SLIDER

Zoom In: Nuxe "Reve de Miel"

למרות שמדובר במותג טיפוח ותיק ומכובד, עד לא מזמן הוא לא זכה לחשיפה גדולה בארצינו וחבל שכך. אני מרגישה שבכל הנוגע למותגי הדרמו-קוסמטיקה (אלו שנמכרים במחלקה נפרדת בפארמים או רק בבתי המרקחת) המוצרים המעולים לרוב לא זוכים לפרסום מספיק טוב ומתפספסים בין אלו שמנצנצים אלינו מכל פרסומת בטלויזיה או במגזינים.
על Nuxe, מותג טיפוח צרפתי ותיק, שמעתי בהזדמנויות רבות, אבל אף פעם לא ניסיתי את המוצרים. אני לא יודעת אם הם לא היו זמינים כאן או שפשוט לא הייתי מודעת לכך שיש להם 2 מדפים צנועים במחלקת הדרמו קוסמטיקה. בכל אופן, מדובר במותג ותיק ומכובד, בעל מעבדות עצמאיות למחקר ופיתוח המוצרים שעד היום נרשמו לזכותו 45 פטנטים. ליין מוצרי הטיפוח של המותג מחולק ל-9 סדרות יעודיות, אבל בארץ ניתן להשיג רק את חלקן. אחת מהן היא סדרת Reve de Miel ("חלום של דבש" מצרפתית) שמיועדת לעור יבש ובאה לעזור על שמירת הלחות בעור, לסייע בחידוש, הרגעה ושיקום בעזרת המרכיבים החיוניים כמו חמאת שיאה, שמן קוקוס, דבש, שמן מקדמיה ועוד. היום אסקור 2 מוצרים מתוכה.

הראשון הוא קרם לחות "Ultra Comfortable Face Cream" לעור יבש. 
הקרם מגיע בצנצנת פלסטיק קלילה ופשוטה, אטום בנייר כסף ששומר על סטריליות של המוצר עד הפתיחה הראשונה.

אין תגובות

בישום: לו ולה

חג הפסח בפתח וזה אומר שהגיע הזמן לפוסט בישום חדש ועדכני והפעם בחרתי להציג בפניכן את הבשמים המומלצים שלי גם לנשים וגם לגברים. 

בשבילה:

Roberto Cavalli - Paradiso
הבושם החדש של קוואלי הצליח להפתיע אותי לגמרי!
אני מודה שככל הנראה אם לא הייתי מקבלת אותו לסקירה, לא הייתי מגיעה אליו לבד בפארם, כי אני פחות מתחברת לסגנון של המותג עצמו (לדוגמא, הביגוד, המשקפיים וכו'), לכן לא ציפיתי לגלות ניחוח עדין ומרענן שכל כך אתחבר אליו!

2 תגובות
© Stars of Alex • Theme by Maira G.