SLIDER

Glossybox ינואר

הפוסט הנוכחי הוא האחרון בהחלט בסדרת הפוסטים על גלוסיבוקס אותם כתבתי כל חודש במהלך השנה שעברה. עוד לפני שנשברתי וביטלתי את המנוי שלי, הרגשתי שדי מיצינו את הנושא והפוסטים עם פירוט המוצרים והסקירות כבר פחות מעניינים מבעבר, כי גם ככה יש המון מידע ברשת ותכולת הקופסא מתפרסמת די מוקדם. הסיבה העיקרית לביטול המנוי שלי היא כמובן העלאת המחיר שהפכה את התענוג הזה ללא כדאי עבורי. אם במשך השנה נהנתי ממחיר של מנויה ותיקה ושילמתי 60 ש"ח עבור קופסא שהגיעה עם שליח, החל מינואר המחיר המבוקש הוא 100 ש"ח או 75 ש"ח באיסוף עצמי ממשרדי החברה בתל אביב (וזוהי לא אופציה עבורי).


אני לא אכנס כרגע לסיבות שבגללן המחיר עלה והאמת היא שזה גם לא כל כך משנה, כי בשורה התחתונה הסכום המבוקש עבור השירות הוא גבוה ותמורתו אני מעדיפה לרכוש לי את המוצרים שאני אבחר, גם אם בהמשך הדרך יהיו קופסאות שיצדיקו את עצמן מבחינת עלות המוצרים שבפנים. אז נפרד מגלוסיבוקס בפוסט האחרון והחגיגי עם קופסא בעיצוב מיוחד לכבוד יום הולדת השנה של המיזם בארץ.
אני מודה, קופסאת ינואר הייתה ככל הנראה הכי פחות אטרקטיבית ומלהיבה מכל הקופסאות שקיבלתי במהלך השנה. ושוב, בדומה לקופסא של דצמבר, הסיבה היא לא רק המוצרים עצמם, אלא גם השילוב שלהם בקופסא ובחירת המותגים המשתתפים.
ספרי טיפוח לשיקום וברק של Gliss
בהתחלה לא כל כך הבנתי איך ספרי המיעד לשיער פגום ויבש מאוד הגיע לקופסא שלי, כי זה לגמרי לא תואם את פרופיל היופי שלי שמילאתי בפתיחת המנוי. השיער שלי חלק ובימים החמים נוטה להיות מעט שומני, ממש לא פגום ובטח שלא יבש. החלטתי לנסות את הספרי בכל זאת והשתמשתי בו במקום השמן של לוריאל, שכבר כמה חודשים מככב אצלי ללא הפסקה. הספרי דו-פאזי, לכן חשוב לנער אותו היטב לפני השימוש. הנחתי אותו על שיער לח אחרי החפיפה ונתתי לשיער להתייבש. התוצאה הייתה טובה והשיער נראה חלק ואכן מבריק, ללא מראה שומני. הדבר היחיד שפחות אהבתי הוא שהשיער נראה דק יותר והנפח הרגיל שיש לו אחרי החפיפה ירד. בגלל שהשיער שלי דק ודי דליל, אני מעדיפה להשתמש במוצרים שלא מורידים ממנו את הנפח או בכאלו שכן עוזרים לי לגרום לאשליה של שיער יותר מלא.
למרות הניסיון הסה"כ חיובי עם המוצר הזה לא יהיה לו הרבה תועלת עבורי והוא בטוח לא מסוג המוצרים שהייתי שוקלת לרכוש לבד, כי לצרכים שלי הוא פשוט לא מתאים. אני מאוד אוהבת את מוצרי Gliss וחושבת שלסוג השיער המתאים הספריי יכול להיות מצויין.

דוגמית הבושם "Flower Bomb" של Viktor&Rolf
Viktor&Rolf הוא בית אופנה הולנדי שנוסד ב-1993 ע"י שני מעצבים Viktor Horsting ו-Rolf Snoeren שהכירו במהלך לימודי העיצוב ומאז משתפים פעולה. נכון להיום מדובר במותג של אופנה עילית שמתאפיין ביצירתיות רבה ואופי יחודי משלו, עם תצוגות מדהימות שקשה לבלבל עם אף מותג אחר. אחת הבלתי נשכחות מבחינתי היא הסתיו-חורף 2008.
כמו כל מותג אופנה מכובד, גם Viktor&Rolf מתהדרים בליין בשמים משלהם עם ניחוחות יחודיים גם כן.
"Flowerbomb" היה הבושם הראשון של המותג ויצא אי שם ב-2005 ומאז זכה עוד להרבה גרסאות שונות שיצאו במהלך השנים. עד עכשיו הבושם היה נגיש לנו רק בדיוטי פרי או בחו"ל, אבל בקרוב הוא ישווק בפארמים  המקומיים (אכן הגיע הזמן).
למרות שאני מאוד אוהבת את המותג וגם את עיצוב הבקבוק של "Flowerbomb", לצערי לא מדובר בניחוח שהתחברתי אליו. הוא דומיננתי ואכן מדובר "בפצצה" של מתיקות שמסרבת להתמתן לאורך הזמן. הוא מזכיר לי את "Black XS" של Paco Rabanne, אבל עם פחות "מרירות".

