SLIDER

הנבחרת הקייצית שלי

נבחרת הקיץ שלי השנה כוללת את המוצרים המנצחים שעוזרים לי לעבור את התקופה החמה בשלום. אספתי עבורכן את המוצרים הפרקטיים ביותר עבורי בעונה הנוכחית וגם כאלה שמצטיינים בעמידות גבוהה בתנאים הלא קלים של חום ולחות.


אפשר להגיד שהקונסילר Dream Lumi Touch של מייבלין הוא כבר מזמן כוכב הרשת ואוהב במיוחד עבור הרבה מתאפרות. אני אמנם גיליתי אותו באיחור אופנתי וכרגע אני יכולה לספר ממקור ראשון שאכן מדובר בקונסילר מנצח.
במייבלין מגדירים אותו כקונסילר לאפקט ההארה, אבל בפועל הוא נטול שימר ומתקבע למרקם מאט טבעי. הפורמולה קלילה ומבוססת ג'ל, אבל עם זאת הוא פיגמנטי ולא נדרשת כמות גדולה כדי להגיע לכיסוי בינוני טוב. אני משתמשת בו באזור שמתחת לעיניים לתיקון הכהויות ושמחתי לגלות שהוא מתקבע במהירות ולא נכנס לקמטוטים, נשאר עמיד במהלך היום ומה שהכי חשוב לא מייבש את האזור.
הקונסילר מגיע באריזת "עט" עם הפקק המסתובב שגורם לחומר להגיע לקצה המברשת. החסרון כאן הוא שקשה לשלוט בכמות שיוצאת ולעתים זה גורם לבזבוז של קונסילר שנשאר על המברשת עצמה ומעט מתייבש. הכמות היא 10 מ"ל ואני צופה שהוא הולך להיגמר מהר יחסית לקונסילר באריזה סטנדרטית.
למרות החסרונות של האריזה, מדובר בקונסילר מוצלח ומומלץ. הגוון שלי הוא Ivory שהוא הכי בהיר מבין שלושת הקיימים, עם תת גוון צהוב ניטרלי וגם לא בהיר מידי יחסית.

Benefit הוא אחד המותגים המצטיינים באריזות המושקעות והמדליקות שלהם וערכת ה-"World Famous Neutrals" היא לא יוצאת דופן והיא כנראה השילוב המנצח בין עיצוב מדליק לפרקטיות.
Benefit eyeshadows
היא מעוצבת כמו פנקס הערות עבה ובפנים נמצאת רביעיית הצלליות וגם שתי צלליות קרם בגודל מיוחד. בגדול, היה אפשר לחסוך לנו את המקום במגירה וללכת על אריזה יותר "לייט" ופחות עבה ללא צורך שנראה לעין, אבל בואו לא נתמקד על הקנקן אלא על מה שבתוכו.
ארבעת הצלליות שבערכה מאוד מוצלחות גם מבחינת שילוב הגוונים וגם מבחינת המרקם. "Call my Buff" הבהירה משמשת כהייליטר להארות של עצם הגבה והיא במרקם מאט שנותן אפקט הארה טבעי ומחמיא. "Guilty Pleasure" היא הפייבוריטית שלי והיא שילוב של חום בהיר וזהב עתיק במרקם פנינתי ומעט נוצץ. "It's Complicated" - ורוד בהיר עם שימר זהב. "Kiss Me I'm Tipsy" חום כהה עם תת גוון אדום במרקם מאט ומיקרו שימר ורדרד. יחסית לצללית כהה היא לא מאוד פיגמנטית, אבל בעזרת מברשת עפרון ניתן ליצור בעזרתה מראה מעושן עדין יפיפה.
בנפיט מצטיינים גם בצלליות הקרם שלהם ובפלטה הניטרלית כאן קיבלנו שני גוונים הכי פרקטיים ויפים שיש: "Birthday Suit" (חום Taupe עם תת גוון "קר") ואת "My Two Cents" (ברונזה בהיר). המרקם שלהן מאוד רך וקרמי ומצאתי שדווקא כשמניחים ומטשטשים אותן עם האצבעות הן מתקבלות במלוא היופי על העפעף לעומת ההנחה עם מברשת סינטטית שמטשטשת אותן מידי. הן מתקבעות לאחר מס' דקות ונשארות עמידות במהלך יום שלם. כמובן שניתן להשתמש בצלליות הקרם לבדן או להשתמש בהן בתור בסיס לשאר הגוונים שבפלטה.

קולקציית הקיץ "California Dreaming" של OPI האהובים היא אוסף של גוונים כתומים, אדומים וורודים שהמותג יודע להצטיין בהם.
OPI GPS I lOVE YOU
אחד הפייבוריטים וזה שמככב על הציפורניים שלי כמעט קבוע בתקופה האחרונה הוא "GPS I Love You". זהו אחד הורודים המושלמים שיצא לי לנסות! המרקם שלו מושלם, קרמי על גבול הג'ל, עם גימור מבריק מאוד וכיסוי אחיד בשתי שכבות. אחד הלקים הנוחים ביותר למריחה וגם בעל עמידות מרשימה. אז נכון שמבחינת הגוון לא מדובר כאן בחידוש של ממש, אבל השילוב של הצבע עם הפורמולה המושלמת גורם לו ובצדק להיות במקום הראשון אצלי.

