SLIDER

ריגושים וחידושים עם Bourjois

מותג האיפור הפריזאי Bourjois כבר מזמן כבש את ליבנו ולרגש כל פעם מחדש עם השקות של מוצרים חדשים ומפתיעים ובפוסט הזה אציג מוצרים חדשים שיצאו למותג לאחרונה וגם מוצרים שניסיתי לראשונה מהליין הקבוע. השנה יש עוד סיבה למסיבה, כי המותג חוגג את יום ההולדת ה-150 (!!) להיווסדותו ולפי המגמה הנוכחית הוא כאן כדי להישאר לעוד שנים ארוכות, אז Joyeux anniversaire!


אתחיל דווקא מהמוצר החדש ונראה לי שהכי מסקרן של בורז'ואה: Bronzing Primer.
מאז שהתפרסמה הידיעה על יציאתה של קולקציית הקיץ "Summer on Riviera" והתחילו לצוץ תמונות מההשקות בחו"ל, היה זה ה-Bronzing Primer שתפס את כל תשומת הלב וגרם לכולנו להסתקרן האם מדובר ב"כפיל" ראוי לברונזר הקרמי המהולל של Chanel העונה לשם "Soleil Tan de Chanel" (או Bronze Universal לשעבר). בגלל שאין ברשותי את המוצר של שאנל מן הסתם לא אוכל להשוות ביניהם, אבל למי שתוהה, לפי רוב הסקירות שראיתי, לא מדובר במוצרים זהים או אפילו קרובים אחד לשני. מי שרוצה לקרוא על ההשוואה ביניהם, מוזמנת להציץ בשני הלינקים המצורפים (סקירה 1, סקירה 2).
למה אנחנו צריכות את המוצר הזה? לפי ההגדרה של בורז'ואה מדובר בבסיס איפור שיגרום לעור הפנים להיראות שזוף יותר וזוהר יותר, יאחד את גוון העור בגימור מאט. הוא מגיע במרקם מוס ובמבט הראשון נראה מאוד מרוכז, אבל בפועל מדובר במוצר מאוד קליל ואחרי הטישטוש הפיגמנט נראה דווקא מאוד עדין.
ניסיתי אותו בתור פריימר והנחתי מתחת למייק אפ הרגיל שלי (כרגע אני משתמשת ב-Colorstay של רבלון ומידי פעם מגוונת עם Healthy Mix של Bourjois). לא ראיתי הבדל מהותי ורק שינוי קל שבקלים בגוון המייק אפ לכיוון המעט יותר כהה. הפריימר לא תרם לעמידות המייק אפ.
אחרי שהגעתי למסקנה שבתור פריימר מדובר במוצר סופר מיותר, החלטתי לנסות אותו בתור ברונזר קרמי וליצור איתו הצללות עדינות, אחרי ההנחה של המייק אפ הנוזלי ולפני הפידור. בגלל שהמוצר הזה לא פיגמנטי ובגלל המרקם הקליל שלו, לא ניתן ליצור בעזרתו הצללות "חדות", אלא אם כן בונים את עוצמת הגוון בהדרגה, אבל זה בא על חשבון העמידות שלו ובמראה הפחות טבעי שנוצר כתוצאה של העמסת השכבות.
השיטה המוצלחת יותר לעבוד איתו היא לעבוד עם מברשת קבוקי רכה (כמו Buffing Brush של Real Techniques לדוגמא) בתנועות סיבוביות קלות ולפזר אותו על הנקודות הגבוהות בפנים (מצח, עצמות הלחיים, אף) כדי לגרום למראה של שיזוף טבעי עדין. הטכניקה הזאת שימושית עבורי כרגע, כי בקיץ אני תמיד בהירה יותר בפנים לעומת שאר הגוף שתופס צבע גם עם שימוש קבוע במקדמי ההגנה. בנוסף, לדעתי אפקט השיזוף יבוא לידי ביטוי בעיקר על עור בהיר ובגלל הפיגמנט היחסית חלש לא יראו את האפקט הזה על עור כהה או שזוף.
לדעתי ההייפ סביב ה-Bronzing Primer הוא קצת מוגזם מידי ולמרות שמדובר במוצר חמוד עם ריח שוקולדי ממכר, ואני חושבת שלא מדובר כאן בהברקה של ממש או במוצר שהוא must have בכל תיק איפור.
לפי מה שידוע לי, הקולקציה הזאת והברונזר בפרט לא צפויים להגיע לארץ. את שלי הזמנתי מאיביי (כאן) וניתן למצוא אותו גם ב-asos.com במחיר של 10 פאונד כולל משלוח (כרגע חסר במלאי). הכמות: 18 מ"ל