מסקרה "La Diva" של קרליין
הרבה ביקורות טובות נכתבו על המסקרה הזאת ברחבי הרשת, לכן מאוד שמחתי לקבל אותה, עד שגיליתי ששלחו אותה בצבע כחול. בשלב הזה החלטתי לא לפתוח אותה, כדי שבהמשך אוכל למצוא לה בית חם, כי אצלי בטוח לא יהיה לה שימוש. אין סיכוי בעולם, ואני מתכוונת לכל מילה כאן, שתתפסו אותי מאופרת עם מסקרה כחולה או כל מסקרה צבעונית אחרת (חוץ מחומה). כבר כתבתי את זה מספר פעמים בעבר, אני חושבת שאם גלוסיבוקס מחליטים לשלוח מוצר איפור כלשהו, ברור שהוא לא יקלע לטעמן של כל הלקוחות, אבל יש גוונים ומוצרים שיקלעו לרוב. כך למשל אם ניסו ליצור כאן גיוון ולא לשלוח את המסקרה השחורה הקלאסית, היו הולכים על חומה, שעדיין נמצאת בקטגוריית הקלאסיות ותשתלב טוב באיפור היומיומי.

"Color Gloss" של קרליין
אין לי שום דבר נגד קרליין ואני חושבת שבסה"כ יש להם מוצרים טובים ואיכותיים. מצד שני, לקבל 2 מוצרים מתוך 5 ששייכים לאותו המותג זה קצת לא כיף.
לא ניסיתי את הגלוס, למרות שאהבתי את הגוון שלו, כי בתקופה האחרונה אני מעדיפה שפתונים (ועדיף עמידים) על פני הגלוסים ומעדיפה להעביר אותו לחברה במקום לקבור במגירת האיפור שלי.
מוצר מוצלח בפני עצמו, אבל לטעמי לא היה מקום גם לו וגם למסקרה באותה הקופסא.

סרום "Visionnaire" של לנקום
בתקופה האחרונה התחלתי "לפזול" לכיוון הסרומים לפנים ולהתעניין קצת יותר במוצרים השונים שקיימים כרגע בשוק. "Visionnaire" הוא אחד המדוברים ברשת ובכלל לכן שמחתי על ההזמנות לנסות את "מוצר הפלא" של לנקום. הבעיה היחידה היא שעל פי המותג התוצאות המירביות מושגות תוך 4 שבועות של שימוש רצוף במוצר והדוגמית בגודל של 5 מ"ל הספיקה לי לשבוע ימים בלבד.
הסרום מבטיח לצמצם נקבוביות, לגרום למראה עור חלק יותר ולהחליק קמטוטים, לגרום לגוון עור אחיד יותר. השתמשתי בו בוקר וערב על עור נקי לפני קרם הלחות הקבוע שלי. המרקם של הסרום נוזלי והוא מתפזר בקלות ובאחידות על כל הפנים ומשאיר תחושה מאוד נעימה ועור חלק מאוד למגע. הוא נספג במהירות ולא משאיר תחושה שומנית ודביקה ולאחר המתנה של כמה דקות אני מניחה את קרם הלחות ואחריו את המייק אפ. השילוב הזה עבד טוב ושמתי לב שלאחר השימוש בסרום העור היה נראה אחיד יותר למראה וגם המייק אפ ישב קצת יותר טוב מאשר ללא.
נכון להיום, ה-"Visionnaire" והמוצרים המקבילים לו נמצאים אצלי בקטגוריית "הפינוקים", כי אני לא ממש מוצאת בו תועלת שתצדיק רכישה של המוצר בגודל המלא, אבל מצד שני יש במוצר הזה משהו כיפי ומפנק שגורם לי לאהוב את מראה עור הפנים שלי ואת החלקלקות שהוא משאיר.

והנה הפוסט האחרון על גלוסיבוק הגיע לסיומו. למרות שעדיין יש לי סוג של תחושת פספוס מביטול המנוי, אני חושבת שדי מיציתי את העניין. אני מקווה שכל מי שכן ממשיכה את המנוי שלה במחיר החדש או מי שרק עכשיו הצטרפה למיזם יהנו מהשירות. 

3 תגובות

  1. לדעתי גלוסיבוקס פספסו בגדול, וחבל :/ בתקופה הקצרה שהייתי מנויה בסה"כ נהניתי מהשירות ואני חושבת שיש לו פוטנציאל אדיר...

    השבמחק
  2. הקופסא סה"כ חביבה (למרות שכנראה המסקרה הייתה עוברת הלאה אצלי)
    ההתייקרות לא תעשה להם טוב, אבל זו החלטה שלהם=\

    השבמחק
  3. קופסה משמימה למדי, בטח לחגיגות של שנה.
    אף אחד מהמוצרים כאן לא מעניין.. לא מוצר השיער (למרות שהשיער שלי כן יבש), מסכימה איתך שגם גלוס וגם מסקרה של אותו מותג זה קצת מיותר, גלוס זה נחמד (למרות שאני לא בקטע) והמסקרה נחמדת(ניסיתי אותה בעבר) אבל באמת - מה קשור כחול? למה לצאת מגידרכם להראות לנו שאתם מקבלים את השאריות?!
    הסרום לא מעניין אותי, אולי דווקא הבאז עושה לי טרן דאון....
    והבושם.. תמיד נחמד לקבל דוגמית של בושם אבל בסופו של דבר זאת דוגמית כמוצר חמישי.. חשבתי שהם נותנים חמישה בגודל מיוחד ומלא ולא דוגמית..
    כנראה שלא פספסנו כלום שלא המשכנו עם המייזם הזה. נדברעוד שנה, כשהם יתבשלו בשוק ויבינו מה הציפיות של הלקוחות, יצרו קשרים עם עוד מותגים, וכמובן יורידו את המחיר או יעלו את כמות / איכות המוצרים ואז - אז נדבר..

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.