SLIDER

ריגושים וחידושים עם מוצרי Pupa

Pupa הוא אחד ממותגי הדראגסטור האהובים עלי עם ליין מוצרים רחב ביותר, איכות מצויינת ומחירים נוחים.
המייק אפ החדש "Made to Last" כשמו הוא מייק אפ עמיד בעל כיסוי טוב (בינוני עד גבוה) עם גימור מאט טבעי. הוא נטול שומן ואינו מבושם ומגיע עם מקדם הגנה SPF30.
הוא מגיע בבקבוק זכוכית די כבד ומצוייד במשאבה מאוד נוחה שמוציאה כמות מאוד מדודה ללא בזבוז מיותר של המייק אפ. למרות שהוא נטול שומן, המרקם מרגיש מאוד קרמי וחלקלק הודות למרכיב הסיליקון שמאפשר הנחה זריזה ואחידה מאוד. הכיסוי הוא בינוני טוב שניתן לבנות בהדרגה לכיסוי כמעט מלא. הוא אכן שומר על מראה עור טבעי ללא אפקט "המסכה" ומבלי להכביד על התחושה. ברגע שמתקבע, אינו דביק למגע ומרגיש נעים, אבל כן דורש פידור וקיבוע כדי לשמור על מראה המאט במהלך היום. העמידות מצויינת ובינתיים כשאנחנו לא בשיא החום של הקיץ הוא לא דורש ממני תיקונים או פידור במהלך היום, נשאר שלם ואחיד במהלך כל היום ללא ברק שומני. מדובר באחד המייק אפים המוצלחים והמומלצים שניסיתי לאחרונה!
הליין כולל 13 גוונים. אני משתמשת במס' 1 שאמור להיות הבהיר ביותר, אבל התגלה ככהה בטון אחד מגוון העור הטבעי שלי כך שהתחלתי להשתמש בו רק כשתפסתי מעט צבע בשמש.
המחיר: 80 ש"ח (30 מ"ל)

טרנד שפתוני המאט הנוזליים עדיין איתנו ולא פסח גם על פופה שהשיקו לאחרונה את "I'm Matt Lip Fluid"
הסדרה כוללת 12 גוונים, כאשר כולם מגיעים באריזת טיובה כסופה ואת הגוון ניתן לראות רק ב"חלון" הקטן בצורת שפתיים. המרקם שלו קליל ביותר ועם זאת רווי בפיגמנט, כך שההנחה שלו מהירה ונוחה מאוד, ללא צורך בהעמסת שכבות. הגימור קטיפתי ונעים, לא מכביד וכמעט בלתי מורגש ולא דביק.
בניגוד לרוב שפתוני המאט הנוזליים שמוגדרים כעמידים, השפתון של פופה מתפקד כמו שפתון רגיל. הוא דורש חידוש במהלך היום וכמעט ולא מכתים את השפתיים וכדאי מאוד להניח אותו בשילוב עם תוחם שפתיים עמיד כדי שלא "ינזל" מעבר לקווים.
הגוון שלי הוא 071, ורוד פוקסיה עם תת גוון אדמדם
המחיר: 55 ש"ח

בתחילת דרכו, Pupa התפרסם כמותג הראשון שייצר קיטים של איפור שהכילו את כל המוצרים הדרושים לנו לאיפור יומיומי. ערכות האיפור האלו של המותג תמיד הצטיינו באריזות יפות ומיוחדות וגם לי בתור טינייג'רית הייתה אחת כזאת, עם מגירות נשלפות, שממש אהבתי. היום הטרנד הזה כבר כמעט ופסח מעולם הביוטי ואת מקומן של הערכות תפסו הפלטות, אבל כמיטב המסורת פופה ממשיכים להוציא מידי פעם את ערכות האיפור הקטנות והמהדורה האחרונה היא "Pupa Cat"
"החתול" החמוד מכיל 3 גוונים של צלליות ושני ליפגלוסים בגוונים טבעיים. בסדרה ישנן 4 ערכות בגוונים שונים (ניתן לראות כאן). האריזה מקסימה ויכולה להיות מתנה נפלאה עבור בנות שרק מתחילות להתאפר.
המחיר המלא 79 ש"ח או 20 ש"ח ברכישת מוצרי פופה ב99 ש" ומעלה

את מוצרי פופה ניתן להשיג בלעדית ברשת סופר פארם

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© Stars of Alex • Theme by Maira G.