SLIDER

OPI - Nein Nein Nein Ok Fine

על קולקציית "Germany" היפיפיה של OPI כבר כתבתי בעבר והצגתי את אחד הלקים היפים והמיוחדים ממנה (כאן). אם כבר הספקתן להכיר את הטעם שלי בלקים, אתן בטוח תדעו שיש לי חיבה מיוחדת לגוונים הכהים והמושחרים למיניהם (לצד חיבה לכל הלקים הנוצצים והשימריים, אבל זה בפעם אחרת). לרוב זה גם לא ממש קשור לעונת השנה או למזג האויר בחוץ, למרות שבגדול בחורף זה הכי מתבקש, לק כהה פשוט עושה לי את זה.


אז יש לי את כל הסיבות להתאהב ב-"Nein Nein Nein Ok Fine"!
ברוב התמונות ברשת (ויש המון) משום מה מציגים את הגוון שלו כאפור עם תת-גוון ירוק. במציאות לא הבחנתי לו ברמז קל של ירוק ובעיני מדובר בלק אפור כהה נטו, גוון נקי שבתאורות מסויימות נראה כמעט שחור.
מדובר בפורמולה משובחת, קרמית ונמרחת באחידות. בשתי שכבות מקבלים כיסוי מושלם ואחיד ובנוסף גם ברק מהמם שמשלימים עם שכבת מייבש. העמידות שלו ממש מפתיעה והלק החזיק עלי בצורה המושלמת 5 ימים, ללא ספק הישג בפני עצמו.
כשראיתי את "Nein Nein Nein Ok Fine" בפעם הראשונה ישר חשבתי על אחד הלקים הותיקים והאהובים שיש לי באוסף: "Kelly" של Zoya (תמונה). מדובר בשני לקים אפורים "מושחרים" שבגדול מה שמבדיל ביניהם הוא תת הגוון (הזויה עם תת-גוון כחול-סגול ו-OPI אפור קר נטו). אם רואים את ההבדל בבקבוק, על הציפורניים זה כמעט ולא מורגש, לכן אין צורך בשניהם.

מדובר ללא ספק באחד הלקים המשובחים שניסיתי לאחרונה ולמרות שבגדול אי אפשר להגיד שמדובר בגוון ממש מקורי או נדיר, אני מאוד אוהבת את הגימור המאוד גלוסי שלו ואת העמידות.

אהבתן את הלק? האם אתן כמוני, חובבות הלקים הכהים או שמתחברות יותר לגוונים הצבעוניים או פסטליים? שתפו!

גילוי נאות: הלק התקבל מהחברה. 

8 תגובות

  1. אני אוהבת גם בהירים וגם כהים, אני מניחה שזה תלוי מצב רוח. מאוד אהבתי את הגוון הזה...עד כדי כך שאני מרגישה שאני צריכה אותו. המממ...

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, תכלס למצב הרוח יש השפעה די גדולה על הבחירות של הגוונים, אבל לפעמים גם גוונים מסויימים יכולים לשפר את מצב הרוח :).
      אם אין לך לק אפור באוסף, מדובר ללא ספק באחד המשובחים שניסיתי ושווה את ההשקעה!

      מחק
  2. גוון כזה רק בחורף. בקיץ לא תתפסי אותי עם משהו כהה

    השבמחק
  3. אני דווקא התחברתי. אני אוהבת את הכהים בעיקר בסופש ללילות... :)

    השבמחק
  4. מאוד אוהבת לקים כאלו - כהים או מושחרים, אבל בעיקר בחורף...

    השבמחק
  5. אני כבר מלא זמן מחפשת גוונים שהם לאא שחורים אבל עדיין כהים מאוד, הצבע הזה מהמם לדעתי! בין אם פסטל או כהה - תלוי במצברוח ובעונה. אני אוהבת את כל הצבעים על הידיים שלי, ממש כולם.

    השבמחק
  6. גוון מושלם מבחינתי. אני מסוגלת להסתובב איתו בקיץ:)

    השבמחק
  7. אני דווקא חושבת שאני רואה בו איזשהו שמץ של ירקרקות.. קלה.. :)
    הוא בהחלט מזכיר את קלי. אני חושבתשויתרתי עליו והוא כבר לא באוסף הלקים שלי. הרבה זמן שלא הסתכלתי ברצינות על אוסף הלקים שלי, או התחדשתי ממש בלקים. מצב הקוטיקולות שלי לא משהו למרות שהוא קצת משתפר. ויחד עם זה יש חוסר חשק ללק ותסכול רק מלהסתכל על האוסף..
    קולקציית גרמניה לא הלהיבה אותי - שזה לא מפתיע ביחס למה שהרגע כתבתי.
    אבל אין ספק שמדובר על לק יפיפה, גם אם לא מקורי.

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.