סמקים הם מוצרי הדגל של Bourjois, הרי הכל התחיל מה-Little Round Pots (סמקים אפויים באריזות קטנות ועגולות, סימן ההיכר של המותג). השנה הצטרפה סדרה חדשה של סמקי הקרם ב-4 גוונים שונים. הזמנתי את 03 Rose Tender שהיה נראה לי הכי פרקטי לשימוש היומיומי.
בהשוואה לסמקים האפויים, האריזה שלו יותר שטוחה ויותר קטנה. הפתיחה שופרה, כי אם בעבר היה זה כפתור פיצפון שלעתים היה נשבר, הפעם הלכו על מגנט שהרבה יותר נוח לשימוש.
הגוון שבחרתי הוא ורוד טבעי שמשתלב יפה עם כל מראה איפור. יש בו ניצנון קטן של שימר עדין באריזה, אבל השימר לא בא לידי ביטוי אחרי ההנחה על עור הפנים ורק נוטן גימור חי. יש לו ניחוח עדין של ורדים (כמו של הסמקים האפויים).
המרקם מאוד קרמי וסמיך, מזכיר את הסמקים הקרמיים של מאק, אבל בניגוד אליהם אחרי ההנחה הסומק של בורז'ואה פחות דביק. אני אוהבת להניח אותו באצבעות או עם מברשת Expert של Real Techniques.
הכמות יחסית קטנה, 2.5 גרם. מצד שני, אולי זה יהיה הסומק שאי פעם אצליח לסיים :) מאוד אהבתי אותו, וחבל שגם הסדרה הזאת לא צפויה לנחות אצלנו.
את שלי הזמנתי מאותו המוכר באיביי (כאן) וניתן למצוא את כל הסדרה גם ב-asos במחיר שווה יותר, 8 פאונד כולל משלוח.

תוספת חדשה לקולקציית המסקרות המרשימה של בורז'ואה היא 3 מסקרות צבעוניות מסדרת Volume  Glamour Max בגוונים של טורקיז, כחול וסגול.
הגוון הסגול הוא החביב עלי ביותר בין השלושה, למרות שבאופן כללי מסקרות צבעוניות הן לא כוס התה שלי.
יחסית למסקרה השחורה Volume Glamour Max, הצבעוניות מגיעיות בכמות מוקטנת של 6 מ"ל ואריזה שמזכירה יותא אריזת דוגמית או אריזת נסיעות. המברשת שמנמנה ורכה ובשילוב עם פורמולה עדינה יוצרת מראה ריסים טבעי ומאורך. הגוון שהיא מעניקה לריסים יוצא יחסית מעודן (משום מה ברגע שראיתי את האריזה חשבתי שאקבל סגול עם נוכחות ושמחתי לגלות שזה לא ככה). אפשר להשתמש בה לבד לקבלת אפקט עדין וריסים בגוון סגול כהה (עם תת-גוון כחול) או להניח אותה מעל מסקרה שחורה כדי לקבל אפקט יותר מעניין של סגול עמוק ומושחר. באופן כללי אני חושבת שהמסקרה הזאת בפרט ומסקרות צבעוניות למיניהן יתאימו יותר לבעלות ריסים עבים וצפופים ויחמיאו להן יותר וכמובן שגם צריך להתחבר לסגנון הזה באופן כללי.
המחיר המלא הוא 75 ש"ח, אבל שווה לחפש אותן במבצעים.

