SLIDER

מה לקחת למקלחת

אני בטוחה שלא רק אני שמעתי לא מעט פעמים במהלך חיי את המשפט הבא: "מה את עושה שם כל כך הרבה זמן?" אז הפוסט הזה מוקדש לכל מי שאין לה אף מקום פנוי בארנות ומדפי האמבטיה (כמוני) מרוב המוצרים ולכל מי שהמקלחת היומית חייבת להיות כיפית, מהנה וריחנית.

אתחיל מתגלית השנה, עבורי לפחות: "כפפות אמבטיה". קיבלתי זוג כפפות כאלו בתוך ערכת התנסות קטנה של The Body Shop ומאז זהו מוצר חובה עבורי. במקום להתעסק עם ספוגיות וליפות למיניהן, שמים את הכפפות על שתי הידיים, מוסיפים מעט מסבון הגוף ומעסים את העור בתנועות סיבוביות. הכפפות שיש לי יחסית רכות ונעימות, לא שורטות את העור ועדיין מצליחות לעשות גם פילינג עדין תוך כדי.
ניסיתי גם כפפות אמבטיה כאלו שרכשתי בביוטיקר תמורת סכום סמלי לגמרי וגם הן היו נהדרות, מה שכן הבד שלהן קצת יותר קשה ופחות רך למגע, לכן אם יש לכן עור רגיש ועדין כדאי לחפש אלטרנטיבה אחרת.


סבון הגוף האהוב עלי בתקופה הזאת הוא "פינוק" בניחוח מלפפון ומלון.
בתור חובבת מושבעת של מוצרים מבושמים, עדיף בריחות "טעימים" ופירותיים, תמיד מצאתי כאלו בארץ דווקא במותגים היוקרתיים יותר, לכן הופתעתי לגמרי לגלות סבון גוף של מותג עממי, במחיר עממי (כ-13 ש"ח ובמבצעים יורד עד כ-10 ש"ח) ובכמות ענקית של 700 מ"ל.
מבחינת הביצועים והמרכיבים, לא מדובר בתגלית גדולה, בסה"כ סבון נוזלי רגיל שעושה את העבודה ובגלל שמכיל SLS הוא עלול לייבש מעט את העור. אני אוהבת אותו בעיקר בגלל הניחוח המתקתק שלו ומאוד נהנית ממנו!

גם פילינג גוף הוא אחד ממוצרי החובה שלי במקלחת ואני משתמשת בו בערך פעמיים בשבוע לניקוי עמור יותר של העור. המוצר האהוב עלי בתקופה הזאת הוא הפילינג של Ahava.
דבר ראשון (איך לא) הניחוח, שלא ממש אופייני למוצרי "ים המלח" השונים. לי הוא ממש מזכיר ריח של מיץ תפוחים חמצמץ, למרות שב"אהבה" מגדירים אותו בתור ניחוח פרחוני.
הפילנג מגיע במרקם ג'לי סמיך ושקוף, עם גרגרים שקופים ואדומים (גרגרי אצה אדומה) וברגע שמתחילים לעסות אותו על העור הוא מקציף. הפילינג גם יחסית חסכוני ולא נדרשת כמות גדולה כדי לכסות את כל הגוף.
מדובר באחד הפילינגים המוצלחים שניסיתי עד עכשיו ובניגוד לשאר שלרוב קצת פחות "קרמיים" וצריך להעמיס כמות גדולה מהם כדי להגיע לתוצאה הרצויה ולהרגיש שזה עושה את העבודה, הפילינג של אהבה מצליח להיות קל לשימוש והניחוח לגמרי מוסיף לחוויה.
מחיר: 80 ש"ח (חפשו במבצעים) עבור 200 מ"ל

שיער
יום אחד, אחרי שדי התייאשתי בערך מכל מוצרי השיער שלי (בעיקר משמפו), החלטתי שאולי אני לא משקיעה מספיק וניגשתי לסניף הקרוב של רשת "דרך היופי" שמחזיקים מוצרים מקצועיים לשיער. בחרתי בשמפו של Saryna Key, מותג ישראלי, שמבוסס על חמאת שיאה ואמור גם להעניק נפח לשיערי הדק והנושר (לצערי).
השמפו המדובר מיועד לשיער דק, דליל וחלש ומבטיח לנקות את השיער ביסודיות, לשקם ולהזין וגם לתרום לנפח בזכות פרוטאין החיטה שהוא מכיל. עד כאן הכל נשמע נפלא, נכון?
כשרכשתי אותו, השיער שלי היה די ארוך ואחרי השימוש בשמפו הרגשתי שהוא גורם לשיער שלי להיות יבש יותר ממה שהוא, למרות שכביכול הוא עשה את העבודה בכל הקשור לניקוי. הרגשתי שיש לי צורך במוצרים נוספים כמו מסיכת לחות טובה לקצוות וגם שמן לשיער לאחר מכן, כדי שהשיער יראה חלק ומטופח. אחרי שהתייאשתי מהשמפו הזה לגמרי ובינתיים מצאתי אחד ממש מוצלח (כתבתי עליו כאן), חזרתי אליו לא מזמן כדי לתת לו הזדמנות שניה וגם לסיים אותו סוף סוף (שונאת לזרוק).
למרות שכרגע השיער שלי הרבה יותר קצר ממה שהיה אז, דעתי לא ממש השתנתה. השמפו הזה מייבש לי את השיער ואני לא ממש רואה את אפקט הנפח שהוא אמור להעניק. המסקנה: לא כל מה שיקר, עובד.
מחיר: 90 ש"ח עבור 500 מ"ל.
.P.S: המשאבה ממש נוחה!