החיפוש של קרם הגנה לגוף שירגיש נעים על העור הוא אחד הקשים עבורי. רוב הקרמים שניסיתי לרוב הריחו לא משהו או שהיו מאוד לא נעימים ודביקים על העור. אני מודה באשמה, היו לא מעט פעמים שידעתי שאהיה כמה שעות בשמש של הקיץ וויתרתי מראש על קרם ההגנה לגוף רק כדי לא לסבול מהדביקות.
בחופשה האחרונה ברודוס ביוון שבילינו בה עם "מתוקתקת" היקרה הייתי מוכרחה למצוא לי קרם הגנה טוב שיגן על העור שלי מפני השמש הקייצית. מצאתי את מבוקשי בסניף ספורה המקומי: Lait Solaire Hydrant SPF30 של Biotherm.
זהו קרם הגנה שמיועד לגוף ולפנים שמגיע במרקם קרמי שמועשר בלחות, אבל במגע עם העור נספג מהר מבלי להשאיר דביקות ולא מכביד. הוא מבושם בניחוח לימוני מרענן ללא ריח הלוואי הלא נעים שיש ברוב קרמי ההגנה לגוף הסטנדרטיים. הוא עמיד במים וגם לא משאיר סימנים לבנים על העור או על הבגדים. בשלב הזה מדובר בקרם ההגנה המנצח והמוצלח שניסיתי וחבל רק שביוטרם כבר לא נמכרים בארץ וניתן להשיג אותם רק בדיוטי פרי או בחנויות בחו"ל.

Extreme Long Wear Cream Shadow היא סדרה של צלליות קרם עמידות של איל מקיאג' שמגיעות במבחר עצום של 20 גוונים.
Il Makiage liquid eyeshadow
הן מגיעות בטיובות פלסטיק דקיקות וסופר נוחה לשימוש. כשניסיתי אותן בפעם הראשונה יצא לי "וואו" אחד גדול אחרי שטשטשתי כמות מזערית של אחת הצלליות על היד. הן פיגמנטיות בצורה יוצאת דופן ונותנות כיסוי כמעט מלא של העפעף ללא מאמץ רב. במקרה שלהן less is more, כלומר שמגיעים לתוצאה הכי יפה כשמשתמשים בכמות קטנטנה ומטשטשים את הצללית. אם מעמיסים יותר מידי המראה יהיה קצת פחות אחיד וזה גם עלול לגרום לתחושת כבדות על העפעף. עוד נקודה חשובה, הצלליות מתקבעות די מהר וברגע שזה קורה לא זזות מהמקום, לכן במיוחד במקרה של הגוונים הכהים חייבים לעבוד מהר ולטשטש את הגבולות לפני שזה קורה. העמידות מרשימה מאוד והצלליות לא זזות ולא דוהות במהלך יום שלם.
הפייבוריטית שלי היא "Wild Ride" שמגיעה בגוון מטאלי בהיר עם שימר מחמיא, מושלמת "ולבישה" ליומיום.

מסכות השיער 3 Minute Miracle של Aussie הן הפייבוריטיות הבלתי מנוצחות שלי כבר מספר שנים. למרות שקיים מבחר של סוגים שונים של מסיכות אלו שכל אחת מיועדת לצורך אחר, אני חייבת להודות שלא ממש הרגשתי הבדל ביניהן וכולן הצטיינו באותו האפקט של שיער בריא, מבריק ואקסטרה מטופח. ועוד נקודת זכות למסיכה: היא מריחה נפלא והניחוח נשמר גם על השיער.

ועכשיו תורכן לשתף בתגובות מה הם מוצרי הקיץ המנצחים שלכן!

2 תגובות

  1. יקירתי,
    זמן רב עשיתי "רק את המוטל עלי" בעולם המדיה שכן אימי הייתה מאושפזת תקופה לא קצרה. המפגש שלנו ב"תרנגול" שימח אותי מאוד והריץ אותי להשלים פערים.

    "חרשתי" על הבלוג שנה אחורה ונהניתי מאוד לקרוא, העשרת ושילבת תכנים, ספרות, מוזיקה ואפילו לימוד שפות. נכון היכרותנו הראשונית הייתה בשל האהבה ללקים אבל ללא ספק הרחקת הרבה מאז והשכלת לשלב בין תחומי ההתעניינות, שאפו!

    בברכת שנה נפלאה, שלך אפרת

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחתי לפגוש אותך גם יקירה! קודם כל מאחלת בריאות ורפואה שלמה לאמא!
      מאחלת לנו שנשמיך לצמוח ולהתפתח ולכתוב גם בשנה הבאה
      חג שמח!

      מחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.