SLIDER

טיפוח השיער בקיץ עם מוצרי Amika

החום הלוהט והלחות (הבלתי נסבלת) של הקיץ לא עושים חסד עם השיער וגם אם התברכנו בשיער טבעי, בריא וקל לעיצוב והתחזוקה הכללית, עדיין נמצא את עצמנו בחיפוש אחרי המוצרים שיעזרו לשמור על הפריזורה המסודרת במהלך כל היום. הנבחרת המנצחת שלי כרגע הם מוצרי "אמיקה" שכבר הפכו אצלי ל-must have!

שמפו יבש הוא מוצר חובה עבור בעלות שיער שנוטה לשמנוניות ועבור אלו שלא נוהגות לחפוף כל יום (כמוני).
Perk Up Dry Shampoo של אמיקה הוא אחד הטובים שניסיתי עד עכשיו. אם משווים אותו לשמפו היבש הנגיש ביותר שיש היום בכל רשת פארם בארץ, Batiste, המרקם של אמיקה הרבה יותר קליל והוא גם פחות מורגש במגע עם השיער. עוד נקודה חשובה, השמפו של אמיקה כמעט ולא משאיר עקבות של "אבקה לבנה" בשורשי השיער, לעומת הבטיסט שנראה לעין גם על שיער בהיר והאבקה נוטה לנשור מעט על הבגדים אם משתמשים בו בנדיבות.
השמפו מבושם בריח המתוק והאופייני של אמיקה, אבל לא נשאר מורגש על השיער ליותר מכ-10 דקות. בסופו של דבר השיער מקבל ריענון קל וניטרול של הברק השמנוני בשורשי השיער. כמובן שלא ניתן להשוות זאת לחפיפה הרגילה, אבל זה עוזר לשמר את מראה השיער נקי ומטופח לקצת יותר זמן.

מוצר נוסף שדי הפתיע אותי הוא Un Done Texture Spray
זהו ספריי עיצוב שמיועד להענקת טקסטורה  לשיער למראה מעט "פרוע"/"כאילו לא גמור" ולהענקת נפח לשיער. אני אוהבת להשתמש בו על שיער נקי אחרי חפיפה ועיצוב בפן/מחליק ומפזרת אותו על כל אורך השיער בכמות סבירה ואז מסרקת ומעט מכווצת את השיער עם האצבעות. הספריי שקוף ובלתי נראה על השיער, לא מקשיח אותו, לא גורם לדביקות ולא מכביד עליו, כך שבסופו של דבר מקבלים מראה של נפח עדין וטבעי לשיער וגם התנועה שלו נשמרת. אני חושבת ש-Un Done מצויין ומומלץ עבור בעלות שיער דק וחסר נפח לעיצוב קל וזריז ללא מאמצים מיוחדים.

שמפו ללא מלחים לשיער שמן Clarifying Shampoo
השמפו מבוסס על שמן אובליפיחה, לא מכיל SLS או הנגזרות שלו ומכיל חומרי הזנה ולחות. הוא מיועד לקרקפת שומנית וגם לשיער שעבר תהליכים כימיים (החלקה, צבע, הבהרה וכו'). מדובר בשמפו מאוד עדין וכבר תוך כדי חפיפה מרגישים שהשיער נשאר חלק ורך מאוד, ללא הקשיחות האופיינית שנשארת אחרי שימוש בשמפו הרגילים. אחרי היבוש השיער נשאר חלק מאוד, ללא חשמל סטטי וללא יובש בקצוות. מבחינת השליטה בשמנוניות הקרקפת, לא ממש ראיתי הבדל בינו לבין השמפו האחרים מאותה הקטגוריה.

בקטגוריית ה"איך לא חשבו על זה קודם" נמצא מחליק המיני החדש של אמיקה
נתחיל מזה שהוא סופר חמוד ומגיע בגוון כתום זוהר ותיק הדובדבנים המגניב והקומפקטי ויש לי סוג של חיבה ילדותית שזכאת למוצר הזה. מדובר במחליק טיטניום איכותי שמתאים לנשיאה בתיק לתיקונים קלים של השיער במהלך היום, כי כל אחת מכירה מה קורה לשיער חלק ומסודר להפלא אחרי מספר שעות בלחות של הקיץ. בגלל הגודל המיניאטורי שלו אי אפשר לעבור על כל השיער ממש, כי זה יקח המון זמן, אבל הוא מצויין ונוח לריענון קל במהלך היום.

את מוצרי אמיקה ניתן לרכוש באתר המותג ואצל המשווקים המורשים.
לקבלת 15% הנחה על כל המוצרים באתר, כולל המוצרים שבמבצע, תשתמשו בקוד ההנחה שלי edenable15
המחירים: שמפו יבש 110 ש"ח, ספריי טקסטורה 110 ש"ח, שמפו לשיער שומני 80 ש"ח (ל-500 מ"ל) ו-120 ש"ח (ל-1000 מ"ל).
את מחליק המיני ניתן להשיג בלעדית ברשת אפריל במבצע של 149 ש"ח

ועכשיו תורכן לספר בתגובות מה הם מוצרי השיער המומלצים שלכן לתקופת הקיץ!

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© Stars of Alex • Theme by Maira G.