SLIDER

שגרת טיפוח שלי (חלק 2)

לא קל ולא פשוט לסקור את המוצרי הטיפוח לעור, כי בסופו של דבר כל אחת והשילוב המנצח שלה ולצערי אין נוסחה מיוחדת לשיגרת טיפוח מולשמת ואוניברסלית, שתתאים ותעבוד לכולן. היום אשתף אתכן במוצרי הטיפוח שלי, שאת חלקם סיימתי וחלקם משמשים אותי כרגע על בסיס יומיומי. לא כולם מושלמים ולא כולם עומדים בהבטחות שלהם ומצד שני יש כמה מנצחים מבחינתי, בכל מקרה אנסה להרחיב גם על היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם. 

אתחיל משיגרת הניקוי

סבון פנים הוא מוצר חובה! כדי לתחזק עור חלק ונטול "הפתעות" לא נעימות, אני משתמשת בסבון הפנים שלי בערב ומסירה בעזרתו את איפור הפנים וגם בבוקר, כדי לנקות את העור משאריות של מוצרי הטיפוח ולהכין אותו לקרם הלחות שיבוא לאחר מכן. 

את הסבון של Lavera הכרתי בזכות חברה שגרה בגרמניה והביאה לי אותו במתנה.

לא הכרתי את המותג לפני כן וכהרגלי עשיתי קצת שיעורי בית וגיליתי מותג מסקרן ואיכותי, עם היסטוריה של 25 שנה. 
פירושה של המילה "lavera" מלטינית הוא "האמת"/"the truth והשם הזה נבחר למותג בתור המשקף של הפילוסופיה שלו. החברה מייצרת מוצרי טיפוח למבוגרים ולתינוקות, מוצרי איפור, מוצרי הגנה מהשמש, מוצרי טיפוח לשיער שמבוססים על מרכיבים טבעיים ועומדים בסטנדרת ה-BDIH, המחמיר ביותר כדי להיקרא "Certified Natural Cosmetics". לוורה משתשים בחומרי גלם ממקור צמחי, המוצרים אינם מכילים פרבנים, צבעים מלאכותיים, מלחים (SLS), חומרים מבשמים שמופקים באופן סינטטי, שמן מינרלי ונגזרותיו. המותג מוגדר כ-Vegan (לא מבצע ניסויים בבעלי חיים). עוד עובדות מעניינות על המותג ניתן למצוא כאן


10 תגובות

הגרלה! (כי בא לי לפנק)

ההגרלה הסתיימה! תודה רבה לכל המשתתפות!


החלטתי לערוך הגרלה (כי מזמן לא הייתה כאן אחת) ולפנק את אחת מקוראות הנפלאות של הבלוג בחבילת פרסים מפנקת! כל ההוראות על ההשתתפות יופיעו בסוף הפוסט!
אחת מכן תוכל לזכות ב:

46 תגובות

מה לקחת למקלחת

אני בטוחה שלא רק אני שמעתי לא מעט פעמים במהלך חיי את המשפט הבא: "מה את עושה שם כל כך הרבה זמן?" אז הפוסט הזה מוקדש לכל מי שאין לה אף מקום פנוי בארנות ומדפי האמבטיה (כמוני) מרוב המוצרים ולכל מי שהמקלחת היומית חייבת להיות כיפית, מהנה וריחנית.

אתחיל מתגלית השנה, עבורי לפחות: "כפפות אמבטיה". קיבלתי זוג כפפות כאלו בתוך ערכת התנסות קטנה של The Body Shop ומאז זהו מוצר חובה עבורי. במקום להתעסק עם ספוגיות וליפות למיניהן, שמים את הכפפות על שתי הידיים, מוסיפים מעט מסבון הגוף ומעסים את העור בתנועות סיבוביות. הכפפות שיש לי יחסית רכות ונעימות, לא שורטות את העור ועדיין מצליחות לעשות גם פילינג עדין תוך כדי.
ניסיתי גם כפפות אמבטיה כאלו שרכשתי בביוטיקר תמורת סכום סמלי לגמרי וגם הן היו נהדרות, מה שכן הבד שלהן קצת יותר קשה ופחות רך למגע, לכן אם יש לכן עור רגיש ועדין כדאי לחפש אלטרנטיבה אחרת.

6 תגובות
© Stars of Alex • Theme by Maira G.