SLIDER

מעצבות גבות עם Ardell

Ardell כבר מזמן נחשב למותג המוביל בתחום הריסים המלאכותיים עם היסטוריה ארוכה של הצלחה שהחלה אי שם ב1971, כאשר ארנולד וסידל מילר (שמאותיות שמותיהם מורכב שם המותג) יצרו ליין של ריסים "בודדים" "Duralash Individuals" שנועדו לתת מראה ריסים טבעי ועם זאת להוסיף נפח ולתת מראה מעט יותר דרמטי ומודגש.  עם השנים "ארדל" הפך להיות לשם המוביל בתחום הריסים המלאכותיים ולמותג המוביל בתחום גם עבור המתאפרות וגם עבור המאפרים.
התוספת המתבקשת לליין הריסים המוצלח היא סדרת המוצרים החדשה של "ארדל" לעיצוב הגבות.
"Pro Brow Defining Kit": קיט שמורכב מפלטת הצלליות לגבות שכוללת 3 גוונים בסיסיים וצללית בהירה להארה של עצם הגבה, עפרון "שעווה" שקוף ומברשת גבות דו צדדית.
בפלטה ישנם 3 גווני צלליות: בלונד, חום בינוני עם תת גוון אדום וחום כהה ניטרלי וגם צללית בהירה בגוון "שמפניה" להארה של עצם הגבה. הצלליות פיגמנטיות ונוחות מאוד בשימוש עם המברשת הזויתית שמגיעה עם הקיט. היתרון כאן הוא שניתן לערבב בין הצבעים כדי להגיע לגוון המדויק ביותר. מצד שני הגעתי למסקנה שהפלטה תהיה פרקטית יותר עבור הקהל המקצועי של מאפרות כי לאיפור יומיומי וזריז עדיף להצטייד בעפרון או ג'ל לגבות בגוון הנכון.
עפרון "השעווה" (Wax Grooming Pencil) מיועד לקיבוע הצלליות ולהחזרת הברק לשיער הגבה, מה שמעניק מראה טבעי יותר וגם תורם לעמידות לאורך היום. מה שהכי אהבתי הוא שחשבו כאן על הפרטים הקטנים והוסיפו למכסה העפרון מחדד קטן.

"Pro Brow Pomade" הוא ג'ל פימנטי לעיצוב הגבות שמגיע באריזה הדומה לזאת של איילינר ג'ל. הכרנו אותו לראשונה אצל "Anastasia Beverly Hills" וכעת קיבלנו גם גירסה של Ardell באיכות מצויינת וגם זמינה בכל סניף של סופר פארם.
גם הג'ל מגיע יחד עם מברשת זויתית נהדרת, עם שיער סינטטי קשיח שמאפשר הנחה מדוייקת. במידה ושיער הגבות מלא או כמעט מלא והן לא דורשות מילוי וציור מלא, ניתן להסתפק בג'ל בלבד והוא יהיה מספיק עמיד לאורך היום. אבל אם יש צורך לבנות את הגבה ולצייר את הצורה מחדש, במיוחד במקומות שבהם ישנן קרחות של שיער או בסיומת של הגבה, כדאי מאוד לקבע את הג'ל עם צללית אבקה (כמו אלו שבפלטה) מעל כדי להגיע לעמידות גבוהה ומראה טבעי יותר בזכות ערבוב המרקמים.
הג'ל מגיע בשלושה גוונים: בלונד, חום בינוני, חום כהה.

"Brow Mechanical Pencil" הוא לפי דעתי המוצר הפרקטי ביותר בסדרה.
זהו עפרון אוטומטי שמגיע עם מברשת סירוק נוחה בקצה השני וגם כאן ניתן לבחור בין שלושה גוונים (בלונד, חום, חום כהה). החוד הוא רחב ושטוח עם קצה מחודד כך שניתן לבחור באיזה צד של העפרון להשתמש לצרכים שונים. כך למשל משתמשים בקצה המחודד כדי להגיע לדיוק טוב בקצה הגבה או למלא "קרחות" קטנות והקצה הרחב ישמש למילוי אחיד וזריז.
בהתחלה קצת חששתי שהצורה שלו לא תהיה לי נוחה כי עד עכשיו ניסיתי רק את העפרונות הדקים (כמו אלו של MAC ו-Anastasia), אבל מהר מאוד גיליתי שהעפרון של Ardell נוח מאוד וגם מאפשר מילוי זריז ומדוייק גם בזכות המרקם הרך והפגמנטי שלו.
המחירים:
ערכה לעיצוב הגבות - 99.90 ש"ח
ג'ל לגבות - 69.90 ש"ח
עיפרון מכני - 49.90 ש"ח
כל הפרטים על מגוון המוצרים של ארדל ניתן למצוא באתר המותג: www.ardell.co.il

תגובה 1

© Stars of Alex • Theme by Maira G.