סוג האיילינר המועדף עלי הוא איילינר ג'ל. בעבר ניסיתי איילינר נוזלי עם אפליקטור שהיה מאתגר מאוד עבורי ומאז שגיליתי את ג'ל חיי קלים. איילינר בצורת טוש נראה במבט הראשון כמו מוצר שקל להסתדר איתו, הרי מה הבעיה לצייר קו ישר עם משהו שכל כך מזכיר עט, נכון? אז בבורז'ואה הכינו לנו איילינר לא שיגרתי שנקרא "Intuitive Liner", כי מדובר בטוש בעל 3 חודים שיעזרו להשיג קו שחור אחיד ורווי.
השימוש באיילינר הזה היה מאתגר עבורי, כי לעומת הג'ל הוא פחות סלחני לטעויות קטנות או אי דיוק וגם הגוון השחור-פחם שלו דומיננטי מאוד על העור והעיניים הבהירות שלי. 3 חודים עושים עבודה מעולה וחוסכים את הצורך בלעבור על אותו הקו מספר פעמים כדי להגיע לאחידות הרצויה, אבל הבעיה מתחילה כשמנסים ליצור את "הכנף"/"הפליק"/הסיומת המאורכת והחדה בקצה החיצוני של העין. זה אפשרי, אבל גוזל המון זמן ומאמץ, במיוחד עבור מישהי כמוני שעדיין לא צברה מספיק ניסיון עם איילינרים מסוגו באופן כללי.
לעוד חוות דעת על האיילינר הזה (וגם על המסקרה הסגולה) תציצו בפוסט של פיצ'ה ב-All my hobbies. 
המחיר: 105 ש"ח לפני המבצעים.

סדרה נוספת שהצטרפה לליין הקבוע של המותג היא סדרת הלקים "1 Seconde", שמבטיחה אטימות מלאה בשכבה אחת, יבוש תוך נשיה ותוצאה כמו של מניקור מקצועי.
הסדרה הזאת סיקרנה אותי וחיפשתי גוון יחודי שאין לי באוסף (משימה קשה בפני עצמה). בסופו של דבר הלכתי על מס' 22 "Turquoise Block", ירוק-טורקיז קרמי והוא לא איכזב.
המברשת שלו רחבה ושטוחה והקצה שלה מעוגל כך שנוח מאוד להניח את הלק בצורה מדוייקת בשורש הציפורן מבלי לגלוש מעבר לגבולות. בזכות הפקק המאורך והסיבים הקצרים והגמישים של המברשת, ההנחה של הלק מאוד נוחה וקלה לשליטה.
הפורמולה מצויינת וכמובטח קרמית ואטומה כבר בשכבה אחת שאפשר להסתפק בה ורק להניח את המייבש להשלמת המראה. היבוש כמובן לא לוקח שניה, אבל הוא די מהיר בשכבה אחת ובשכבה השניה הזמן זהה לכל לק אחר פחות או יותר. את המניקור שלי כן עשיתי בשתי שכבות (למרות שבסה"כ לא הייתי חייבת) והשלמתי את המראה עם המייבש "Seche Vite".
גוון הלק הזה מגניב לגמרי, הוא ירוק "טורקיזי" עם המון נוכחות ומושך תשומת לב ומחמאות. העמידות מצויינת גם היא, כ-4 ימים ללא קילופים ועם הגימור הגלוסי שלו. ההתנסות בלק הזה עשתה לי חשק לנסות גם גוונים נוספים בסדרה!
המחיר המלא: 45 ש"ח (את שלי קניתי ב-25 ש"ח). הכמות: 9 מ"ל.

ברונזר Delice de Soleil הוא הגרסה המוצלחת יותר של ברונזר "השוקולד" המפורסם של המותג.
הגוון שברשותי (מס' 14) הוא הכהה מבין שני הגוונים הקיימים, אבל בהנחה ביד קלה הוא נראה מאוד יפה ומחמיא.
למרות שבתוך האירזה רואים ניצנוץ קל של שימר עדין, עח העור מתקבל גימור מאט. המרקם מעולה, פודרתי וקל לטישטוש, ללא כתמים. בהשוואה לברונזר השוקולד, Delice de Soleil הרבה יותר מוצלח בעיני מבחינת המרקם ונוח מאוד לשימוש. המוצר מבושם בניחוח השוקולד הממכר שהופך את תהליך האיפור לכיפי במיוחד.
האריזה קצת מגושמת ומצורפת לו גם מברשת שטוחה שלפחות עבורי לא ממש שימושית בגלל הצורה שלה, למרות שהיא מאוד רכה ונעימה ואולי כן יכולה להיות פרקטית עבור מי שאין ברשותה מברשות איפור.
הגוון הוא "שוקולדי" כתמתם, יתאים בעיקר ליצירת אפקט שזוף של העור בפיזור עדין על נקודות הגבוהות של הפנים (עצמות לחיים והאף, מצח, סנטר) וקצת פחות מוצלח ליצירת הצללות.

