SLIDER

פינוקים לאביב הקרוב

פינוקים לאביב מתנות
עם ציפיה לשמש ושמיים כחולים וניחוחות של פריחה, תקף אותי לאחרונה מצב רוח אביבי ורצון עז לזנוח כבר את כל הגוונים הקודרים ולדלג הישר לפסטליות רעננה, לאחת התקופות הכיפיות של השנה שבה הטבע מתעורר, השמש עוד עדינה והעור מרגיש זוהר וחיוני. כל זה היווה השראה לצילומים בגוונים הפסטליים והרכים של מנטה וורוד בייבי, שמשלבים את המוצרים החדשים שמכניסים אותי לאווירה האביבית.
לאוקסיטן השיקו לאחרונה גרסה חדשה לאחד הבשמים המוצלחים והמדוברים שלהם, "פריחת הדובדבן", הפעם בבקבוק תכלת בהיר "Cherry Blossom Eau Fraiche"
בושם חדש
הגרסה המקורית של "פריחת הדובדבן יצאה לראשונה ב-2007 ומיד זכתה להצלחה ולאהדה רבה בקרב חובבות הבישום ועד היום אני חושבת שמדובר באחד הבשמים המוצלחים של המותג. זהוא בושם מתקתק שמבוסס על תווים פירותיים ועסיסיים של דובדבן ודומדמנית שחורה יחד עם תווי הפריחה של דובדבן ושושן העמק עם תווי בסיס של מאסק מעודן. גרסת ה-"Eau Fraiche" שונה ממנו בהחלט כי מדובר בבושם קצת יותר דומיננטי והרבה יותר פרשי וחמצמץ, שמבוסס על תווים של לימון ועשבים ירוקים שנוטים להשתלט ומורגשים בו בצורה ההכי מובהקת. "הלב" הפרחוני של הבושם הוא יסמין, אמונית ופרח הדובדבן על בסיס חמים של מאסק, אבל כל אלו הם רק "התפאורה" של החמצמצות הפרשית שגם נשארת במהלך כל היום. למרות שלפי השם שלו נשמע שמדובר בגרסה המעודנת יותר של הבושם המקורי, ההיפך הוא הנכון ומדובר בבושם דומיננטי שהניחוח שלו לא נוטה להשתנות ולהיפתח במהלך היום ונשאר כמו שהוא כאשר רק העוצמה דוהה. כשניסיתי את הבושם הזה לראשונה, היה לי flashback לניחוחות החמוצים והפרשיים של הבשמים שאהבתי בתור נערה, כשהבשמים עדיין לא היו מורכבים או מתוחכמים למדי וניחוחות מהסוג שלו היו נחשבים לסופר אופנתיים. אז החלטתי להכתיר את "Eau Fraiche" לבושם רטרו מודרני ואם אתן מעל גיל 30 הוא עשוי לקחת אתכן למסע זכרונות מהנה. מעניין אם תסכימו איתי בעניין הזה!

OPI האהובים השיקו לאחרונה את קולקציית הלקים שלהם לאביב 2018 שכולה מוקדשת ל-Lisbon, בירת פורטוגל.
OPI לקים
אני מודה שבמבט הראשון הקולקציה לא הצליחה לרגש אותי כי בסך הכל מדובר באוסף של גוונים קרמיים נקיים ויפים, לא משהו שלא ראינו עד עכשיו. מצד שני, במבט מקרוב וגם אחרי הבחינה של הסווטצ'ים ברשת, מדובר בקולקציה שמצטיינת במרקמים משובחים וגם נראית מאוד מגובש מבחינת בחירת הגוונים. אז נכון שלק צהוב לדוגמא תמצאו כמעט בכל קולקציה של כל מותג, אבל השאלה היא כמה לקים צהובים עם מריחה אחידה ומרקם נוח להנחה יצא לכן לנסות ובגדול אפשר להכליל את העניין על קולקציה כולה.
"Tagus In That Selfie" הוא ורוד פסטלי בהיר במרקם קרמי סמיך יחסית. מתקבל אטום ואחיד מאוד בשתי שכבות. כמו בכל השמות של הלקים, גם כאן יש קריצה למקומות היחודיים של העיר. Tagus הוא הנהר הגדול ביותר בחצי האי האיברי, עם שפך ברוחב של 14 ק"מ שנמצא בליסבון.
"Closer Than You Might Belem" הוא ספק תכלת, ספק "מנטה" כהה באותו מרקם הקרמי המשובח ובעיני הוא אחד המיוחדים והיפים שבקולקציה הזאת. Pasteis De Belem הוא המאפה המפורסם של ליסבון שהחל מ-1873 ועד היום עשוי לפי אותו המתכון בדיוק שנשמר בסוד בין 5 אנשים בלבד. האפיה נעשית בחנות הסודית והכמות שנמכרת בכל יום מוערכת בכ-20 אלף יחידת. במאפיה הקטנה הזאת לא נדיר לפגוש חתן וכלה ביום חתונתם, כל זה בגלל פתגם פורטוגזי עתיק שאומר שאם הכלה אוכלת את המאפה, היא אף פעם לא תוריד את הטבעת שלה. נאמנות למסורת עתיקה או שיווק גאוני, תחליטו לבד!
לסווטצ'ים של כל הקולקציה תקליקו כאן. לעוד עובדות מעניינות על ליסבון תקליקו כאן.

