SLIDER

מותג טיפוח חדש: Iconix

לאחרונה הושק בארץ מותג טיפוח חדש, "אייקוניקס". ההשקה המושקעת התקיימה ב"קומה הרביעית" בדרום תל אביב, מקום מהמם ומפתיע בהתחשב בנוף המקומי.
"מעבדות אייקוניקס" הוקמו ב-2002 על ידי בני הזוג רוני וענבל גולדשטיין", שלאחר שנים של עבודה והיכרות מעמיקה עם תחום הקוסמטיקה, חברו למעבדות ביו-טכנולוגיה מובילות בפריז כדי להגשים חלום: לבנות מותג קוסמטיקה יוקרתי וחדשני.   מותג שיבוסס על הטכנולוגיה המתקדמת, על חומרים איכותיים ויתן מענה אולטימטיבי לצרכיהן של נשים בשלות. לאחר 10 שנות פיתוח, השאיפה לשלמות מימשה את עצמה בסדרת הביו-טק של החברה". 

5 תגובות

איפור יוקרתי מול עממי

הרעיון שמאחורי הפוסט הזה שייך לבלוגרית השכנה, "איפורומניה". אהבתי את הרעיון של הפוסט, שבו הופיעו 2 מראות איפור, אחד שנוצר נטו עם מוצרים מחברות ה-High End (יוקרתיות ומקצועיות) והשני בעזרת מוצרי ה-Drugstore ("עממיים) והשאלה שנשאלה היא האם "יוקרתי" הוא שווה ערך לאיכותי וההיפך. אני חושבת שהתשובה שלי לא תחדש לכן הרבה, במיוחד למנוסות יותר: לדעתי נכון להיום ניתן למצוא מוצרים מאוד איכותיים במותגים "העממיים" באותה מידה שניתן למצוא מוצרים עם ביצועים בינוניים במותגי היוקרה וההיפך.
בשני מראות האיפור שתראו השתמשתי בגוונים וטקסטורות דומות, אבל לא מדובר בגוונים "כפילים" (dupes).

המראה הראשון שאציג נוצר כולו בעזרת מוצרי ה-High End.

31 תגובות

הבשמים של Lanvin

"ב-1889, בזמן שבנו את מגדל האייפל, מישהי בנתה היסטוריה, היסטוריה של אופנה"

למותג האופנה הצרפתי Lanvin יש היסטוריה ארוכה ומפוארת שמתחילה בסוף מאה ה-19. Jeanne-Marie Lanvin, מייסדת המותג, נולדה ב-1867 בפריז, במשפחה עניה ומרובת ילדים. היא התחילה את הקריירה בעולם האופנה כבר בגיל 13 כאשר עבדה בתור שליחה בחנות כובעים ובהמשך גם למדה את מלאכת יצירת הכובעים בברצלונה ובגיל 22, בשנת 1889, נפתחה חנות הכובעים בבעלותה.


המוזות ומקורות ההשראה של ג'אן לנוון תמיד הבת שלה, Marie-Blanch Marguerite, ואת זמנה הפנוי היא הקדישה לעיצוב ותפירה של תלבושות עוברה, עד שלאט לאט התחילה גם לקבל הזמנות לבגדי ילדים בעיצובה ובהמשך התחילה לעצב קולקציות של בגדי ילדים ולמכור אותן בחנות. לנוון למעשה חוללה סוג של מהפכה בכל מה שנוגע לאופנת הילדים והנוער, כי בתקופה ההיא נהגו לתפור בגדי ילדים על בסיס תבניות התפירה של המבוגרים, לעומת העיצובים של לנוון שנתפרו במיוחד עבור הילדים ועל בסיס תבניות תפירה נפרדות.

8 תגובות

טיפוח העור מסביב לעיניים

העור מסביב לעיניים בכלל ובמיוחד העור מתחת לעיניים שונה מעור הפנים ולכן דורש התייחסות מיוחדת בכל הנוגע לטיפוח והטיפול בו. אפשר לדון בנושא הזה לנצח, אבל אני חושבת שחייבים להסכים לפחות על דבר אחד: טיפול וטיפוח נכונים של העור באזור העיניים יעזרו לתחזק ולשמר את המראה הצעיר ולדחות את הופעת הקמטים וצרות אחרות בהמשך.

לפני שאפרט על מוצרי הטיפוח השונים לאזור העיניים שאני משתמשת בהם בתקופה הזאת, רציתי לציין כמה עובדות על העור מסביב לעיניים:
1. העור מסביב לעיניים כמעט פי 10 דק יותר ועדין יותר בהשוואה לעור הפנים, לכן הוא דורש טיפול הולם. ההתעסקות המוגזמת עם העור העדין הזה, כמו מתיחות (בעת הנחת האיילינר לדוגמא) או שיפשוף מוגזם (בעת הסרת האיפור או בכלל) עלולים לגרום לקמטוטים.
2. העור באזור העיניים נטול בלוטות שומן, לכן, ללא קשר לסוג עור הפנים, הוא נוטה ליבש. מכאן באה החשיבות של הטיפוח בעזרת המוצרים הנכונים שמיועדים לאזור הזה.
3. האזור מסביב לעיניים מלא ברשת צפופה של קפילרות (כלי דם קטנים) וככל שהעור דק יותר (בגלל גנטיקה או בגלל הגיל) זה גורם לאזור הזה לקבל גוון כחלחל-סגלגל, מה שנקרא "הכהויות", וככל שהעור יותר דק והעיניים יותר שקועות כך התופעה בולטת יותר. מלבד הגנטיקה, יש עוד הרבה גורמים שעלולים להחמיר את התופעה, ביניהם הגיל (הקפילרות מתחילות "לדלוף" והנוזל שמצטבר גורם להחמרה במראה הכהות), מחסור בשינה, מחסור בויטמינים ותזונה לקויה, שינויים הורמונליים, אלרגיות, חשיפה לשמש ועד.
4. בגלל שלושת העובדות הקודמות ובגלל האופי העדין של העור מסביב לעיניים, יש לאזור הזה נטיה להיות יותר מושפע מהגורמים הסביבתיים וגם ממצב הבריאותי שלנו, ומהסיבה הזאת גם להראות את סימני הגיל מוקדם יותר מהצפוי.

17 תגובות
© Stars of Alex • Theme by Maira G.