SLIDER

היכרות עם מוצרי טיפוח טבעיים מבית לבנה | Levana by Nature

אם היו שואלים אותי איך נראה העולם האידאלי שלי, רוב הסיכויים שהייתי מדמיינת את עצמי מתעסקת בתחום האיפור והטיפוח, מעצבת אריזות מגניבות, בוחרת ניחוחות, משלבת צבעים, בקיצור יוצרת ונהנית. האידאל הוא שאיפה תמידית ואני מקווה שיום אחד אגיע למצב שאתעסק אך ורק במה שאני הכי אוהבת, אבל בינתיים אני נהנית מהתהליך. כשפנתה אלי נציגת החברה והציעה להתנסות במוצרים הסתקרנתי מאוד ואחרי שביקרתי באתר של לבנה הבנתי שמדובר לא רק במוצרים שרוב הסיכויים שאוהב ואהנה מהם, אלא גם בהשראה שאפשר לשאוב ממייסדת המותג, לבנה פרידמן.
העובדה שכל המוצרים של "Levana" מבוססים על חומרי גלם טבעיים ואורגניים (שמנים צמחיים, שמנים ארומטיים וצמחי מרפא מתוצרת מקומית ותוצרת צרפת) הופכת את ליין המוצרים שלה למאוד אטרקטיבי בעיני. ואם נחזור רגע לעולם האידאלי, הייתי רוצה לראות איך נוצר הקסם, איך יוצרים את התערובות ומערבבים חומרים ואז מוזגים אותם לתוך הצנצנות והבקבוקים. המבחר מרשים ומציע מוצרי טיפוח לעור הפנים (לפי סוגי העור), מוצרי טיפוח לאם ולתינוק, מוצרי טיפוח לגוף ומוצרים טיפוליים (כמו טיפות אף או משחה לצלקות לדוגמא).

בחרתי להתנסות דווקא במוצרים היותר מאתגרים, מי פנים וקרם פנים שמיועדים לעור רגיל עד מעורב. למה מאתגרים? כי כדי להתרשם ממוצרים אלו בצורה הטובה ביותר דרושה התנסות ממושכת, בתנאי שהמוצר אכן מתאים ועושה טוב לעור שלי. בסנוף, הכי קשה בעיני זה לתאר ולסקור מוצרי טיפוח והסקירה תמיד מאוד סובייקטיבית. 


מים הידרוקסיליים הם מי פנים המבוססים על מיצוי מימי של צמחי הגרניום בשילוב שמנים ארומטיים (גרניום רוז, לבנדר ורה) ומיועדים לניקוי עור הפנים וגם הענקת לחות וריכוך העור.
מי הפנים מגיעים בבקבוק מזכוכית כהה בכמות של 100 מ"ל. הנוזל עצמו שקוף לגמרי ובעל ניחוח צמחי, אבל לא מהסוג "החריף", אלא נעים ומתקתק. אני משתמשת בהם בוקר וערב להשלמת הניקוי של העור, מניחה כמות סבירה על פד צמר גפן ומפזרת בעזרתו על עור הפנים והצוור. המוצר הזה מפתיע ביכולת שלו להתמודד עם שאריות האיפור אחרי ההסרה עם סבון פנים ובנוסף גם עוזר להחזיר את הלחות לעור, מאוד מלחלח וגורם לתחושה נעימה. בבוקרהוא עושה עבודה נפלאה בהכנת העור ומהווה בסיס טוב לקרם הלחות.

קרם לחות לעור מעורב מבטיח להזין את עור וגם לטפל בבעיות האופייניות לסוג עור זה כמו אודם, שמנוניות יתר ונקבוביות פעורות.
המרכיבים: קרם בסיס טבעי, שמן קלנדולה אורגנית, שמן קומפרי אורגני, שמן היפריקום אורגני ושמן אכילאה אורגנית. מכיל שמנים ארומטיים אורגניים : קמומיל כחול, קמומיל רומן, לבנדר ורה, גרניום ולבונה
מאוד אהבתי את האריזה הקלה שמצויידת במשאבה נוחה שמאפשרת שליטה טובה על כמות הקרם שמוציאים. מבחינת המרקם הוא מרגיש לגמרי כמו כל קרם לחות אחר וכל השוני הוא במרכיבים בלבד, כלומר, אם לא הייתי קוראת את רשימת המרכיבים לא הייתי מנחשת שמדובר במוצר מרכיבים טבעיים/אורגניים. הניחוח הוא צמחי טיפוסי, מעט מריר, אך לא דומיננטי מידי ולא משתלט. הקרם מחליק על העור וכמות לא גדולה (שליש לחיצה בערך) מספיקה לכל הפנים. המרקם יחסית סמיך ואחרי ההנחה עדיף להמתין כ-5 דקות עד שהקרם יספג, אחרת מרגישים שהוא מעט שומני. הגעתי למסקנה שבמקרה של הקרם הזה מינון נכון הוא שם המשחק, כי ברגע שמשתמשים בכמות מינימלית לכיסוי מלא של עור הפנים, כך האפקט שלו טוב ונכון יותר ואם מעמיסים כמות גדולה מידי זה גורם למראה מעט שומני. הוא לא מכביד ומצליח ללחלח ולטפח את העור שלי בצורה נפלאה, לא גרם לשום רגישות ומשתלב טוב כבסיס למייק אפ. אני משתשמת בו בוקר וערב ובשילוב עם מי הפנים. ממליצה בחום לבעלות עור מעורב, בעלות עור שמן לדעתי יהנו יותר ממוצר מעט יותר קליל עם אפקט מאט. 

את המוצרים של "Levana" ניתן להשיג דרך האתר, שם תוכלו גם למצוא את כל המידע והמחירים. 
מבחינתי מדובר בתגלית מופלאה ואני מאוד סקרנית לנסות מוצרים נוספים בהמשך וגם לראות את המותג מתפתח ומרחיב את ליין המוצרים. ספרו לי גם מה דעתכן!


גילוי נאות: המוצרים שהצגתי נשלחו לסקירה

2 תגובות

  1. נראה מעניין, במיוחד קרם הלחות לעור מעורב. אני אוהבת תכשירים המגיעים באריזה עם משאבה!

    השבמחק
  2. המוצרים ממש מסקרנים! את שניהם אני אשמח לנסות

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.