SLIDER

הדרכת איפור לאירוע

היום אני רוצה לשתף אתכן באיפור שעשיתי לאירוע. ביומיום אני פחות "צבעונית" ולרוב מעדיפה גוונים ניטרליים על סקלת החומים. הפעם החלטתי לגוון וללכת על איפור עיניים עם נגיעה של צבע, שיקפיץ את הלוק. צילמתי את כל השלבים של האיפור וגם את המברשות, מקווה שתהנו!

ברוב המקרים אני מתחילה את האיפור מאיפור העיניים, במיוחד כשמדובר בעבודה עם צלליות צבעוניות/כהות או צלליות בתפזורת, ומסיימת עם איפור הפנים.

איפור העיניים

21 תגובות

Zoom In: המייק אפ החדש של בובי בראון

בבובי בראון, מותג האיפור המקצועי והיוקרתי באחד, לא נחים לרגע וממשיכים לחדש ולהגידל את ליין האיפור שלהם. הפעם הצטרף לו מייק אפ חדש שמגיע באריזה קומפקטית ושונה מכל מה שהכרנו עד עכשיו. הוזמנתי לחנות המותג בקניון רמת אביב להתאמה של המייק אפ החדש ואני כאן כדי לספר לכן על החוויה!
לפני שמניחים מייק אפ, חייבים להכין את העור בצורה נכונה כדי להגיע לתוצאה טובה. בבית, התהליך מתחיל משימוש בסבון פנים טוב שמתאים לסוג העור שלכן וממשיך עם קרם הלחות וקרם העיניים. בחנות של בובי בראון דואגים להכין את העור בעזרת סדרת הטיפוח המיוחדת של המותג.

3 תגובות

מעשה בלק לבן: "Funny Bunny" של OPI

כשהגיע לידי לק לבן, התסכלתי על הבקבוק וחשבתי לעצמי שככל הנראה מדובר כרגיל בעוד גוון חלבי חצי שקוף משמים שלא ישאר על הציפורניים שלי יותר מיום אחד במקרה הטוב. אז חשבתי...
כנראה שלא סתם "Funny Bunny" של OPI הוא אחד הלקים הלבנים הפופולריים של המותג, כי אני יכולה להגיד באופן רשמי שאני מכורה!

16 תגובות
© Stars of Alex • Theme by Maira G.