מייק אפ "Healthy Mix" הוא אחד האהובים עלי בכל הזמנים ולאחרונה הוא עבר שינוי פורמולה ואריזה וכעת מגיע עם משאבה בצבע אדום. לאחרונה התחדשתי בעוד בקבוק מייק אפ וצירפתי לו גם את הקונסילר ואת הפודרה, גם הם מסדרת ה-Healthy Mix.
הגרסה החדשה של המייק אפ בעיני פחות מוצלחת מהקודמת וכרגע הוא מזכיר לי יותר את גרסת הסרום. אם בגרסה הישנה (עם הפקק השחור) גימור היה טבעי אבל נטה יותר לפודרתי ומאט, בגרסה החדשה הגימור יותר חי והמרקם ברגיש יותר לחותי. גם העמידות פחות טובה עבור בעלות עור מעורב/שמן, במיוחד בעונה החמה. אני עדיין מאוד אוהבת אותו, אבל הוא שמור כרגע לימי החורף.

גם פודרת ה-"Healthy Balance" האדומה מאוד נעימה ומשלימה את גימור המייק אפ מבלי להכביד. הגימור שלה לא מאט, למרות ההבטחות על האריזה, אלא גימור טבעי ועדין. בסדרה הזאת אין פודרה שקופה והגוונים הקיימים מקבילים לגוונים של המייק אפים, כך שקשה להתבלבל.

מקונסילר "Healthy Mix" היו לי ציפיות די גבוהות וחשבתי שבדומה למייק אפ הוא יהיה קרמי ולחותי. בפועל מדובר במרקם קצת בעייתי לשימוש באזור שמתחת לעיניים (השימוש העיקרי בקונסילר עבורי). הוא מתקבע לגימור מאט "פודרתי" שלא נראה הכי מחמיא באזור זה, גם אם העור חלק ומטופח כראוי עם קרם עיניים. בנוסף, סדרת הגוונים מאוד מצומצמת וכוללת 3 גוונים בלבד, שמתוכם 51 ו-52 (שברשותי) מאוד בהירים (על גבול הלבנים) ו-53 הוא בז' ניטרלי שיתאים יותר להסתרה של פגמים קטנים בעור הפנים מאשר לכיסוי כהויות מתחת לעיניים.

לסיום, אאחל שוב יום הולדת שמח למותג הותיק והצבעונית ושימשיך להפתיע ולחדש כל פעם מחדש!


גילוי נאות: מסקרה, איילינר וברונזר התקבלו לסקירה.

17 תגובות

  1. קודם כל אני אציין עד כמה אני מאוכזבת ששינו את הפורמולה של הלת'י מיקס האהוב עליי. כ"כ חבל!
    הברונזר הקרמי נראה מעניין דווקא. יכול להיות מוצר משלים נחמד לבהירות עור.
    הסמקים הקרמים נראים יאמי! טוב שיש את אסוס :)
    עם הליינר גם אני לא הסתדרתי, סתם מוצר גימיקי מיותר.... כנ"ל לגבי המסקרה הצבעונית...
    הלק מדליק! אני גם מחבבת את הלקים שלהם.

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני התאכזבתי ממנו, בעיקר מהשינוי בעמידות. שומרת אותו כרגע לימי החורף.
      ה-Bronzing Primer אכן יכול להיות מוצר משלים נחמד, פשוט לא כל כך אהבתי את ההתעסקות איתו והצורך בהוספה של שכבות כדי להגיע לתוצאה הרצויה. (עדיין מפנטזת על שאנל :)
      האיילינר מצא לו בינתיים בית חם, אני לא אוהבת טושים באופן כללי, מעדיפה בהרבה את הג'ל.
      הלק קטף מיליון מחמאות והפורמולה שלו מעולה!

      מחק
  2. אני מודה שהמוצרים שלהם כבר פחות עושים לי את זה אבל מתוך כל מה שהראית מסקרן אותי במיוחד הסומק הקרמי והלק בגוון המהמם :)[חבל רק שהעיצוב של הבקבוקים שלהם פחות אטרקטיבי אבל המברשת נראית ממש ממש נוחה].
    אחלה פוסט :)

    השבמחק
    תשובות
    1. סומק קרם שלהם מעולה, סמיך במידה הנכונה ופיגמנטי במידה הנכונה. אוהבת את ריח הורדים שלו!
      הלק הזה מציאה, גם מבחינת הפורמולה המעולה וגם מבחינת הגוון. יש שם גם כחול רוייל קרמי שאני זוממת עליו.

