון שמרגישים כשפותחים את הקרם הוא הריח הפרחוני הנעים, שמזכיר לי את הריחות הפרחוניים האופייניים של אסתי לאודר. עוד נקודת זכות אצלי, בתור חובבת גדולה של מוצרי טיפוח מבושמים.
המרקם של "Revitalizing Supreme" הוא ג'ל סמיך ועשיר שאמנם נשמע כמו משהו כבד, אבל נמרח בקלות על העור ונדרשת כמות די קטנה ממנו כדי לכסות את כל הפנים ואת הצוואר. בהחלט מרגישים את נוכחותו על העור, אבל לא במובן הכבד או המלכלך. הקרם נותן תחושה של עור מאוד חלק, עם מרקם אחיד ותחושת קרירות נעימה. הוא לא נספג בהמהירות לכן, שוב, מומלץ לא להגזים עם הכמויות.
להפתעתי, כל מייק אפ שניסיתי חי מעולה עם הקרם הזה. אחרי שהנחתי את הקרם לא חיכיתי שיספג ואחרי כמה דקות כבר המשכתי עם המייק אפ (כי למי יש זמן בבוקר). ההרגשה היא כאילו שמתי פריימר, העור מאוד חלק והמייק אפ מתפזר עליו בקלות ובשכבה אחידה. במיוחד נהניתי משילוב של הקרם עם "קולורסטיי" של רבלון, שלמרות היותו מייק אפ עם כיסוי מלא ומרקם די כבד וסמיך, היה נראה "חי" ולא מקומח מבלי שהעמידות שלו תיפגע.
לא הייתה לי שום רגישות בעור או "התפרצויות" של פצעונים ושאר הצרות. כאמור, העור שלי מקבל כמעט כל קרם באהבה, אבל מי שסובלת מעור רגיש או יודעת על רגישות למריכיבים מסויימים, כמו בושם או שמני סיליקון, תצטרך להיזהר ולעשות בדיקת רגישות לפני השימוש על עור הפנים (מורחים כמות קטנה על פנים הזרוע או מאחורי האוזן, ממתינים 24 שעות ואז בודקים אם לא התפתח גירוי או אדמומיות).
אני לא יכולה להעיד על שינוי כלשהו במרקם העור, אבל הקרם אכן משפר את המראה שלו וגורם לו להיראות רענן וקורן יותר, גם בימים הקשים והעסוקים יותר שלי.

בסך הכל יש לי ניסיון נהדר עם "Revitalizing Supreme"! אני אוהבת את התחושה שהוא נותן לעור הפנים והצוואר, את ההשפעה המתמשכת שלו וגם את השילוב שלו עם המייק אפים שלי. למרות שהקרם מיועד לנשים בגילאי 30 עד 55, אני ממליצה עליו בתור קרם אנטיאייג'ינג הראשון, כזה שמתחילים להשתמש בו לפני הופעת הקמטים והקמטוטים, לתחזוקה טובה של העור ובתור "טיפול מונע".
מחיר: 485 ש"ח ל-50 מ"ל (שווה לרכוש במבצעים שמפצעים בפארמים לעתים קרובות).


*גילוי נאות: הקרם התקבל מהחברה לצורך סקירה
7 תגובות
© Stars of Alex • Theme by Maira G.