הרכש האחרון שלי לשפתיים הוא Dior Addict Lip Tattoo 
דיור שפתון
לפני הכל, מי שעוד לא ביקרה בבוטיק של דיור בקניון גינדי TLV, חייבת לעשות זאת בהקדם! בשבילי זאת הייתה חוויית קניה סופר כיפית בזכות ההיצע של כל ליין האיפור של המותג וכל התפאורה מסביב וגם בזכות המקצועיות של הדיילת שעזרה לי.
"Lip Tattoo" זאת סדרה של סטיינים (Lip Stains) שיצא לפני שכשנה וכעת ניתן להשיג כאן שלושה גוונים, ורוד בייבי, קורל ודובדבן. הם שונים משפתון נוזלי רגיל בכך שמגיעים במרקם דק ומימי וברגע שנספגים בשפתיים הם חסרי מרקם ולא מורגשים, אבל עם זאת מאוד עמידים וניתנים להסרה עם מסיר איפור טוב על בסיס שמן.
בחרתי בגוון 761 Natural Cherry שהוא הבולט יותר מבין השלושה המוצעים. לצורך ההשוואה, הוא כמעט זהה ל-"All Fired Up" האהוב שלי של מאק. אני מניחה אותו בשתי שיטות כי ניתן לשחק עם המרקם כדי להגיע לתוצאות שונות. השיטה הראשונה היא להניח אותו כמו כל שפתון נוזלי בעזרת האפליקטור הנוח. בגלל המרקם המימי אני אוהבת להניח שתי שכבות כדי להגיע לכיסוי מלא ואחיד. המראה שיתקבל הוא שפתיים בולטות בורוד "דובדבן" עמוק וגימור מאט טבעי של השפתיים. השיטה השניה היא להניח כמות קטנה של הסטיין ולפזר אותו באחידות בטפיחות של האצבע לקבלת מראה שפתיים עדין עם נגיעה של ורוד, כמו שאוהבים לתאר בפרסומות, כאילו הרגע אכלתי ארטיק דובדבן והשפתיים נצבעו מעט. בשיטה הזאת לא נדרש דיוק גבוה והמראה הוא עדין ורענן, במיוחד בשילוב עם איפור פנים נקי ומואר.
החסרון כאן הוא שאם יש אפילו מעט יובש בשפתיים הסטיין ידגיש אותו מאוד ויראה יותר כהה באזורים היבשים. בנוסף, הדהיה שלו במהלך היום לא כל כך מחמיאה ולא אחידה, כך שחייבים להקפיד ולבדוק אותו מידי פעם, אחרת עלול להיווצר מראה כתמי ולא אחיד.

את הבושם של לאוקסיטן ניתן להשיג באתר המותג או בסניפי הרשת תמורת 159 ש"ח (50 מ"ל)
קולקציית האביב של OPI מחכה לכן בסניפי רשת "אפריל" ברחבי הארץ, המחיר 65 ש"ח
השפתון של דיור יחד עם המבחר העצום של שאר המוצרים, כולל בשמים ואפילו משקפי שמש, מחכים לכן בבוטיק של המותג בקניון גינדי תל אביב, המחיר 166 ש"ח.

שיהיה לנו אביב נפלא ומפנק!

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© Stars of Alex • Theme by Maira G.