SLIDER

חודש ללא איפור (פוסט אישי)

ישנם רגעים בחיים שחייבים לעצור ולעשות שינוי וזה אף פעם לא קל..
הפוסט הזה מוקדש לנושא הדימוי העצמי והיכולת שלנו לקבל את עצמנו כפי שאנחנו, ללא מסכות. 
התחלתי להתאפר בגיל יחסית צעיר בגלל שמאוד נמשכתי לזה ואני חושבת שגם בגלל שלא הייתי לגמרי בטוחה אם אני יפה וניסיתי לשפר את המראה שלי בשאיפה לאידאל יופי כלשהו. עם הזמן האיפור הפך לחלק בלתי נפרד ממני ובגיל בוגר יותר אהבתי לראות את עצמי מאופרת מאשר טבעית ללא איפור. יותר מזה, הייתי גם די מושפעת מהסובבים ואם במקרה לא הייתי מספיקה להתאפר הייתי מקבלת הערות בסגנון של "מה קרה לך?" או "את חולה היום?" או "אולי תתאפרי קצת, את נראית לא משהו" וכו' ולקחתי את זה די קשה. 

20 תגובות

סקירת מוצרי טיפוח לעור הפנים

כידוע, בלתי אפשרי לגבש דעה לגבי מוצר טיפוח כלשהו מבלי להתנסות בו תקופה ממושכת. מכאן תמיד מתחיל הקושי שלי בלכתוב פוסטים מהסוג הזה, כי יש לא מעט מוצרים אבל מצד שני חייבים לשמור על העור ולהתמיד בשגרה מסויימת כדי שלא נפגע בו. ההתנסות היא ממושכת וגם חוות הדעת לא תמיד חד משמעית, כי אני כותבת את החוויה האישית שלי ובו זמנית גם חושבת עבור מי מומלץ/לא מומלץ מוצר כזה או אחר. לכן ברוב המקרים לא תהיה כאן המלצה גורפת או קטילה מוחלטת של המוצרים ואני מקווה שהפוסט יהיה מועיל!

מזמן רציתי לנסות את סבון הפנים של La Roche Posay לעור שמן מסדרת Effaclar המוצלחת ואחרי שלא מצאתי "דיל" שווה בבתי המרקחת בארץ, עשיתי הזמנה מאתר eChemist והוא עלה כ-11 פאונד.

3 תגובות

סיפורי שיער (חלק 2)

אחרי אינספור ניסיונות מוצלחים וכושלים, הגעתי למסקנה שהבחירה של מוצרי טיפוח בסיסיים לשיער היא הכי קשה עבורי. יותר מזה, אני חושבת שעוד לא מצאתי שמפו שיכולתי להגיד שמתאים לי מכל הבחינות ואוכל להתמיד ולהשתמש בו באופן קבוע. מאותה הסיבה קשה לי גם לכתוב על מוצרי שיער, אבל מצד שני אולי כן אוכל לתרום קצת מהניסיון שלי ולעזור בבחירה בפעם הבאה שמישהי תעמוד מול סטנד עמוס ולא תדע במה לבחור. אז בואו נצלול לעולם של שמפו ומסכות לשיער!

4 תגובות
© Stars of Alex • Theme by Maira G.