אחת המסכות לשיער שממש אהבתי בתקופה האחרונה וכבר הספקתי לסיים אותה היא Hair Balm על בסיס יין של Manufaktura שקניתי בחנות המותג בפראג.
המסכה די סמיכה, בצבע ורוד ובניחוח מתוק שגם נשאר על השיער אחרי ששוטפים אותה. מניחים אותה על כל אורך השיער, ממתינים כמה דקות (שבזמן הזה אני אוהבת להסתבן או להשתמש בפילינג) ושוטפים היטב. היא גורמת לשיער שלי להיות חלק ומבריק וכמעט ומבטלת שימוש בשמן לשיער או בסרום. אני לא ממש יכולה להעיד אם היא אכן תרמה לשיער להיות חזק/בריא יותר, אבל ללא ספק מבחינת המראה החיצוני היא לגמרי עושה את העבודה.
ככל הנראה בביקור הבא בפראג אצטרך להצטייד באספקה יותר גדולה של המסכה ובחבל שלא ניתן לרכוש את המוצרים של מנופקטורה און-ליין.

עוד מסכת שיער מוצלחת שניסיתי לאחרונה היא מסכת ההזנה של ד"ר פישר, שמיועדת לשיער רגיל עד יבש.
המסכה שייכת לסדר צמחי המרפא של המותג, ורדים וחלב רימונים. היא מבטיחה להעשיר את השיער בלחות, להעניק לו ברק ומראה "חי".
השתמשתי במסכות לשיער של ד"ר פישר מסוגים שונים בעבר ואף פעם לא התאכזבתי. למרות שמדובר במוצר יחסית לא יקר ונגיש, שגם לרוב מגיע באריזת חיסכון גדולה, המסכות האלו, כולל הנוכחית, לגמרי עושות את העבודה.
בגלל שכבר מזמן ויתרתי על שימוש במרכך השיער, כי שמתי לב שהוא מגביר את הנשירה שלי, מסכת שיער היא המוצר המועדף עלי כרגע לשימוש על הקצוות. המסכה של ד"ר פישר "ורדים וחלב רימונים" נותנת יופי של תוצאה והשיער קל יותר לעיצוב וסירוק, חלק יותר וגם מבריק יותר. בנוסף, יש לה ריח מתוק ופירותי שאני מאוד אוהבת. הדבר היחיד שחייבים להקפיד עליו הוא לשטוף אותה היטב, אחרת מגיעים לאפקט ההפוך ושיער שלא נראה נקי ורענן.
האריזה שלה ענקית ומכילה 450 מ"ל, כמות שתספיק להמון המון זמן.
מחיר: 39 ש"ח.

גיליתי לכן את סודות המקלחת שלי, עכשיו תורכן לספר מה הם המוצרים המנצחים שלכן בתקופה הזאת ו"מה אתן עושות שם כל כך הרבה זמן"! בינתיים שיהיה שבוע נפלא ובפוסט הבא צפויה לכן הפתעה נעימה!

גילוי נאות: הפילינג של אהבה והמסכה של ד"ר פישר התקבלו לסקירה

6 תגובות

  1. אמבטיה זה לגמרי פינוק :) אצלי זה במיוחד האמבטיות בסופ"ש :)
    כפפות האמבטיה נראות אדירות לגמרי! :) בקפיצה הבאה לאזור שיש בו ביוטיקייר אבחן את העניין :)
    הסבון הזה של פינוק הוא בריח ממש כיפי, אבל הוא בהחלט מייבש את העור :( עברתי להשתמש בתחליבים של הוואי, ומאז העור שלי ואני ביחסים טובים.

    השבמחק
  2. איזה פוסט כייפי :)
    מבין כל המוצרים ניסיתי רק את המסכה של ד"ר פישר וגם בשבילי היא טובה :) באופן אישי אני פחות אוהבת להשתמש במסיכות ומעדיפה מרככים, מצד שני למרכך יש פחות אפקט של ברק והזנה

    השבמחק
  3. אני כל כך מבינה אותך... אני לגמרי בחורת פינוקים במקלחת!!!
    גם אני אוהבת את הסבון של פינוק, הוא במרקם נעים וריח קליל ומעולה!!
    סיקרנת אותי לגבי המסכה מפראג.... בדקת אם יש באיביי?

    השבמחק
  4. לנסיעות אני תמיד לוקחת כפפה ועכשיו נתת לי רעיון לקנות עוד אחת ולהשתמש בהן בו זמנית!

    השבמחק
  5. נתחיל בזה שאני גם משתמשת עם הסבון הזה של פינוק עכשיו, ואני מאוד אוהבת את הריח. אני כל הזמן משנה סבונים, כל הזמן במירוץ אחרי המוצר המצליח. עד כה, מה שעובד טוב עבורי הם מסכה של פנינה רוזנבלום ומרכך של פנטן שפותחים לי את הקשרים בקלות.

    השבמחק
  6. נאמ נאמ... מקלחת! כמה שזה כיף!
    הכפפות ממש חמודות, אחלה של פתרון.
    אני ממש אוהבת את הפילינג הזה של אהבה, הוא מנקה לי את העור בצורה מושלמת:)

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.