      תודה :)

      מחק
  3. את הסמקים הקרמיים הללו ראיתי כשהייתי לא מזמן באמסטרדם, אבל הם היו נורא יקרים שם משום מה אז לא קניתי. למרות זאת, הסטנדים שלהם היו תמיד יפיפיים ומעניינים! הברונזר הכי עניין אותי, עד שראיתי טסטר שלו והבנתי שהוא הרבההרבה יותר נוזלי מהמוצר של שאנל...
    חבל ששינו את הפורמולה של המייקאפ, הוא היה ממש ממש מוצלח, וכמוני כמוך, גם אני לא אהבתי את הקונסילר לאיזור העיניים - הוא ממש היה כבד מדי לשימוש באיזור הזה!
    תתחדשי על הכל :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הברונזר אכן די נוזלי, כמעט במרקם של פריימר רגיל. כנראה שלא יהיה מנוס משאנל :)
      הקונסילר יבש מידי לטעמי וגם מתקבע לגימור לא מחמיא. אולי לכיסוי נקודתי על עור הפנים הוא יהיה יותר מוצלח.
      תודה!

      מחק
  4. אני שמחה שלא התפתיתי לקנות את הברונזר, הוא נראה ממש בהיר עבורי (למרות שמי יודע, אולי עוד אתפתה).
    הסומק הזה נראה מעולה! אני רוצה כזה.... :)
    ההלתי מיקס סרום נהדר, והפודרה גם מסקרנת אותי...

    השבמחק
    תשובות
    1. הברונזר הזה טוב לדעתי רק עבור בהירות העור, בעיקר בגלל שהוא לא פיגמנטי כמו שהוא נראה באריזה.

      מחק
  5. סומק הקרם נראה מצויין ובחרת גוון טבעי שיהלום אותך מאוד. מכל המוצרים בעיני הכי מסקרן הוא הלק ואני שמחה שקלות ההחנה באה לידי ביטוי לא רק במראה אלא בחוויה, מבחינתי לק שמספיקה לו שכבה אחת זה מוצר לא פחות מגאוני! לא התלהבתי מאיילינר שלוש הנקודות ואת לא הראושנה שהתקשתה איתו בקצה... בנתיים אני אתך ואין כמו הג'ל!

    השבמחק
    תשובות
    1. סומק הקרם הזה לגמרי היה שווה את ההשקעה, הוא כיפי!
      הלק הזה מציאה, בא לי על עוד מהסדרה הזאת!

      מחק
  6. יש לי מעט מאוד ניסיון עם בורז׳ואה ולכן אין לי תובנות משמעותיות לתרום... אבל נהניתי מאוד מהפוסט, סקירה כייפית ומקיפה :)

    השבמחק
  7. הברונזר והסומק הקרמיים נראים טוב :)
    האייליינר לא היה כוס התה שלי, וגם לא המסקרה. את הברונזר אהבתי (אם כי הגוון שקיבלתי הוא הבהיר יותר).
    מאכזב שהם שינו את הפורמולה של ה-Healthy Mix :/

    השבמחק
    תשובות
    1. האיילינר קשה לעבודה ולדעתי צריך להיות ממש מיומנת עם טושים בסגנון הזה כדי להגיע לתוצאה טובה. לדעתי למסקרות הצבעוניות יש קהל משלהן, ויש גם מעטות שזה ממש יפה ומחמיא להן. אני לא מתחברת...

      מחק
  8. סגרת לי את ההתלבטות עם הברונזר הזה.
    אני "בסדר" עם האיליינר, הוא נוח לי לשימוש אבל זה אומר שאני מוותרת על הכנף שאני אוהבת.
    הלק מקסים! מתה על הגוון הזה...

    השבמחק
  9. הלק והסומק הקרמי הכי עשו לי את זה :-P (למרות שאני לא מרבה להשתמש בסמקים ודי חבל שהוא לא צפוי לנחות בארץ בקרוב.. אבל אולי אני עוד אחשוב על להזמין אותו ועוד כמה דברים מאסוס :-D ) ואני שידועה שתור מכורה ללקים בטוחה שבקרוב יהיו אצלי כמה גוונים מהסדרה. ולסיום גם אליי הקונסילר לא נחל הצלחה, אבל אני אנסה אולי הוא יעבוד על הפנים :-)

    השבמחק
  10. אני דווקא אהבתי מאוד את הקונסילר שלהם,עם הקורקטור של בובי בראון,מכסה את הכהויות שלי הכי טוב.

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.